Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. grootkaalnix

    Akrapovic Kawazaki Z800

    Nette en schade-vrije Akrapovic voor Z800 incl. originele DB-Killer ( en verpakking ) Vraagprijs..300,-
  2. grootkaalnix

    Het Eifel-Moezel Weekeind editie 2017

    Helaas te laat. Er zijn geen vrije plaatsen meer !!! Het Eifel-Moezel Weekeind editie 2017 “ nieuwe ronde, nieuwe kansen, nieuwe routes “ 12 t/m 15 mei Een lang mei-weekeind bochtjes draaien….. Dit jaar de 6e Editie alweer !!! kleine impressie van 2013 Een...
  3. grootkaalnix

    Het Eifel-Moezel Weekeind editie 2016

    Het Eifel-Moezel Weekeind editie 2016 “ nog eens naar Toets voor een feestje “ 13 t/m 16 mei !!!!! ( pinksterweekeind ) Een lang mei-weekeind bochtjes draaien….. Dit jaar de 5e Editie!!! kleine impressie van 2013 Een gezellig en bochtig weekeind in de Duitse Eifel en...
  4. grootkaalnix

    Het Newbie Motorweekeind 2015

    Nog twee nachtjes Slapen en dan is het zo ver !! Het Newbie Motorweekeind editie 2015 “ Sauerland “ do 14 tot en met zo 17 mei !!!!! Vier dagen bochtjes draaien in het mooie Sauerland kleine impressie van 2013 ( editie Moezel –Eifel ) Een gezellig en bochtig...
  5. grootkaalnix

    BMW R1100 motorblok

    Zoek motorblok BMW R1100.....(geen twin-sprak) Ivm krukas en cylinderschade op zoek naar een ander motorblok... Alvast dank voor reactie
  6. grootkaalnix

    XJR 1300/1200 Achterbrug

    zoals de topictitel al aangeeft... gezocht / gevraagd Achterbrug yamaha XJR (1200 of 1300 versie ) alvast bedankt voor je aanbod
  7. grootkaalnix

    Het Newbie Eifel-Moezel Offensief editie 2014

    10-05-2014 Beste deelnemers..... Extra !!! We hebben op zondag een gezamenlijke lunch georganiseerd in de route bij "boele's place".. In buffet-vorm inclusief drank , all you can prop naar binnen... Kosten 10,-pp. Wil je hier geen gebruik van maken en liever je van thuis meegebrachte...
  8. grootkaalnix

    KILLROY was here !!

    Hallo Motor-forumers... de motor-forum newbie's hebben bij hun afgelopen verblijf in het motor hotel Am Tunnel in Althenahr een motor-forum fotomoment bord achter gelaten en dit is in het cafe gedeelte aan de muur gespijkerd. Het lijkt ons leuk wanneer je bij een eventueel bezoek aan dit...
  9. grootkaalnix

    R1150 blok in een R1100S ??

    Hallo Luitjes, ik heb in mijn schuur een R1100s staan met een defect blok ( Big-end defect en zuiger kapot gelopen ) en omdat de restanten daarvan door het hele blok verspreid zijn overweeg ik een revisie dus eigenlijk niet... ......en zal er dus een ander blok gemonteerd gaan worden...
  10. grootkaalnix

    De Newbie Eifel-Moezel invasie 3-5 Mei 2013

    05-05-2013 Namens de organisatie.. alle deelnemers reuze bedankt.... ook dankzij jullie is het een ontzettend leuk en gezellig weekeind geworden !! De Newbie Eifel-Moezel invasie editie 2014 16 - 17 - 18 mei !!!!! Een gezellig en bochtig weekeind in de Duitse...
  11. grootkaalnix

    Clip-ons 43mm gezocht

    gezocht voor project Clip-ons 43mm..
  12. grootkaalnix

    CB750 Hardtail chopper

    Eigenlijk heb ik er lang over getwijfeld of ik er een toppic over zou aanmaken..... en nu de knoop doorgehakt. middels dit topic ga ik jullie op de hoogte houden betreffende de vorderingen omtrent mijn nieuwste project...... De bouw van een Honda CB750 Hardtail chopper in drag style...
  13. grootkaalnix

