Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: rgroentje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Sem ontsteking husaberg 550 fe

    Ik ben op zoek naar wat info over ontstekingen voor mijn husaberg 550 fe bj 2001 kenteken 2005.... Heb al wat mail contact gehad met hpi en taffmeisters maar kan er nog niet helemaal uit komen. Iemand misschien tips of triks
  2. R

    cbr 600f loopt onregelmatig

    Hallo mensen mijn cbr 600f 93 loopt onregelmatig onderin toeren het is gekomen toen ik terug reed vanaf het tt assen,ik heb nooit geen last gehad maar halverwege begon hij er mee. Ik heb nu zelf al nieuwe bougies geplaatst en een andere spanningsregelaar geprobeerd maar dit heeft niet...
  3. R

    rossi replica s

    mischien domme vraag maar wat is het verschil tussen gp tech en een k-3 serie helm van de rossi rep zit er namelijk aan te denken een te kopen en vraag me wat het verscil is tussen deze 2
  4. R

    mooie cbr 600f f2

    dus nogmaalsik hierbij bied ik mijn honda aan omdat naar een jaar rijden op deze motor op zoek ben naar iets nieuwers en een gsxr wil gaan rijden hier wat gegevens honda cbr600f f2 bouwjaar 1993 kmstand 68xxx en oplopend want wordt met mooie dagen gewoon mee gereden kleuren zwart...
  5. R

    mooie cbr600f f2

    he hallo ik bied mijn honda aan omdat ik iets nieuwers wil en een gsxr wil gaan rijden dus bij deze honda cbr 600f f2 bouwjaar 1993 kmstand 68xxx ( en oplopend' kleuren zwart grijs roze(tiger' de motor is goed onderhouden( sinds 2003 bij Ten Kate Motoren in nieuwleusen) de laatste...
  6. R

    meter probleem

    ik reed afgelopen zondag met de motor :] en zag dat mijn temperatuurmeter af en toe helemaal boven in sloeg ben toen direct gestopt maar kon niets aan de motor vernemen ben verder gereden en de meter bleef eingelijk de hele tijd wel goed maar heel af en toe toch helemaal boven in maar...
  7. R

    spatbord cbr 600

    ik zoek een zwart voor spatbord van honda cbr 600f de pc 25 van bj 91 tot 95
  8. R

    cbr 600f zwart voor spatbord

    ik zoek een zwart voor spatbord van een cbr 600f pc25 van bj. 92 tot 95
  9. R

    kuipruit

    ik zoek een zwart of donkere kuipruit voor een cbr 600f 2 (en ik zoek ook nog felroze rimstriping als iemand toevallig een adresje weet) :? groeten roy
  10. R

    stickerset

    weet iemand mischien waar of hoe je orginele kuip stickers kunt krijgen (voor een cbr 600 f2 rood blauwe tiger sticker) gr roy
  11. R

    ik zoek een leuke cbr 600 of zx=r

    hallo ik zoek een leuke cbr 600 of een kaw zx...r het liefst tussen 1990 a 1995 heb nameleijk niet super veel te besteden aangezien ik nog met mijn rijbewijs bezig ben heb ik nog even tijd... groeten roy
Terug
Bovenaan Onderaan