Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: head02
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    floorboard voor bmw R1200R lc

    de titel verdient een verklaring want wtf moet je met een floorboard op een bmw r1200r?. Vorig jaar heb ik mijn worst year ever (ben 61) meegemaakt vanwege een herseninfarct. ik dacht dat ik niets meer kon maar na heel veel oefenen en doorzetten komen een aantal dingen beetje bij beetje terug...
  2. H

    BMW R1200RT 2014 21.000 km € 12.750

    Te koop BMW R1200 LC 2014 met een km stand van 21.258km. de bmw is dus net ingereden en biedt u nog heel veel prettige en veilige kilometers. De reden van verkoop is de aanschaf van een 1200GS. Ik ben de eerste eigenaar. De motorfiets is als nieuw. Heeft altijd in de garage gestaan, is...
  3. H

    van Garda naar Palermo

    Op vrijdag 3 juli vertrokken wij (vrouwlief en ik) met de auto, trailer en motor (achterop) van Lisse naar Garda. De trailer is gewenst omdat de Deutsche Autobahn geen ruk aan is en ons kamperen ook nog eens groot en gracieus. En met name dat laatste past niet in onze topkoffer :Y Via de...
  4. H

    2.500 km door Italie; van Garda naar Amalfi and back

    Voorbereiding Op 3 juli zijn we vertrokken naar het Gardameer (Torbole). Wij zijn; vrouwlief en ik, auto en motor (BMW R1200 RT-LC) en een trailer. Ik weet dat een aantal rijders dit bijna als verraad beschouwen. Maar ons kamperen groot&gracieus en ons stond ca 2.500 km te wachten in Italië...
  5. H

    nieuw motorboek : "man in het zadel"

    x
  6. H

    prijzen van motorfietsen zijn te duur

    mijn stelling is ; motorfietsfabrikanten verdienen (te) veel aan motorfietsen. motorfietsen zijn in mijn ogen te duur. zeker als je dit vergelijkt met auto's . voorbeeld : de nieuwste volkswagen golf koop je vanaf 17.000 €. daarvoor heb je vier wielen, motor die zeker ook wel de 150.000 km haalt...
  7. H

    BMW R nine T

    ik heb afgelopen week even op de nieuwe r1200 nine T gezeten (nee ......niet gereden). ik vind het een zeer geslaagd model. eigenlijk precies wat ik in een fiets zoek, beetje old school met new technology (maar niet te nieuw). maar wat is dat ding afschuwelijk duur!!!!!. dit gaat nergens...
  8. H

    oliepeil

    beste heren, even een kort vraagje. ik kan mijn oliepeil niet zien (bekende streepje in het midden van het peilglas. ook de BC geeft --- aan terwijl het eigenlijk VVV zou moeten zijn. heb net een litertje erbij gedaan maar zie nog steeds niets . ik zit nu in de ardeche en kan mijn...
  9. H

    motorrijder vandaag overleden : RIP

    Vanmorgen vroeg op 16 december 2011 is een motorrijder overleden op de snelweg A 44. hij is ten val geraakt op de linkerrijstrook en daarna onder een bestelbus terecht gekomen. weer een motorziel minder en dat vlak voor de kerst. gewoon kut may he Rest in Peace
  10. H

    schuberth c3

    beste mensen, ik wil graag een schuberth c3 helm kopen maar de prijs is mij te duur. als er meerdere zijn kunnen we flinke korting bedingen. ik heb dit wel eens met meubels en dure olijfbomen gedaan. Het verbaast je wat er te regelen valt. de laagste prijs op internet voor deze helm is zo'n...
  11. H

    beperkt casco verzekering voor motor jonger dan 3 jaar

    beste lezers, situatie is als volgt: heb een 1,5 jaar oude BMW R1200RT gekocht. Dagwaarde = ca 15.000 en nieuwwaarde is incl. opties 20.000. ik wil geen all risc verzekering, vind ik te duur. ik wil een beperkt casco verzekering (WA + diefstal). mijn huidige verzekering KNMV doet dit...
  12. H

    contract bij particuliere verkoop

    Beste mensen, ik heb net een brommeRT gekocht in Duitsland en diverse Duitsers op het Duitse forum hebben mij hierin ondersteund, werkelijk fantastisch. er is er zelfs een op voorhand gaan kijken of het allemaal oke was. natuurlijk zullen er negatievelingen zijn die denken : dass ist ein...
  13. H

    btw of geen btw op buitenlandse fiets

    Beste mensen, ik ben van plan om een fiets uit duitsland te kopen. heb dit al meer gedaan dis voor zover niets nieuws. nu even de btw regelgeving : btw moet betaald worden op een fiets jonger dan 6 maanden en minder dan 6.000 km. heb hier al eens duur leergeld betaald door een 2e hands fiets...
  14. H

    powerbuy garmin zumo

    beste heren en natuurlijk ook dames. ik wil graag een garmin zumo aanschaffen maar ik vind de prijs te hoog. ik heb enige positieve ervaringen opgedaan met powerbuy. d.w.z. met vele consumenten in 1 keer iets kopen. dit leidt meestal tot interessante kortingen mits de aantallen maar hoog genoeg...
Terug
Bovenaan Onderaan