Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ElBarto
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ElBarto

    Triumph Speed Triple 1050 TOR dempers

    Originele Triumph Speedtriple 1050 TOR uitlaat dempers. Dit zijn de open versies van de standaard dempers. In combinatie met de juiste mapping loopt hij er nog mooier door. Knap geluid. In ieder geval geschikt voor de bouwjaren 2005-2007, waarschijnlijk ook tot 2010. De foto's zijn even...
  2. ElBarto

    Kleine carbonlook knippers (geen LED)

    Kleine carbonlook knippers met helder glas. Geen LED, dus geen gedoe met weerstanden of relais. 2 stuks. Afmetingen glas: 50mm x 28mm Totale lengte: 60mm
  3. ElBarto

    Yamaha Diversion 600 opruiming

    Na de verkoop van mn Yamaha Diversion 600 heb ik nog wat onderdelen liggen die weg mogen. Ruitje (model tot 1997) - gratis Spanningsregelaar - gratis Middenbok - €20,- Koplamp (model 1997-2004, FZR projectorlamp met xenonlamp) - €35,- Remschijf voor dikte 5,5mm (niet zwevend, voor de divs...
  4. ElBarto

    Vekabest theorieboek en CDrom 25euro

    Aangezien ik mn theorie en praktijk inmiddels heb gehaald, mogen mijn theorieboek en cd-rom met examenvragen de deur uit. Voor 25 euro mag dit nette boek (zonder aantekeningen of omgevouwen hoekjes) van mijn boekenplank naar de jouwe. Uiteraard krijg je de CD-rom met examenvragen erbij.
  5. ElBarto

    Diversion 600

    Beste allemaal, volledig nieuw hier en in de wereld van het motor rijden. Binnenkort mag ik op voor m'n AVB, maar ik zit me al te verlekkeren met het feit dat het weldra zover is. Op mijn strooptocht naar een motor kwam ik een Diversion 600 tegen. Volgens de huidige eigenaar is het "een goede...
Terug
Bovenaan Onderaan