Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: JoostRider
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    voorwiellager uitgelopen...help

    ik heb een motor compleet opnieuw opgebouwd en alles mooi gespoten en heel veel nieuwe onderdelen erop gezet. het gaat om een fzr600r uit 95 gezien de wielen ook gepoedercoat werden heb ik uiteraard de lagers eruit gehaald. ik naderhand hier nieuwe lagers ingedaan. ik heb geen pers dus ik...
  2. J

    Viper slip-on demper

    Gezien ik een hele mooie deal kan maken voor een akrapovic uitlaat, wil ik van mijn huidige af. betreft een Viper demper slip-on, die nu op een fzr600r zit. Inwendig aansluiting is 52mm en komt zonder linkpijp maar met ophangbeugel zit kleine schade op door een schuiver van de vorige...
  3. J

    originele zgan schokbreker R1 2004-2006

    ZGAN, geen beschadigingen! prijs 50 euro met verzenden!
  4. J

    carbs fzr600 3he

    recent van een goed lopende motor afgehaald. Voor een fzr600 3he(90/93). past waarschijnlijk ook op de 88/89 versies. inclusief verzenden: 45 euro
  5. J

    cdi fzr600 3he

    Een goede CDI voor een fzr600 1990-1993. of die op eerdere modellen past weet ik niet. Komt van een lopende motor af. kosten: 35 euro
  6. J

    Y-stuk zonder kat. R1 2004-2006

    heb hier nog een in uitstekende staat verkerende Y stuk liggen voor de originele uitlaten van een R1 2004-2006. Maar zover ik weet past die ook op een 2007-2008. De kat is er volgens de vorige eigenaar uitgehaald, hetgeen in een mooier geluid zou resulteren. Ligt hier maar stof te happen...
  7. J

    veel onderdelen fzr600

    de knoop is doorgehakt, en het project gaat in de verkoop.. daar niemand het project wil overnemen verkoop ik de onderdelen los. hier een opsomming van wat te koop is.. niet alle kleine delen staan vermeld, dus zoek je iets dan laat het maar weten.. alle onderdelen zijn van een fzr600...
  8. J

    complete topkuip R6 2009-2011 met koplamp/spiegels/ruit

    ik heb hier een complete topkuip van een r6 liggen met koplamp, spiegels en kuipruit. aan de linkerzijde is een beschadiging op de topkuip zoals op foto 2 te zien. en 1 oortje van de koplamp is afgebroken. dit is echter geen hinder voor een goede montage prijs: helemaal compleet voor...
  9. J

    koplamp r6 2009-2011

    te koop: koplamp voor een yamaha r6 2009-2011 1 van de 4 oortjes is afgebroken(heb ik er niet bij), maar dit belemmerd niets voor goede montage. Ook de stekkertjes voor aansluiting zijn niet origineel, dus mogelijk moet je er even een ander stekkertje opzetten. koplamp zelf is verder...
  10. J

    complete kont / achterzijde R1 2004-2008

    ivm beëindiging van mijn project, verkoop ik alle onderdelen, zo ook het volgende: een complete kont van een r1 van 2007 (is volgens mij dus gangbaar voor model 2004-2008) wat er bij zit: -subframe -alle kappen (zwart) -twee originele uitlaten -achterlicht (led) -zadel en duozadel...
  11. J

    af te maken project: fzr600 ==> r1/r6 of in onderdelen

    gezien financiele tegenslag kan ik dit unieke project niet afmaken... Daarom mag iemand het overnemen.. Mocht niemand hierbij interesse hebben gaat hij compleet in onderdelen weg. Op http://www.fzrclub.nl/smf/index.php?topic=19444.0 staat alles beschreven wat ik er mee gedaan heb en staan...
  12. J

    universeel expansievat voor project

    hallo, ik ben bezig met een ombouw project van een fzr600.. hier zit inmiddels een kontje van een r1 2008 op. Echter hierdoor past het originele expansievatje niet meer van de fzr600.. ik ben dus nu opzoek naar een universeel expansievat die ik op mijn radiator kan aanlsuiten.. ik weet dat...
  13. J

    originele r1 2004-2006 schokbreker.. 50 euro

    heb een originel schokbreker van een r1 2004-2006 te koop. Aangeschaft voor een project, maar ga hem niet gebruiken. bij interesse en vraagen, graag mailen naar: jnunen@hotmail.com prijs: 50,=
  14. J

    achterbrug r1 04-06 en schokbreker voor maar €75,=

    ik heb hier een achterbrug liggen van een r1 2004-2006 model. inclusief lagers en voorste as en linksysteem. de achterbrug heb ik destijds gekocht voor mijn project, maar ga hem toch niet gebruiken.. De lage prijs komt door 2 dingetjes: -een bout van de kettingspanners zat zo vast dat...
  15. J

