Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RapidSM
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RapidSM

    Gear indicator / Gear position sensor modificatie

    Voor op de motor wil ik graag een gear shift indicator. Nu zijn er allemaal geweldige Gipro setjes te koop en ne versies met 2 magneetjes. De Gipro vind ik a.) te duur en b.) verwacht ik een dashbord nodig te hebben. Die laatste heb ik op mijn motor eraf gehaald en een andere kabelboom ingezet...
  2. RapidSM

    Schokbreker Husqvarna gereviseerd

    Wegens overbodig geworden een schokbreker voor een husqvarna TE 510 uit 2007 te koop. Vorig jaar geserviced door Ultimate suspension en afgeveerd op 75kg. Zal ongetwijfeld op veel meer modellen passen Prijs 150 euro
  3. RapidSM

    2 sets Micheling Pilot Street Radials 160/60 120/70

    Omdat ik niet meer op straat ga rijden verkoop ik mijn setjes Michelin street raidals. Set op foto 1 en 2 heeft ongeveer 500-600km er op zitten, prijs 110 Set op foto 3 en 4 heeft er ongeveer 200km er op zitten, prijs 120
  4. RapidSM

    Brembo 320mm remschijf Husqvarna SMR

    Heb een set velgen gekocht van een SMR voor mijn TE. Er zit een 320mm brembo schijf op met offset. Deze kan ik niet passen maken voor de TE dus moet plaats maken voor een vlakke schijf. Schijf is z.g.a.n. ik zal zodra ik de foto binnen heb een foto plaatsen aangezien de velgen bij in de...
  5. RapidSM

    RVS dempers met link pipes Aprilia Pegaso z.g.a.n

    Uitlaten kunnen niet los verkocht worden. De motor loopt zeer slecht op de originele uitlaten, motor wordt dus verkocht met after markets. Originele komen te koop maar kon de advertentie niet qua titel veranderen. Slotje
  6. RapidSM

    Supermotard velgen Aprilia Pegaso 650

    Omdat de pegaso de deur uit gaat en tot zo ver ik vaak de vraag krijg of die in originele staat terug te brengen is en dus met de originele velgen heb ik besloten hem zelf eerst in originele staat terug te brengen. Hierbij dus aangeboden: Set 17" RVS gespaakte velgen: - Originele Aprilia...
  7. RapidSM

    Gratis motorbok

    Staat hier al erg lang en wordt niet gebruikt. Maatvoering zie fotos, eerder altijd gebruikt voor aprilia 125
  8. RapidSM

    Rapid's Pegaso

    Het leek me leuk een digitaal verslag bij te houden van de modificaties die ik van plan ben te doen aan mijn Aprilia Pegaso en wat is dan een betere plek dan het motor-forum. Ik zie veel al losse mods voorbij komen en gezien ik wat meer van plan ben leek me dit het handigst. Ik zal in de FP een...
  9. RapidSM

    Represent!

    Hoi, Ook maar even een voorstelling van mezelf, dat is wel zo netjes ook al ben ik al even actief op het forum. Vanaf mijn 11e tot mijn 18e motorcross gedaan en toen maar de stad verhuisd waardoor er geen plek meer was voor een motor. Jaren volop genoten van het feesten en al en toen maar...
  10. RapidSM

    Ook even voorstellen

    Beste mf-ers, Al een tijdje hang ik een beetje rond hier op het forum en heb her en der al wat geplaatst maar vond het nog wel even nodig om me hier ook even te introduceren. Ik ben Cal, 25 jaar en woon langs de grens van duitsland maar dan wel aan de goeie kant. In mijn vroegere jaren er...
Terug
Bovenaan Onderaan