Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: D-K
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D-K

    Berik maat 42 Zwart/grijs/wit ZGAN

    Te koop Zo goed als nieuw Berik pak , is totaal 10 keer aangeweest en niet langer dan 30 min per keer. was om te wennen aan motor rijden maar is niet echt geluk. Zie foto's . Voor vragen graag mailen naar 307436@gmail.com
  2. D-K

    Uitlaatsteun Akrapovic S1000RR bmw

    Uitlaatsteun voor akrapovic uitlaat voor de s1000rr.. Verschillende jaren mogelijk. Heeft er maar kort ondergezeten. Dus zo goed als nieuw. Inclusief 3 bouten. Trefwoorden akrapovic s1000 s1000rr steun uitlaat carbon
  3. D-K

    Berik 2 delig pak 10 keer maat 42

    Hallo, het pak is maximaal 10 keer gedragen maar het zit te groot. pak is schoon en nooit nat geregend. het pakt mag weg voor 200 euro.
  4. D-K

    BMW S1000RR 2016

    Te koop Inverband naar eventuele overstap naar Yamaha R1M te koop. Bmw S 1000 RR uit 2016. Gekocht bij Goedhart Motoren. De BMW is dealer onderhouden bij Molenaar IJsselstein ( boekjes aanwezig ) De motor heeft 7050 km gelopen. De motor heeft de alles opties fabriek af. Inclusief extra alarm...
  5. D-K

    Contour roam

    Te koop Contour roam Actioncam die méér kan De ContourROAM is een zeer gebruiksvriendelijke camera die alle avonturen die het leven je brengt vastlegt in Full-HD kwaliteit. Met de Instant Record Switch combineer je inschakelen en filmen; zo mis je nooit meer een seconde beeldmateriaal...
  6. D-K

    Originel uitlaten r1 2009 - 2014

    Te koop Originele uitlaten + katalysator voor de r1 Hoef niet de hoofdprijs Laat maar weten via 307436@gmail.com
  7. D-K

    BMW s 1000 rr uitlaat

    te koop Bos uitlaat voor de s 1000 rr, uitlaat heeft er niet lang onder gezeten omdat ik ben overgestapt naar full system. Uitlaat past gewoon op orgineel systeem en geeft net wat meer geluid en geeft een mooie doffe klap bij het overschakelen. Prijs komen we wel overuit..let me know...
  8. D-K

    Bos uitlaat voor S 1000 RR

    Te koop Voor de S 1000 rr, een superbike exhaust. De uitlaat is onbeschadigd en geeft een mooie sound.(foto 2 is mijn motor) De uitlaat heeft er zo'n 2000 km onder gezeten. Hij is een stuk lichter dan de orginele uitlaat en geeft net iets meer sound dan de orginele. Maar absoluut niet...
  9. D-K

    Duo zit yamaha r1 2009 2010 2011 2012

    te koop wegens verkoop motor duo zit voor de r1 2009 2010 2011 2012 mocht je eerst foto's willen zien kan je me mailen op 307436@gmail.com
  10. D-K

    Te koop PC 5, ignition module, quickshifter push,bmc filter

    Te koop Voor de yamaha r1 2009, waarschijnlijk ook voor andere modellen. PC 5 compleet met ignition moduele. Daarop aangesloten de quickshifter, push..dus 1 omhoog de rest omlaag. Verkoop reden is dat ik over gestapt ben naar een andere motor. liefst in een keer verkopen mocht je...
  11. D-K

    seat cover SV 650

    heb nog een seat cover over van me oude motor,hij zat op een 650 maar past volgens mij ook op een 1000.. bij interesse kan je me pb'en of mailen naar 307436@gmail.com
  12. D-K

    Uitlaten carbon folie

    ik heb al in de topics gezocht maar kan niet veel duidelijks vinden, of ik zoek weer niet goed..maar ik kan aan een stel uitlaten komen, en ik zou deze graag in het carbon willen hebben, is er een folie die tegen de hitte kan? of ergens een bedrijf die die hulzen levert?
  13. D-K

    Mgp Exhaust r1 2009 2010 2011 2012

    Te koop Wegens het verkopen van de R1 bied ik mijn MGP Exhaust aan.. Uitlaten zijn onbeschadigd en ongeveer 1 jaar oud..hebben 4000 km afgelegd. Heb zelf db killers ervoor gemaakt, mocht je ermee op assen willen oid. Voor vragen kan je me mailen.. Bieden mag, maar hou het...
  14. D-K

    Yamaha r1 Big bang !

