Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: dism
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. dism

    Honda VT500C

    Bouwjaar: 1986 Kilometerstand: ca. 21900 (13604 miles) Kleur: Donkerrood Extra's: Doorzichtig ruitje + tophalf in de kleur van de motor (foto's hiervan volgen) Bieden vanaf € 750,-
  2. dism

    [XJR]Topkoffer bevestiging?

    'k heb sinds kort een topkoffer op mijn xjr geplaatst tbv de vakantie, maar vindt de constructie nogal vreemd... http://www.motor-forum.nl/forum/misc/95501 Kijk ff op ut plaatje wat ik bedoel: Stang 1 en het rack heb ik natuurlijk geplaatst, maar stang 2 heb ik eerst weggelaten omdat ik denk...
  3. dism

    Going naked...need advise..

    Toen bij mij 2 jaar geleden....bla bla bla... Yamaha XJR1200... Never mind: heb genoeg gelezen: ga een xjr1200 scoren *D CU SOON...
  4. dism

    Waar ander tandwielmaat voor Shadow?

    Ik ben nu al ruim een half jaar op zoek naar een ander tandwiel voor mijn Honda Shadow 750C2 ACE uit '97. Ik wil namelijk achter van 41 (standaard) naar 38 tandjes. Maar waar ik ook vraag, wie ik ook bel: alleen standaard maten. :( Mijn enige optie tot nu toe is bestellen bij...
  5. dism

    S100 = rotzooi..

    Hoezo S100 is goede kettingspray?! :? Sinds we hier >30 klein-nulletje-c hebben heb ik meer van die troep op mijn band en achterbrug dan op mijn ketting. :( Ik kan het er gewoon af zien druipen! :X Wat een troep is dat spul zeg, :r voor mij geen S100 meer; Ik ga op zoek naar een betere...
  6. dism

    Modificaties VT750C2ACE

    Ik rij nu sinds aan aantal maanden met een VT750C2ACE. :] En sindsdien wordt de fiets alleen maar perfecter: waar ik ook kom en met welke fiets dat ik ook vergelijk (vulcan, dragstar etc.) het lijkt steeds meer de perfecte fiets voor mij. }) Er zijn nog een paar hele kleine aanmerkingen die...
  7. dism

    Ervaringen Pneu-control

    Bij http://www.motozoom.nl/ hebben ze nu pneu-control's. Da zijn van die dingskes die ipv je dopjes komen en automatisch je bandenspanning controleren en middels een groen/rood dopje je waarschuwen as 'ie te laag wordt. Iemand ze al in gebruik? en hoe bevallen ze? zijn ze een beetje nauwkeurig?
  8. dism

    Startproblemen K75RT

    Mijn buurman heeft een BMW K75RT..... Als je start dan ploft 'ie alleen maar en soms een harde knal.... Topic kan dicht :} oplossing was: 3 bougies vervangen :+
  9. dism

    Ervaringen dealers Groningen

    *** MFG'ers: Post hier je ervaringen met 1 van de dealers in Groningen *** Sinds ik weer ben gegrepen door het motor-virus, en een bike heb aangeschaft, ben ik dus ook op zoek naar een motorzaak, die: 1. niet te duur is (zuunige Grunniger, ja :+ ) 2. goede service verleent en goede adviezen...
  10. dism

    Ervaringen XenaLock..

    *** Post hier je ervaringen met het alarm-schijfremslot van XenaLock *** Heb sinds kort een Shadow 750 Ace en zoek daarvoor een leuk slot, klein, dus een schijfslot. Vanwege de exclusieve aanwezigheid van alleen maar 7,5mm grote gaatjes in mijn schijf, wordt mijn keuze behoorlijk beperkt. Nou...
  11. dism

    Magna V30 loopt warm?

    Ik kan via een kennisje aan een magna V30 komen voor weinig :+ 'k heb de fiets nog niet gezien, maar volgens de kennis ziet 'ie er goed uit, loopt ook goed, heeft echter 1 probleem: hij loopt heet!! Heeft iemand ervaring met een dergelijke fiets en eenzelfde probleem :?
Terug
Bovenaan Onderaan