Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rotboer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Rotboer

    6 april Motormarkt Balkbrug,het nieuwe Hardenberg dus.

    Vandaag dus de 2e aflevering van Motormarkt Balkbrug was voorheen Hardenberg.
  2. Rotboer

    Gezocht pulsgevers voor Honda cbx650 Nighthawk

    Hiermee bedoel ik dus de 2 zwarte blokjes op de rechter krukas kant,eventueel een setje waarvan er een stuk is zou ook al voldoen.
  3. Rotboer

    Ervaringen met Shinko banden

    Iemand die ze in gebruik heeft? En ervaringen in de regen? Zit,gezien de prijs van deze banden,aan een setje te denken op mijn Suzuki gs 450 woon/werk motor. Rustig rijden dus,k ga niet kneedownend naar m,n werk :+
  4. Rotboer

    Suzuki gs 450 e

    Technisch zeer goede motor,alles werkt,motor heeft ong. 45000 km gelopen en is door mij na 10 jaar stilstaan nu bijna 2 jaar in gebruik als woon/werk motor. Is nu dus wel toe aan nwe banden,nu nog ong 1 mm,ketting tandwielen gaat nog wel. Olieverbruik minimaal en erg betrouwbaar. Vraagprijs 500...
  5. Rotboer

    Blokdelen cb 750 f2 Honda sohc,cb 550 en cb 250rs

    Heb nog liggen een 750f2 blok in delen,(drijfstanglager stuk),nog wat dingen v e cb 550,waaronder tank en wielen,niet mooi.Van een cb 250 rs,wielen,voorvork,tank buddy zijdeksels en nog wat klein spul.Geen blok,tellers frame. Hoef nie veel te kosten,vind t zonde om het zo weg te gooien.
  6. Rotboer

    Honda cb 250

    Wegens te veel projecten en te weinig ruimte bied ik hier mijn Honda cb 250 aan. Motor loopt goed,maar helaas slecht (zeg maar:Niet dus) stationair. Alle elektriek ook dynamo en starter doen het goed. Vr pr 400 euro. Is dus gewoon mee te rijden,met compleet kenteken.
  7. Rotboer

    Rotboer,of Jan

    Zal me ook ff voorstellen,ben dus Jan,rij in het dagelijks leven op een C1000 vrachtwagen en rij voor m,n lol het liefst met ouwe motoren.Ben dan ook in het gelukkige bezit van een schuur vol ouwe zooi waarvan momenteel het meeste nog wil rijden ook. Heb lang geleden (81/82) een gt750 gehad maar...
Terug
Bovenaan Onderaan