    Te koop Mijn r1 big bang uit 2009, de motor is net uit zijn fabrieksgarantie. Hij heeft 8900 km gelopen en ik ben de 2de eigenaar, verkoop reden is dat ik over ga op een circuit motor. De volgende mods heeft de motor - Xenon - Geintergreerde knipperlichten, voor en achter - Mgp exhaust...
  15. D-K

    BMW K1200 R

    k1200r, bj 2007, 13600km, onderhoud bij dealer in Apeldoorn, voorband nieuw, achterband matig, abs, remus sportuitlaat, handvatverwarming, zeer goede staat, schadevrij‏.
  16. D-K

    steunen voor de gsxr 1000 k7 k8

    net iets strakkere steunen voor de k7 k8.. pm je bod maar als je interesse hebt.
  17. D-K

    GSXR 1000 k7 met 16800 km

    Ik zet hierbij mijn zwarte gsxr 1000 uit 2007 te koop De motor heeft 16800 km gelopen en loopt nog iets op met mooi weer..anders word er niet gereden de motor heeft de volgende optie's De standaard ABC modus Xenon titax hendels gepoedercoaten duo steunen Cat vervanger ( orgineel...
  18. D-K

    Honda fireblade 1000 RR (2005)

    ik bied hierbij een honda fireblade uit 2005 te koop aan. De motor staat in een garage en heeft weinig km's gelopen. Deze zomer ben ik geopereerd aan mijn heup en daardoor is het niet mogelijk meer voor mij om te rijden. Ik heb de motor met 13000 km in de garage gezet. De motor is van...
  19. D-K

    Grid Jas en MQP broek

    ik heb te koop vanwege aanschaf nieuw pak een jasje van het merk grid,maat 42.Vorig jaar zomer gekocht,ongeveer 10 keer gedragen. en daarbij heeft ze ook nog een broek van mqp gekocht,ook 10 keer gedragen.Deze broek heeft de maat 36. Zij zelf is 1.60 en de broek was ook iets te groot..dus tot...
  20. D-K

    Leovince SBK gsxr k7 k8

    te koop voor de gsxr 1000 k7 , k8 leovince sbk uitlaten,zonder db killers.. bieden mag!
  21. D-K

    Honda Fireblade!met weinig km!!

    Mooie Honda fireblade 900 RR met mooie km, stand van let op 14850 type SC44 Full systeem van LASER van voor naar achter. Ketting plus tandwielen pas vernieuwd Verhoogd donker ruitje banden goede staat nieuwe accu..Rij er te weinig op om hem te houden vraagprijs is 4500 maar een goed bod...
  22. D-K

    motor lift

    Motor Hef tafel met voorwiel klem en veiligheidspin. lucht bediend dus niet eindeloos trappen . met orion koppelling Zeer weinig gebruikt. Hij is gebruikt voor m,n Fireblade die is ook te koop. Dit is ook de rede dat de brug te koop is voor vragen mailen naar d.vankranenburg @ live.nl...
  23. D-K

    Honda CBR Fireblade 900RR bj 2000

    Te koop Mooie Honda fireblade 900 RR met mooie km stand van 14850km type SC44 Full systeem van LASER van voor naar achter. Ketting plus tandwielen pas vernieuwd( zie foto's ) Verhoogd donker ruitje banden goede staat nieuwe accu,bij aankoop vorig jaar erin gezet,daarna 1000 km mee...
  24. D-K

    gsx-r 1000 k7 k8 uitlaat

    hierbij verkoop ik mijn in goed verkerende jardine gp uitlaat zitten db killers bij,geen e keur maar het geluid valt mee..behalve als je hem opentrekt.. :9~ wil der 200 euro voor hebben..doe anders een goed bod dustin
  25. D-K

    Gsx-r 1000 k7 - k8

    Voor de k7 k8 1000 uitlaat steunen doe je bod, 1 malig bij een ritje gebruikt,inverband met poedercoaten duo steunen bod kan je plaatsen of mailen !
Terug
Bovenaan Onderaan