Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MeeleesJan
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MeeleesJan

    Tt kaarten haarbocht tribune

    Wegens familie omstandigheden, heb ik 2 kaarten van de haarbocht tribune tekoop. Het zijn passepartout kaarten, dus voor vrijdag zaterdag en zondag. Deze kaarten kosten normaal €165,- maar mogen voor €125,-weg. Vak OH rij 20, dit is helemaal bovenaan. Groeten Jan
  2. MeeleesJan

    Leren motorjas

    Hierbij bied ik mijn leren motorjas aan. Hij is bijna niet gedragen, omdat hij mij te klein is. Het is maat 52 /54 prijs €50,- Groeten Jan
  3. MeeleesJan

    Suzuki GSXR 750 K6/7

    Nieuwe banden , Bridgestone R10 type 2 Nieuwe remblokken Akrapovic uitlaat TRS achterveer Voorvering aangepast door TRS Km-stand 7049 3200 euro
  4. MeeleesJan

    Motoraanhanger

    Gegalvaniseerde motorhaanhanger voor 2 motoren. Ook te gebruiken voor 1 motor. 3 rijgootjes op de motoraanhanger. Aanhanger is incl reservewiel,die onder de bodem is bevestigd. Prijs € 350,- Voor serieuze reactie graag een privébericht.
  5. MeeleesJan

    circuit rijden

    Nog iemand hier zin in sterrijden op zondag 15 april :] Het is ster 12 en 13 Kees bied ze te koop aan omdat hij dan niet kan
  6. MeeleesJan

    tk 2 stersessies assen 15 april

    Tekoop 2 keer sterrijden assen ,op zondag 15 april. De sessies zijn in de middag vanaf 15.00 uur
  7. MeeleesJan

    XJ6 ABS 2009

    Hierbij te koop Een zo goed als nieuwe motorfiets. Met maar 5800 km Nog garantie tot april 2011 Er zit alleen lichte schade aan,na kleine schuiver. Tank en dynamodeksel+paar kapjes beschadigd. Stuur en spiegels zijn vernieuwd. De motor stuurt en loopt als nieuw. Vraagprijs:4500,-
  8. MeeleesJan

    duozitje rsv mille

    Ik ben op zoek naar een duozitje voor een aprilia rsv bj:2000
  9. MeeleesJan

    TK circuitdag 12 aug Spa-Francorchamps

    Ter overname, mijn circuitdag op Spa-Francorchamps 12 augusus. Het is groep zeer snel. Bij interesse ,mail dan maar even.
  10. MeeleesJan

    TK:circuitmotor suzuki gsx-r 600 k4/k5

    tekoop:goed onderhouden cicuitmotor suzuki gsx-r600 k4 motorblok is orgineel dus betrouwbaar stalen remleidingen rem schakelset lazer uitlaat +orginele uilaat geen problemen met geluid motor gaat weg ivm aanschaf nieuwe motor voor wp veren achter wp demper prijs 4000,-
Terug
Bovenaan Onderaan