Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MarkL
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MarkL

    Motor aanhanger met aluminium bak

    Te koop ivm overbodig. Motor aanhanger met aluminium bak voorop. Reservewiel eronder gemonteerd inclusief inrijklem en oprijplaat. Kan wel een likje verf gebruiken. Prijs 300 euro.
  2. MarkL

    Motoraanhanger met bak

    Te koop motor aanhanger met een vaste datona inrijklem en aluminium bak erop. Inclusief oprijplaat. Bak is 125x44x64 Inclusief reservewiel wat eronder hangt. 7 polige stekker Lakwerk van de aanhanger kan wat liefde gebruiken maar verder is het gewoon een degelijke stevige stalen kar. Prijs...
  3. MarkL

    Motor aanhanger met inrijklem en bak

    Te koop motor aanhanger met een vaste datona inrijklem en aluminium bak erop. Inclusief oprijplaat. Bak is 125x44x64 Inclusief reservewiel wat eronder hangt. 7 polige stekker Lakwerk van de aanhanger kan wat liefde gebruiken maar verder is het gewoon een degelijke stevige stalen kar. Prijs...
  4. MarkL

    Tyredown klem voor achterwiel

    Mooie stevige klem van KYA Racing om het achterwiel van je (race)motor stevig vast te klemmen op de trailer, zo hoef je hem dus niet in de vering te trekken. Vraagprijs: 65 Euro
  5. MarkL

    Yamaha R1 2009 RN22

    Yamaha R1 uit 2009 Motorisch -YEC Ecu+kabelboom -PC quickshifter -gripone traction control -YEC racekelken -MWR gedempt luchtfilter -Extra koelradiator -Volledige akra titanium lijn -Active 3 snelgas -Voor seizoen 2017 een andere versnellingsbak gestoken met 6k straatkm + nieuwe hoofdlagers...
  6. MarkL

    Aim mychron 3 gold laptimer

    Aim mychron 3 gold laptimer. Werkend van de motor (RN22) afgehaald, ivm overstap naar AIM Solo. -gyro sensor -IR laptimer opnemer -kabelboom -uitleeskabel (niet op foto) -IR baken incl. Accu (niet op foto) 250 euro
  7. MarkL

    Kawasaki zx10r 2008-2010 kuipruit

    Gevonden in de schuur :+ Originele kuipruit voor een zx10r van 2008-2010. Geen beschadigingen oid. Af te halen voor een sixpack duvel :9
  8. MarkL

    21/22 Juni Spa - Francochamps

    Ga ik volgende week Dinsdag en Woensdag nog mensen van hier tegenkomen op het mooie circuit van Spa?
  9. MarkL

    Kawasaki ZX6R 636 uit 2003

    Te koop ivm overstap naar een duizend ZX6R uit 2003 met Nederlands kenteken(geschorst) Kilometerstand +/- 32000, sinds 3 jaar een circuitfiets, ongeveer 4/5 dagen per jaar. Begin van dit jaar nog een grote beurt gehad, nieuwe remvloeistof, kleppen stellen. Nieuwe olie en een filter, en...
  10. MarkL

    AIM Mychron Light met defectje

    AIM Mychron Light met een klein defectje. Het meest linker knopje werkt niet meer, wat dus inhoud dat je na afloop van je sessie niet meer terug kan scrollen. Verder werkt alles gewoon, tijdens het rijden kan je wel gewoon je tijden zien. (of makkelijk te repareren door er een nieuw...
  11. MarkL

    Metzeler Slicks CompK 120/180

    Setje Metzeler Slicks CompK 120/70 en 180/55 4 sessies op cartagena gebruikt Dotcodes uit 09/10 100 euro
  12. MarkL

    Gezocht: Beschadigde 'race' achtervelg

    Voor decoratie doeleinden ben ik op zoek naar een mooie achtervelg (pvm, marchesini, dymag etc) Maar mag bijvoorbeeld ook een originele zijn van een Duc 1098 etc. Aangezien hij niet op de motor komt heb ik er geen problemen mee als er een scheur/deuk/haarscheur oid in zit.
  13. MarkL

    Pirelli Angel ST 120/70

    Te koop omdat ik gewoon een set dezelfde banden op m'n speed wil hebben (sportsmart2) Pirelli Angel ST 120/70 DOT: 5010 Prijs: 40 euro
  14. MarkL

    Metzeler Roadtec Z8 180/55

    Te koop omdat ik een nieuwe set banden onder m'n speed triple gelegd heb (sportsmart 2) Metzeler Roadtec Z8 Interact 180/55 Dot Code van: 2310 Band is zo goed als nieuw, dus nog meer dan voldoende profiel. Gemeten waarden staan op de band geschreven. Nieuwprijs in DLD...
  15. MarkL

