Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: linusje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. L

    Motor verkocht en we gaan opnieuw voor scooters.

    Motor verkocht , wegens knie problemen. We gaan weer voor scooters. Gebruiksgemak , comfort enz…. Zalig rijden.
  2. L

    Touring scherm smoke puig honda goldwing

    Puig touring scherm , smoke voor goldwing 2018 en hoger. Is nog nieuw. Prijs overeen te komen.
  3. L

    Puig touring scherm suzuki burgman 650

    Nog zo goed als nieuw. Smoke. Prijs overeen te komen.
  4. L

    Mijn nieuw brommerke.

    Mijn nieuw brommerke
  5. L

    Puig vario touring scherm voor burgman 650

    Amper gebruikt. Wegens verkoop Burgman 650
  6. L

    Windscherm Puig vario touring suzuki Burgman 650 te koop.

    Zo goed als nieuw. Amper gebruikt wegens verkoop Burgman 650.
  7. L

    Honda goldwing in geruild voor burgman 650 exec

    Met pijn in mijn hart mijn Honda goldwing 2019 verkocht en in de plaats een Suzuki Burgman 650 exec 2019 gekocht. Knie problemen en goldwing was te zwaar. Knie prothese knie ene kant komt los en tweede knie mogelijks ook een knieprothese. Burgman rijdt wel goed.....weet ik uit het verleden en...
  8. L

    Keyless probleem honda Forza 300

    Heb als vervang motor vandaag een honda Forza 300 mee gekregen. Thuis gekomen....garage open....zij standaard uit....Motor uit. Dan weer proberen te starten maar dat lukt niet. IK heb de afstandsbediening in mijn jas zitten dus geen probleem. Kan de knop draaien naar starten en alle lichtjes...
  9. L

    Honda goldwing 2019 bagger sedert enkele dagen....zalig

    Heb sedert vrijdag een goldwing 2019 bagger....man wat een zalige machine. Er komen nog mistlampen , middenbok enz..... er bij. Ik zoek nog andere remvloeistof caps maar enkel te vinden in Taiwan enz.... Misschien in Europe een site met spullen voor de Goldwing. Thanks and enjoy the ride .
  10. L

    Terug van weg geweest met terug Yamaha tmax 530 sx

    Was lang geleden maar nu ben ik terug herenigd met mijn oude liefde Yamaha tmax sx full option. Niks boven een tmax.
  11. L

    Moto guzzi california......waar te bezichtigen in West-Vlaanderen

    Heb mijn zinnen gezet op zo'n model (2018) maar kan hem nergens zien in levende lijve. Iemand een idee. Thanks.
  12. L

    Nieuwe scooter Honda nm4 vultus

    Deze komt in juni op de markt in Nederland en België. Ziet er uit als een motor maar is blijkbaar bij het motorscooter segment. Zeer futuristisch. " De NM4 Vultus is volgens Honda ontwikkeld door een jong en enthousiast team, maar heeft in de persberichtgeving er niet bij vermeld...
  13. L

    Gilera Fuoco 500 ie lt

    Gezien er hier niet veel over verteld heb , heb ik dan een topic gestart over deze 3 wieler. Ik heb sedert enkele weken zo'n machine in het zwart. Ik ben hem nog aan het inrijden maar die loopt al niet slecht. Hij heeft voor mij zeker power genoeg . Ik ben 1,80 m en hij zit redelijk...
  14. L

    Iemand ervaring met Gilera Fuoco 500 Lt

    Hallo, Ter vervanging van de xmax 125 van mijn vrouw hadden wij gedacht aan een gilera fuoco 500. Interessant voor haar want dat mag met haar rijbewijs B en intussen wat meer power. Iemand die hier ervaring mee heeft ?? Thanks.
  15. L

    off/on met zadelhoogte max 810

    Hallo, Ik zoek een of/on model met een max. zadelhoogte van ongeveer 81 cm. Het moet een 125 cc zijn. Het is voor mijn vrouw en ze is maar 1,68 m groot. Bedankt.
  16. L

    shoei neotec ventilatie

    Ik heb een helm shoei neotec maar ik vraag me af wat de stand is van het achterste ventilatie klepje. Er zijn dus drie verschillende kleppen....aan de kin , boven op de helm en achteraan de helm. Het betreft het klein klepje achteraan op de helm. In welke stand is hij dicht.....naar voor...
  17. L

    Yamaha tmax 530 met info , bevindingen , suggesties enz..

    Hier kan je terecht om alles te posten wat je kwijt wil in verband met de Yamaha t-max 530. Bevindingen, alle info , suggesties , accessoires , foto's , links enz....
  18. L

    Goeie systeemhelm ????

    Hallo, Ik ben op zoek naar een goeie systeemhelm. Nu heb ik een caberg Rhyno maar er komt enorm veel wind en kou binnen in de helm. Resultaat....constant neusverkoudheid. Enkele suggesties ????? Had er wel al eentje opgemerkt.........Lazer Monaco . Iemand ervaring mee...
  19. L

    Linus zijn Yamaha t-max 530 full option

    :(
  20. L

    diverse voor yamaha tmax 2007 tot en met 2011

    bescherming voor uitlaat in carbon 20 euro 15 euro 15 euro 15 euro ronde cache carter : 15 euro 15 euro
  21. L

    2012 bmw maxi scooter

    spannend
  22. L

    mijn nieuwe yamaha tmax techmax 2011....eindelijk

    :Y
  23. L

    optionele onderdelen suzuki bandit 1250 in nieuwe staat

    zadel topsellerie 140,00 euro carbon zijdeksels suzuki bandit 1250 120,00 euro
  24. L

    sportieve krachtige motorscooter ???

    Hallo, Ik rij momenteel met een suzuki gsx 1250 fa maar wil terug overschakelen naar een goed uitziende sportieve scooter met toch redelijk wat pit. Bedankt voor de inbreng
Terug
Bovenaan Onderaan