    Gezocht: voorrem met los reservoir

    ik ben op zoek naar een remcylinder met hendel voor de voorrem.. Maakt me niet uit van welke motor afkomstig ( moet op een clipon van een fzr) het is, als het maar een met los reservoir is.. Dit omdat de remhendel met vast reservoir te hoog is voor mijn project. Moet wel een dubbele remschijf...
  16. J

    voorrem met los reservoir

    ik ben op zoek naar een remcylinder met hendel voor de voorrem.. Maakt me niet uit van welke motor afkomstig ( moet op een clipon van een fzr) het is, als het maar een met los reservoir is.. Dit omdat de remhendel met vast reservoir te hoog is voor mijn project. Moet wel een dubbele remschijf...
  17. J

    gezocht: Kentekenplaathouder met knippers r1 2007/2008

    Ik zoek een kentekenplaathouder met knipperlichten voor een r1 2007/2008 model.. Ik dacht dat de 2004/2006 model ook past. Ingekort mag ook... Iemand nog liggen voor een zacht prijsje?
  18. J

    Remklauwen R1 Goldspots met nieuwe blokken

    Te koop: 2 remklauwen in goede staat van een r1 02/03 met gouden hart oftewel de goldspots! Bij een gouden hart zit een kras verder zeer netjes. Met gloednieuwe remblokken!! Dit zijn de gewilde versie omdat deze ook Past ook op de Fzr600, fzr750, fzr1000, fazer, r6 en r1 van 98/01...
  19. J

    R1 remklauwen 02/03 goldspots

    Te koop: 2 remklauwen in goede staat van een r1 02/03 met gouden hart oftewel de goldspots! Bij een gouden hart zit een kras verder zeer netjes. Met gloednieuwe remblokken!! Dit zijn de gewilde versie omdat deze ook Past ook op de Fzr600, fzr750, fzr1000, fazer, r6 en r1 van 98/01...
  20. J

    complete voorzijde fzr600

    ivm een project heb ik wat onderdelen van een fzr600 (3he) over: -complete voorzijde: voorvorken(goud gespoten) met t-stuk, kroonplaat, remklauwen+rempomp en voorvelg (met goede schijven en een goede 110/70 bt014 band) 1 poot is lek, maar heb nieuwe keering en olie erbij alles in 1...
  21. J

    Wie kent iemand of kan een linkpijp op maat maken??

    Ik ben bezig met een project. Daarbij wordt een FZR omgetoverd tot een R1. Inmiddels zit de kont van een r1 2004-2006 erop met bijbehorende uitlaten onder het kontje. Ik heb ook het originele Y-stuk erbij. het probleem is, dat mijn uitlaat aan de rechteronderzijde van de motor zit. Bij de...
  22. J

    Achterbrug r1 2004-2006 met schokbreker

    Aangeschaft voor mijn project maar is toch niet passend te krijgen Voor R1 model RN12 2004-2006 Achterbrug met linksysteem, schokbreker en voorste as. Paar kleine plekjes op de verf.. Komt van een r1 met 16000 km. Voor de laagste prijs van nl: 175,- Schokbreker kan ook los weg
  23. J

    spanningsregelaar fzr600 (3HE)

    heeft iemand nog een goede spanningsregelaar van een fzr600 1991 (3HE) liggen.. ze staan wel op marktplaats maar vind 25-35 euro nogal veel voor zo'n oud onderdeel.. wellicht dat iemand hem nog heeft voor een zacht prijsje?
  24. J

    R6 2008-2009 kuipdelen met schade €25,=!!

    ik heb van een r6 2008-2009 model nog diverse race kuipdelen liggen ze zijn echter wel beschadigd. ik heb een -topkuip -beiden zijkuipen (zo goed als gerapareerd) -onderkuipen -hugger alles is wel beschadig en sommige delen al deels gerepareerd. Hugger is onbeschadigd moet nog...
  25. J

    gezocht: schokbreker R1 rn12 2004-2006

    Ik ben opzoek naar een originele schokbreker van een R1 type rn12(bwj 2004-2006) Wel met het linksysteempje dat bovenop de schokbreker moet en in de subframe gaat (dat kleine ding, niet het linksysteem dat aan de achtebrug zit) heeft iemand dit nog liggen voor een leuk prijsje?
Terug
Bovenaan Onderaan