    SBS Sinter remblokken CBR1000RR / CBR600RR

    Setje SBS Racing Sinter remblokken voor de voorkant (2 klauwen), zijn gewoon blokken voor sportief straatgebruik / licht circuitgebruik. Verpakking heb ik niet meer, maar zijn ongebruikt. ''SBS 809 RS'' passend op: CBR 600 RR (radiaal) 05- x CBR 1000 RR (radiaal) 04- x Prijs: TEAB
  16. MarkL

    Akrapovic Tussendemper Vervangingspijp ZX10R 2008-2010

    Originele Akrapovic Tussendemper vervangingspijp voor een Kawasaki zx10r uit 2008-2010 Vervangt het zware en lelijke stuk uitlaat achter het voetsteppie, ziet er een stuk beter uit en is een stuk lichter. Het originele hitteschildje kan er gewoon op gemonteerd worden. Heeft ongeveer 4000 km...
  17. MarkL

    Kawasaki zx10r 2008 rechter zijkuip

    Ik ben ivm een kleine schuiver opzoek naar een groene rechter zijkuip voor een ZX10R uit 2008. Ook graag het zwarte driehoekje wat erachter zit. Heb je wat liggen of weet je wat? PM of Email!
  18. MarkL

    Kawasaki ZX6R 2003-04 Topkuip en zijkuipen

    Te koop ivm ombouw naar circuitmotor Originele kuipdelen compleet met koplamp en origineel kuipruitje, geen beschadigingen, alleen wat steenslag aan de onderkant van de zijkuipen. Koplamp in goede staat. Prijs: 500 euro
  19. MarkL

    [(ex)-Student/Sexy] Motorrijdend Rotterdam en omg. LXII (62)

    WELKOM IN DEEL 62!_______________________________________________________________ Voorjaarswheelies Dit topic is er voor sexy studenten, ex-studenten en andere relatief jonge motorrijders uit de omgeving van Rotterdam. Iedereen is van harte welkom, ook als je net even buiten de...
  20. MarkL

    Radiale Remklauwen ZX6R 2003-2004

    Setje Radiale remklauwen van Tokico voor een ZX6R uit 2003-2004 Inclusief nog goede SBS Sinter remblokken met nog voldoende dikte. Gaan weg omdat ik nieuwe remklauwen geplaatst heb ivm circuitgebruik. Misschien leuk voor de streetfighter bouwer oid. Prijs: 95 euro
  21. MarkL

    SBS Dual Carbon Remblokken voor ZX6R 03, ZX10R 04, GSXR 1000

    Setje SBS Dual Carbon Remblokken 788DC voor een ZX6R 03-06, ZX10R 04-07, GSXR1000 03 (Tokico remklauwen) Nieuw en in de verpakking. Nieuwprijs bij JVP is 88 euro per remklauw. Prijs 80 euro incl verzenden (dus voor 2 klauwen)
  22. MarkL

    Aanhangwagen voor 2 racer/sportmotoren

    Te koop omdat ik een gesloten aanhanger gekocht heb. Agados 750 kg aanhanger(witte plaat), geschikt voor 2 sport/racemotoren, en ik denk 3 crossers, als je er 1 achterstevoren op zet maar dat heb ik nognooit geprobeerd. Nieuwprijs was 800 euro (exclusief reservewiel)...
  23. MarkL

    Motorfiets aanhangwagen met 3 rijgoten

    Te koop omdat ik een gesloten aanhanger gekocht heb. Agados 750 kg aanhanger(witte plaat), geschikt voor 2 sport/racemotoren, en ik denk 3 crossers, als je er 1 achterstevoren op zet maar dat heb ik nognooit geprobeerd. Nieuwprijs was 800 euro (exclusief reservewiel)...
  24. MarkL

    BMC luchtfilter ZX6R 2003-2004

    Te koop omdat ik te veel herrie maak op het circuit :+ en ik nu dus weer originele filters gebruik. BMC luchtfilter voor een ZX6R 2003-2004 Is ongeveer 5-6000 kilometer gebruikt geweest, Ik zal hem nog even wassen en inolien voor verkoop. 30 euro
  25. MarkL

    Yoshimura TRS Kawasaki zx6r 2003 2004

    Yoshimura TRS voor een zx6r / zx6rr uit 2003 2004 linkpijp heeft wat veegjes van een laars, maar dat valt nauwelijks op. Demper is nog in nieuwstaat. Inclusief DB-killer, maar demper heeft geen e-keur. Prijs 200 euro
Terug
Bovenaan Onderaan