Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: axetattoo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. axetattoo

    John van Geytenbeek overleden

    jhon geytenbeek jaren lang top fuel dragracer is afgelopen weekend overleden na een ongeluk op "drachten" waarschijnlijk een opgeblazen blok of versnellingsbak. jhon:r.i.p. GBNF!
  2. axetattoo

    alternatief voor oa spiegels slopen

    iedereen heeft het wel eens gehad. automongolisten die snijden/bumperkleven/filejaloezie(ikkie nie dan jij ook nie) iedereen heeft wel eens de nijging gehad ergens een motorlaars/helm/handschoen in een spiegel/deur/spatbord/gezicht te planten. nou geeft dat schade en is de kans aanwezig...
  3. axetattoo

    owners manual blackbird

    weet niet of ik em hier goed plaats.. maatje heeft zich vanmiddagh een honda cbr 1100 blackbird.....gekke naam ..ding is rood??? nou ontbreekt daar een owners manual bij. iemd hier zo´n boekie liggen of zoiets in pdf? zou de man heel erg mee geholpen zijn. ps als verstokte...
  4. axetattoo

    vakantie staat voor de deur

    ik sta altijd weer stomverbaasd te kijken als ik zie en hoor wat iedreen aan overbodige zooi meeneemt op vakantie. nou weet ik(net als iedereen hier) dat de ruimte om bagage mee te zeuelen op een motor beperkt is. en toch presteren sommige lui dingen mee te nemen die eigenlijk totaal overbodig...
  5. axetattoo

    ajs motorkleding van louis

    blader net ff een louis catalogus door uit verveling...... zie ik dat ze een heel lijn zgn classic kleding hebben onder de naam AJS.... wie kan mij vertellen wat AJS eigenlijk is?
  6. axetattoo

    gsxr1000 k7/k8 blok

    bekende van me is op zoek naar een suzuki gsx 1000 k7/k8 blok
  7. axetattoo

    het grote Harley-Davidson topic deel drie

    das de eertse keer in de geschiedenis van het choppergedeelte dat een onderwerp een derde deel krijgt. het enige topic wat meerdere delen heeft is het bobberpics topic met twee delen. alsdus deel drie:let´s rockroll. slap lullen over h-d´s,bier drinken,choppers bouwen,tegen vrods...
  8. axetattoo

    murphy

    murphy is de machine van mervouw axetattoo,bianca dus murphy is een 79´suzuki gs850 die van het voorjaar al lichtelijk gechopped was. maar na een aantal storingen en een inmiddels op een tweetakt gelijkend rookgordijn toch maar besloten om het blokje eens open te maken en zuigertjes te...
  9. axetattoo

    apehanger

    gezocht apehanger 1 inc en ook gezocht remcilinderdingest 1 inch aansluiting h-d , vs1400 oid 1inch iig en natuurlijk ook een gasklos
  10. axetattoo

    creatieve flitser

    gister gespot in duitland langs een bundesstrasse(waar je 100 mag) twee op alkaar gereden auto`s....op zich niet raar kan gebeuren stond ook een takeldoos bij enzo. kom er dus met 120 langs.....flits vanuit een van de kortgereden auto´s!!!!! gelukkig van voren maar wtf die crash was in...
  11. axetattoo

    klassiek racen

    mogge had al in een ander topic iets laten vallen maar vond het beter hier een topic te gaan plaatsen. ik heb hier een party suzuki zud over en bedacht mij dat ik daar best eens een racert van zou kunne gaan bouwen...............alle mensen met cbrenr1enduc999en wat die nu gillen van het...
Terug
Bovenaan Onderaan