Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: inktvlek
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. I

    Bijwerking van het motorrijden ????

    Normaal ben ik altijd rustig, kalm en vredelievend. Echter merk ik dat ik de laatste tijd in het koekblik steeds opgefokter raak van mensen die te langzaam rijden of dusdanig sloom oversteken/ optrekken dat ik er hinder van krijg. Ik rijd eigenlijk 90% van alle kilometers op de motor en...
  2. I

    Waar is iedereen ?

    Als reactie op deze : klik Voor weer wat lekkere hapklare reacties. _O- Merk dat het aantal motoren op de weg weer drastisch aan het dalen is. :( Geen wonder dat ze motoren als luxe middel willen gaan invoeren. :+
  3. I

    Help, ik krijg geen winterbanden !

    Ik heb een probleempje en hoop dat iemand mij een goede tip kan geven. Afgelopen voorjaar een leuke oude GPZ 500S gekocht voor woon/werkverkeer. Nu komt de tijd dat ik er winterbanden op wil laten leggen en krijg ik te horen dat deze niet te krijgen zouden zijn. ;( Zelf heb ik er de...
  4. I

    Getuige geweest van poging tot diefstal motorfiets

    Ook een vreemde gewaarwording. Zit je lekker in je koekblik op een grote parkeerplaats te wachten op je vrouwtje hoor je ineens een grote slag. Met dat ik mij omdraai om te kijken zie ik een jongen met fluor gele helm van een motor afspringen die net was omgevallen tegen een koekblik. Hij...
  5. I

    Gehoord !!!!!!!

    Vandaag moest ik echt wel lachen en wil dit met jullie delen. Zoals jullie weten gaat er vaak een discussie over wel of niet een echte motorrijder zijn. Vandaag heb ik wel de gekste opmerking ooit gehoord daar over nl: "Als je in de winter doorrijd ben je geen echte motorrijder" Deze...
  6. I

    Met welk weer rijden ? (poll)

    In menig topic vragen mensen om een poll over wie hoelang doorrijd. bij deze :
  7. I

    De zondagsrijders komen onder hun steen uit gekropen

    Valt op dat je nu de zon weer een beetje schijnt opeens meer motoren ziet rijden. Gisteren weer zo'n idioot achter me gehad bij het verkeerslicht, gas geven alsof hij klaar staat om een race te rijden zodra het groen wordt. Of zijn bak wil afslaan anders. _O- Geen wonder dat wij...
  8. I

    Inktvlek

    Dag allemaal, Ik ben hier om meer info te krijgen en eventueel te geven. Ik rij op een motorscooter, een chinees merk. Hij rijd geweldig en is erg zuinig, kortom echt waar voor zijn geld. Ik gebruik m alleen voor woon werk verkeer en daar is deze scooter uiterst geschikt voor.
Terug
Bovenaan Onderaan