Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MP_NL
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MP_NL

    DTR goes Teutoburgerwoud

    Wat is DTR?: DTR is de afkorting van "Diaantjes Toerclub Rit" Begonnen als rit voor deelnemers van het Lesserstopic die recent hun rijbewijs gehaald hadden, met @Diaantje als initiatief neemster zijn er al een aantal ritten georganiseerd. Basis hierbij is de gezelligheid van het samen...
  2. MP_NL

    Reisverslag: Kamperen voor beginners deel 2 - weekend Luxemburg

    Na vorig jaar eind van de zomer mijn eerste tripje met tent gemaakt te hebben, zal ik al een tijd te wachten tot eindelijk de seinen op groen (of geel...) stonden om er weer met mijn tentje op uit te gaan. Luxemburg leek mij dit keer een mooie bestemming en naar aanleiding van wat berichten...
  3. MP_NL

    Reisverslag: Kamperen voor beginners - weekendje Sauerland

    Het moest er eens van komen, zowel mijn eerste reisverslag, als mijn eerste kampeertrip. Mijn reiservaring met de motor beperkt zich tot enkele weekenden in Duitsland met vrienden (Eifel, Harz etc.) en vorig jaar een week alleen op pad geweest naar de Vogezen en het zwarte woud. Echter hierbij...
  4. MP_NL

    YAMAHA TRACER 900 topic deel V

    Welkom in het Yamaha Tracer 900 topic! Eerdere delen: Deel I Deel II Deel III Deel IV De Yamaha Tracer 900 is een Sport Tour motorfiets met het 847cc 3-Cilinder CP3 motorblok dat ook gebruikt word in de Yamaha MT-09 naked bike. In 2015 werd dit model voor het eerst door Yamaha op de markt...
  5. MP_NL

    Carburateur motor blijft naar brandstof stinken tijdens stilstand

    Hallo Allemaal, Ik heb een Yamaha SZR 660 waarop 2 mikuni RS carburateurs gemonteerd zitten. Deze blijft naar brandstof stinken als hij geparkeerd staat in de garage, er is echter geen zichtbare lekkage. Ik heb de carburateurs gedemonteerd om te kijken of deze ergens lekken. Om...
  6. MP_NL

    Kawasaki Versys 650 Traveller ABS (2009 / 20.000km)

    Hier ook maar even te koop aanbieden. Mijn erg nette Versys 650 moet plaats maken voor een Tracer 900. Dus daarom te koop. Kawasaki Versys 650 Traveller ABS Bouwjaar 06-2009 Km stand: 20.200 (kan nog iets oplopen) Het is een luxe traveller uitvoering dus af fabriek met: > Zijkoffers in kleur...
  7. MP_NL

    Mikuni RS Carburateur vraagje pilot systeem

    Hallo Allen, Gezien mijn nieuwste aanwinst / projectje ben ik me weer wat verder aan het verdiepen in de (voor mij) wondere wereld van carburateurs. Op de SZR die ik gekocht heb zitten 2 carburateurs, Voor zover ik heb kunnen identificeren zijn het Mikuni RS carburateurs, 1x een 38mm en 1x...
  8. MP_NL

    GPZ 500s inhouden/klappen uit de uitlaat

    Hallo mede-forummers, Afgelopen weekend op gestrand met een vriendin samen, het gaat om haar motor, die ik geheel belangeloos weer in de benen probeer te helpen. Het gaat om een Kawasaki GPZ 500S uit 1994. (staande 500cc twin, met carburateurs) 2 dagen heerlijk getourd, en geen...
  9. MP_NL

    Te koop: Aprilia SL1000 Falco. 2001, rood, 35.500km

    Ook hier maar even te koop aanbieden: Aprilia SL 1000 Falco Bouwjaar: 08-2001 Kilometerstand: 35.441 (word nog mee gereden ) Vraagprijs: VERKOCHT ! Motor heeft begin van dit jaar een onderhoudsbeurt gehad, en is voorzien van: - nieuwe achterband - nieuwe koppelingsmembraam...
  10. MP_NL

    Te koop: VFR 800Fi 1998, Zwart

    Te koop aangeboden: Honda VFR 800Fi in zeer goede staat! Bouwjaar: 1998 Kilometerstand: ca. 51.500 Kleur: zwart Prijs: € 3800,- Ik ben de 3e eigenaar van deze motor, en heb de motor vorig jaar gekocht. Na een paar duizend kilometer gereden te hebben ben ik er toch achter dat deze...
  11. MP_NL

    Motor loopt alleen stationair met choke

    Hallo Allemaal, Graag jullie mening. Ik heb een motor staan die lange tijd stilgestaan heeft / erg weinig gereden. Betreft een Yamaha virago 535 V-twin (carbs. dus). Nou heb ik hem laatst met een nieuwe accu weer aan het lopen gemaakt, en met de choke erop start hij gewoon erg...
  12. MP_NL

    Yamaha XV535 Virago (met weinig kilometers)

    Ik gooi hier de motor van mijn moeder ook maar even neer, want zelf doet ze het toch niet.. Te koop aangeboden: Nette Yamaha XV535 Virago bouwjaar: 1991 kleur: Rood Vermogen: 34 Kw (46 pk) Heeft slechts 4223 miles op de teller staan! (bijna 7000 km). Motor is al 6 jaar van...
  13. MP_NL

    Even voorstellen

    Hallo Allemaal! :W Ik ben nieuw hier, dus dan moeten we even onszelf voorstellen natuurlijk. Naam is dus Maarten, leeftijd 23, (bijna 24 *O* ), en op het moment nog zonder motorrijbewijs, of motor. De planning is deze zomer toch maar eens het A-tje bij op het rijbewijs te krijgen...
Terug
Bovenaan Onderaan