Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Zenzepapa
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Z

    De verbouwing XXL..

    Halleej sleutel-aars! Voor het volledige verhaal: sjek: Nieuw hier met een XJ600 uit(laat)daging! Om een lang verhaal nog langer te maken: Er moet nog het volgende aan m'n fiets gebeuren waar ik jullie hulp bij kan gebruiken: * Uitlaten!!! * Koplamp / cockpit issue Heeft iemand...
  2. Z

    Naakt een stuk mooierder..

    Sorry voor de misleidende titel _O- _O- _O- maar ff serieus: ook een XJ600 kan er naakt toch veeeeel mooier uitzien? Dus hierbij de vraag: wie helpt mij aan een mooie koplampolossing voor m'n fiets? Wensen zijn: rond, groot, goedkoop en op de een of andere manier moet ik die klos spaghetti...
  3. Z

    Uit(laat)daging!

    Voor de complete uitdaging en pica's: zie hiero: Nieuw hier met een XJ600 uit(laat)daging! ! :} tip van rookie_rm om hier ook een post weg te zetten; dus hiero de vraag: Wie heeft er 2 (dezelfde)dempers voor me met de volgende eisen: goedkoop-gasdicht-gekeurd-goedkoop Dus: ze...
  4. Z

    Nieuw hier met een XJ600 uit(laat)daging!

    Hai motor-forumnisten, Het verhaal: Een paar jaar terug heb ik voor een fles wodka en een paar tientjes een Yamaha XJ600 uit 1986 over kunnen nemen. Zeker niet mooi, maar compleet en rijdend weggezet. Na het vervangen van kettingwielen, ketting, olie- en luchtfilter, bougies...
Terug
Bovenaan Onderaan