Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: hawk gt
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. hawk gt

    Remklauw

    Ik ben opzoek naar een nissin linker remklauw. Hij word gebruikt op een honda dylan maar waarschijnlijk ook op andere motoren. Ik heb er 2 liggen maar beide in slechte staat.
  2. hawk gt

    Zadels cbr600f1

    Ik heb nog 2 zadels liggen van de cbr600f1 hurricane. Wie kan ik daarmee blij maken? Ze kosten een paar krasloten of 3x een 1/5 staatslot voor januari of februari
  3. hawk gt

    Laser x-treme db killer

    Heeft iemand nog 2 db killers liggen van de laser x-treme dempers? Ze moeten in de voorkant van de dempers geschoven worden.
  4. hawk gt

    Motorbladen

    Ik heb hier nog een stapel van ongeveer 40cm hoog van motorbladen,voornamelijk het blad motor jaren 80. Met oa een test van de BMW r80 gs uit 12 dec 1980 , test van de cb1100f uit 1983. Iemand interesse om wat gelezen deze winter? Ze zijn op te halen in purmerend
  5. hawk gt

    Sticker laser demper

    Heeft iemand een hitte bestendinge sticker van laser voor op mijn laser duotech demper?
  6. hawk gt

    Onderdelen

    Chrome spatbord 15euro Stuur schakelaars honda 10euro per stuk Stuur schakelaars 5eu per stuk Contactslot honda en 2 achterlichten van een cbr600 hurricane Anderhalve cbr400rr Voorvork in onderdelen met T stuk en kroonplaat. Voorvelg met 1 remschijf en 2 spatborden zijn er...
  7. hawk gt

    Honda cb onderdelen

    Ik zoek de zwarte draai tankdop en benzine kraan van 81er cb750. En de km teller en achterrem hevel? van een cb400f. Wie heeft er wat liggen?
  8. hawk gt

    cb750f spullen

    Ik ben op zoek naar de benzinedop en benzinekraantje van een cb750f uit 1982. Heeft iemand deze liggen voor mij?
  9. hawk gt

    Snelheidsmeter repareren

    Wie weet een adresje in noord Holland die een snelheidsmeter kan repareren? De km teller en dagteller werken wel maar de snelheidsmeter niet. Hij bewoog wel maar staat nu onder de 0 stand. De kabel is dus wel heel.
  10. hawk gt

    Motormarkt wormer

    Wie gaat er dit jaar op 25 november naar de motormarkt in Wormer?
  11. hawk gt

    Cb400n

    Ik ben op zoek naar een blok van een cb400n ,cb450n ,cm400 of cm450 voor mijn caferacer. Wie weet er 1 testaan ??
  12. hawk gt

    motorbladen

    ik heb hier een stapel van ongeveer 1 meter hoog aan motorbladen van 1976 tot 1986 waar ik vanaf wil. iemand interesse? ze liggen in purmerend
  13. hawk gt

    alu plaatje

    ik zoek een alu plaatje van 7cm bij 5cm en 5mm dik. heeft iemand wat liggen of weet iemand een adresje??
  14. hawk gt

    duo zitje sv 2003 tot heden

    ik zoek een duo zit voor de suzuki sv 650/1000 vanaf 2003. de staat maakt niet uit ,zolang de kunststof plaat maar heel is
  15. hawk gt

    honda lead 125cc

    te koop, deze honda lead 125cc 2takt uit 1983,dus een wegenbelasting vrije klassieker :+ hij loopt ongeveer 90kmpu. de banden zijn prima en de uitlaat is een 1 jaar oude sito uitlaat. ik gebruik hem nog af en toe dus alles werkt. hij glimt nu enorm maar dat komt omdat hij gepoetst is...
  16. hawk gt

    honda lead 125cc

    ik heb 2 honda lead 125cc 2taks motorscooters tekoop, staan beide nog op kenteken en zijn wegenbelastingvrij (1983). de witte is starten lopen maar omdat ze al een jaar in de tuin staan staan de remmen vast en hij moet afgesteld worden. de zilvere is voor onderdelen want hij start...
  17. hawk gt

    Alu sierlijsten

    Ik zoek alu sierlijsten die ze vroeger op zadels monteerde. Aks iemand een link of adres heeft is dat ook goed.
  18. hawk gt

    gratis stapel motorbladen

    er staat hier een ongeveer 1 meter hoge stapel motorbladen oa, kicxstart, promotor, motor. de bladen zijn van 1998 tot 2009 gratis ophalen, ik verstuur ze niet
  19. hawk gt

    franse west kust

    ik wil half juni de west kust van frankrijk bekijken,wie weet er mooie routes en/of campings?? ik ga met de tent en wil soms een paar dagen op 1 camping blijven maar vooral veel rijden :] :]
  20. hawk gt

    transalp 650 blok

    ik zoek een transalp blok ,het 650cc model,dus vanaf bouwjaar 2000
  21. hawk gt

    problemen met pair systeem

    ik heb een transalp blok uit 2003 onder mijn 88er hawk gt gezet maar hij lekt olie uit de tuutjes die op het kleppendeksels zitten,nu lees ik op internet dat het de tuutjes zijn van het pair systeem maar ik heb de rest van dat systeem helemaal niet,wat moet ik er mee doen? heeft iemand het...
  22. hawk gt

    motorblok honda

    ik zoek een motorblok van een honda hawk gt /transalp of african twin dus het 650 of 750cc twin blok. eventueel is het 600cc blok ook goed wie o wie
  23. hawk gt

    clipons en km teller

    ik zoek clipons voor een 33mm voorvork en een km teller van een cb400f ,cb500f en dat soort. ook nog universele remschakelset voor mijn caferacer
  24. hawk gt

    wphb cb400n/cb450n

    ik zoek de werkplaatshandboek van de honda cb450n of cb400n uit begin jaren 80.
  25. hawk gt

    2 vragen:remmen en achterbrug

    ik ben een honda cb450n aan het verbouwen en zit met 2 vragen. ik ga de voorrem veranderen van 1 zuigerige remklauw naar een 2 zuigerige remklauw maar ik heb hier 2 verschillende rempompen liggen 1 met 14 op de voorkant en 1 met 1/2 (deze is redelijk kleiner dan de andere) merk ik verschil...
Terug
Bovenaan Onderaan