Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Deem
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    RSV Mille/Tuono 98-00 Eprom open uitlaat

    Vervangende Eprom met aangepaste software op basis van de originele rp 58 eprom. De software is aangepast voor gebruik met een open uitlaat en open luchtfilter. Met deze software rijdt de motor voelbaar sneller en de vermogensafgifte is soepeler. Toepasbaar voor aprilia rsv mille en tuono...
  2. D

    Akrapovic DE2 Demper+linkpijp RSV Mille R 2001

    Afkomstig van mijn Aprilia RSV Mille R 2001: Akrapovic DE2 titanium demper met linkpijp. Aansluitdiameter is 59mm. Demper is zeer licht en is inclusief carbon ophangbeugel. Er zijn geen beschadigingen. Maar geen E keurmerk en geen DB killer, waar wat een geweldig geluid komt er uit...
  3. D

    Schuuropruiming paddockstands

    Aangezien ze toch niks staan te doen en ik nu een bobbins paddockstand nodig heb: 2x paddockstand achterzijde: De best functionerende: Vraagprijs 15 euro 1 kant zit vast Vraagprijs 10 euro Beide zeer degelijk door de 2 wieltjes aan beide zijden Voorzijde bok, heb ik zelf...
  4. D

    Linkpijp 1 naar 2 (Aprilia RSV Mille R 2000)

    Wegens overbodig de linkpijp (inclusief ophangbeugels) Afkomstig vanaf mijn Aprilia RSV Mille R (2000) Linkpijp van 1 naar 2 voor de rechterzijde (inclusief ophangbeugels) diameters aansluiting is 1x 67mm en 2x 50mm Wordt bevestigd door middel van de veren
  5. D

    Forma Revenge racelaarzen kleur rood maat 54

    Omdat ze nu toch echt overbodig zijn: Forma Revenge motorlaarzen maat 45 en in de mooie kleur rood! Ik heb zelf maat 44 en ze passen perfect. Vraagprijs is 20 euro ;)
  6. D

    Combipak Rev`IT! maat 54

    Omdat ik een nieuw motorpak gekocht gaat mijn oude weg: Rev`it! leren combipak maat 54 Ieder seizoen netjes ingevet en ziet er daardoor nog goed eruit. Het wit is niet zo kraakwit meer. Verder geen beschadigingen (alleen de kneepads) De combipak bestaat uit 2 delen (Motorjack maat 54...
  7. D

    Lookwell Combi Rood/Zwart/Wit Jas 54 en broek 48

    Omdat ik een mooi neutraal pak heb gekocht ga ik hierbij mijn 4 jaar oude rood/wit/zwarte combi motorpak van Lookwell verkopen Jas is maat 54 en broek is maat 48 Om even duidelijk te zijn, ik ben zelf 1.86 meter groot en 88 kilo zwaar. De broek zit iets te strak (lees krijg die net dicht)...
  8. D

    Lookwell combipak maat 54/48

    Omdat ik een mooi neutraal pak heb gekocht ga ik hierbij mijn 4 jaar oude rood/wit/zwarte combi motorpak van Lookwell verkopen Jas is maat 54 en broek is maat 48 Om even duidelijk te zijn, ik ben zelf 1.86 meter groot en 88 kilo zwaar. De broek zit iets te strak (lees krijg die net dicht)...
  9. D

    ZZR 600 bj1993 600 euro!

    Met veel pijn in het hart van mijn vriendin, nu toch maar te koop: ZZR600, bouwjaar 1993 kleur groen. (km stand 85050, maar er zit een 2e blok eronder) Motor loopt momenteel niet en dit vergt wat uitleg. Na een winter deze motor als pekelfiets gebruikt te hebben en hem daarna gestald te...
  10. D

    Gear indicator voor digitale snelheidsmeter

    Wegens verkeerde aanschaf te koop: Rode led Gear indicator van Datatool. Let op is wel bedoeld voor een digitale snelheidsmeter. Aangezien ik op beiden motoren geen digitale snelheidsmeter heb, is deze overbodig -O- Geen doosje of wat dan ook, maar daar is de prijs ook naar. Pics...
  11. D

    Hoe vizier van BMW systeem vastzetten/verwijderen

    Ik heb de BMW Systeem helm 5 En nu heeft 1 of andere onverlaat het voorelkaar gekregen om het scharniergedeelte los te krijgen -O- Hoe krijg ik dit ooit weer vast? Ik heb gezocht naar een gebruiksaanwijzing maar kan niks vinden. Voor de duidelijkheid, het gedeelte waar dus je...
  12. D

    Cafe Racer GS1000 1978 heeft liefde nodig 125 euro

    Aangeboden: Tot cafe racer omgebouwde GS1000 van het bouwjaar 1978 Heeft heeeel veeel liefde en aandacht nodig. Motorblok loopt slecht, maar is wel rijdend weggezet. Accu is kapot en moet vervangen worden. - Staat van het lakwerk is slecht - Ketting tandwielen slechte staat -...
  13. D

    HUGGER voor de Yamaha FZR600R

    Ik heb hier nog een Hugger voor de Yamaha FZR600R liggen. Ik had deze gekocht voor mijn FZR600, maar moest aangepast worden. Dus ik heb deze nooit gemonteerd. Hierdoor is de hugger Z.G.A.N. Hugger kan verstuuurd worden, of opgehaald worden in Arnhem Vraagprijs: 35 euro
  14. D

    Te Koop FZR 600 3HE 1992

    Te Koop: Yamaha FZR 600 3HE, bouwjaar 1992 Ik heb de motor 3 jaar in bezit gehad en de kilometer teller geeft nu ongeveer 42XXX kilometers aan. Zit een Laser K1 demper op welke een heerlijk geluid levert, maar word ook de orginele uitlaatdemper erbij geleverd. Wat is er gebeurd aan de...
  15. D

    Deem uit Arnhem

    Hallo, Ik ben Deem, 30 jaar en uit Arnhem. Ik lees vaak mee op dit forum en verder zit ik actief op het FZR forum. Dus jullie kunne al raden wat ik rij *D Jawel een FZR 600 3he. Rij nu al weer een 3 jaar rond op dit leuke 600tje en vermaak me er goed mee. Aankomende maandag 4 mei word ze...
Terug
Bovenaan Onderaan