Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: fubaar
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. fubaar

    Cbr 600f pc31 > valt uit (elektrisch???)

    Goedenavond. vol bezweet nadat ik mijn (betrouwbare) honda 4 km heb geduwd vraag ik me af wat er aan de hand is. Tijdje geleden wat onderhoud gedaan. Eeen nieuwe gel accu erin en 2 jaar geleden een spanningsregelaar met koelribben. vorige week kwam ik terug na een ritje en op het oprit...
  2. fubaar

    Hoe je motor niet parkeren..

    Gisteren van de autosnelweg af en ik kom langs een carpool parkeerplaats. Ik zie opeens een groene kawa op de grond liggen en besluit ff te draaien. Ik dacht dat het wellicht een gestolen motor was die daar vlak voor de grens is gedumpt. Maar de RDW site gaf niet aan dat die gestolen was...
  3. fubaar

    Paar kleine probleempjes met Yamaha R6 en CBR 600 F

    Ik heb sinds lange tijd weer de tijd om wat aan de motoren te doen maar heb een paar kleine probleempjes. Als eerste de CBR 600 F. Onlangs de vorkolie vervangen en alles zag er goed uit. Hup de pootjes weer in elkaar en de vering afstellen. De linkerpoot tikt als ik de veerweg instel...
  4. fubaar

    Getik/geratel voorvorkpoot CBR F3

    Vorig jaar heb ik de voorvorkolie vervangen van mijn f3. Hierbij heb ik een WPHB gebruikt, momentsleutel en al het juiste gereedschap. Ik kan mijn poten dus op 2 manieren verstellen. de lengte van de veer en de oliedemping. Nu heb ik een probleem met mijn linker voorpoot. Als ik de...
  5. fubaar

    Merkloze Tandwielen in een kettingset: ervaringen?

    Ik moet ergens/eind dit seizoen mijn kettingset vervangen en nu kwam ik op ebay deze set tegen: http://cgi.ebay.co.uk/Yamaha-YZF-R6-03-05-Gold-X-Ring-Chain-and-Sprocket-Kit_W0QQitemZ220591216424QQcmdZViewItemQQptZUK_Motorcycle_Parts?hash=item335c42d728#ht_3680wt_1165 dat scheelt dus 50 euro...
  6. fubaar

    Draaimomentsleutel vergeten terug te draaien?

    Hallo mensen, zonet ff op het terras onder een biertje het over klussen aan auto/motor gehad. Op een gegeven moment zei ene vriend dat die een keer vergeten was zijn momentsleutel terug te draaien waardoor er schade aan de veer kan ontstaan waardoor die niet meer het goede moment geeft...
  7. fubaar

    muurvaste schroeven van hugger op cbr 600 f3

    Voor een weekendje harz wou ik mijn motor eens echt goed schoonmaken en een beetje alle pekel, smeer en zo weghalen. de hugger is een grote vette bende en die wou ik er afhalen zodat ik ook de ketting goed kan reinigen. nu probeer ik die kruiskopschroeven los te draaien maar ze zitten...
  8. fubaar

    zijn veel TT-gangers nu compleet achterlijk?

    Het laatste nieuws van Metro is toch algemeen bekend dat met die dagen de struikrovers in de bosjes liggen .... en dan nog zo knallen.... van mij mochten die boetes wel dubbel zo duur zijn, als je dan toch zo achterlijk bent dan is het beter dat ze je van de weg houden :/
  9. fubaar

    zadelbevestiging Yamaha R6 kapot..

    vandaag mijn broertje die me opbelt dat er iets mis was gegaan met sleutelen :') hij kon zijn motor niet starten en d8 dat de accu leeg was. (achteraf was de accu niet leeg maar kon die hem niet starten :+ maar goed, hij wou dus de seat eraf halen en toen ging "opeens" de schroef...
  10. fubaar

    Met de motor naar moskou ..

    Een vriend en ik zitten een beetje te spelen met het idee om met de motor richting moskou te gaan deze zomer. we zijn nu nog een beetje aan het orienteren welke landen we pakken, hoeveel km totaal en hoe. mogelijke route: -munchen DLD (eventueel uitstapje in de alpen) -wellicht verona...
  11. fubaar

    Voorvorkveren en olie...wanneer en hoe vervangen?

    remleidingen, kettingsets, kleppen, alles slijt wel, moet vervangen worden of gesteld. ik vroeg me af hoe je kunt testen of zien of je voorvorkvering onderhoud nodig heeft hoor je weinig mensen over en kon weinig hierover vinden op google en mf. en wat moet je dan vervangen, alleen de olie...
Terug
Bovenaan Onderaan