    Honda VFR800 V-tec 2003

    Honda VFR800 V-Tec... helaas....motor is verkocht !!!!!
  14. grootkaalnix

    TK. Honda XR600 Supermoto ( Belg)

    Te koop...aangezien ik er toch nauwelijks op rij Honda XR600 Supermotard Bj '93 Extra oliekoeler gemonteerd Vanhasselt demper Uiteraard sm wielen en straatbanden. RVS uitlaatbochten. Digitale snelheids / km teller nieuwe gaskabels, nieuwe versterkte ontstekingspoel, nieuwe olie...
  15. grootkaalnix

    voorwiel VFR750

    aangeboden... voorwiel VFR750 lak is slecht en zal dus op nieuw gespoten moeten worden. Band, lagers en schijven zijn OK en netjes... bieden maar......
  16. grootkaalnix

    Achterwiel V-rod

    overgehouden na Porject... Achterwiel HD-Vrod. compleet met remschijf, poulie, lagers en goede band.. Alles in keurig nette staat. ( afkomstig van motor met weinig km's ) uiteraard..tegen een aannemelijk bod
  17. grootkaalnix

    VFR800-vtec voorwiel-as

    zoals de titel al omschrijft... ik zoek een voorwiel-as voor een VFR800-Vtec
  18. grootkaalnix

    Racen met een Bol d'or ???

    Ik loop al langer met het idee om een Bol d'or of een CB750F aan te passen voor het gebruik op een circuit en er dan ook daadwerkelijk mee te gaan racen. Zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben of dat op dit moment zelfs doen ?
  19. grootkaalnix

    CB750F ONDERDELEN

    deze komplete CB 750 F bj'82 heb ik gekocht voor het blok en de direct aanverwante onderdelen... Al het overige houd ik dus over en gaat in de verkoop.... Laat even weten wat je zoekt....... de prijs komen we wel uit denk ik...
  20. grootkaalnix

    VFR koplampen + kuipframe

    gezocht voor VFR800-Vtec 2 koplampen en kuipframe......
  21. grootkaalnix

    set wielen XR600

    gezocht..passende set wielen voor Honda XR600. ( versie met schijfrem achter ) Eventueel ruil SM_velgen mogelijk
  22. grootkaalnix

    FZR600 '95 Prject fiets

    Te veel projecten en te weinig tijd.... Daarom moet hij het veld ruimen.! FZR600 bj '95 Belgische Papieren. Blok goed.... Bak goed... Frame, brug en vork goed.... Wielen en banden goed (banden zijn net niet nieuw meer).... Telers goed..... wat is er niet meer bij.... geen kuip...
  23. grootkaalnix

    Simpson Bandit

    via internet gekocht maar helaas te klein...... Dus gaat ie weer in de verkoop.. Simpson Bandit kleur Wit Maat "M" Absoluut nieuw.... Met extra set wangpads ( uitwisselbaar ) en originele Simpson Helm zak. deze helm is ongedragen en dus absoluut nieuw !!!!
  24. grootkaalnix

    geboortebord in motorstijl?

    beste mede forumers.... aangezien mijn vrouw nu al 8 maanden zwanger is begint het er nu echt op te lijken dat ik vader ga worden....... |( ( ;) ) Natuurlijk kan er niet anders dan een geboorte-bord in de tuin in het thema van motoren. Nu komt de vraag... wie gaat ons helpen aan...
  25. grootkaalnix

    achterwiel V-rod (vrsca / vrscb)

    na ombouw overgebleven en dus te koop.... net en schadevrij achterwiel van een Harley V-rod. Incl Remschijf, Poullie en band (Dunlop Sportmax 180/55/18 )
Terug
Bovenaan Onderaan