Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Roynrg
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Roynrg

    Esquad Motorjeans Maat 36

    Te koop aangeboden deze Esquad motorjeans. Deze broek is echt nog als nieuw. Strak vormgegeven jeans / 100% Armalith / Gepatenteerde veiligheidsdrukker Esquad jeans zijn gemaakt van ARMALITH; het sterkste textiel ooit gemaakt. Vraagprijs: €100
  2. Roynrg

    Cardo Scala Rider G4 Bluetooth Communicatie Set

    Te koop aangeboden deze Cardo Scala Rider G4 Bluetooth Communicatie Set. Is 1 maal gebruikt door mijn vader maar word verkocht omdat hij gestopt is met het motorrijden. LET OP: Dit is een enkele. Hij kan wel aangesloten op een set. Vraagprijs is: €150
  3. Roynrg

    HJC IS-MAX BT maat XL

    Te koop aangeboden deze HJC IS-MAX BT Systeemhelm. Hij is in de maat XL en heeft een geïntegreerde "zonnebril". Is vrijwel niet gebruikt en wordt verkocht i.v.m. het beëindigen van het motorrijden. Handig voor de tourrijders onder ons, je kan voor deze helm een bluetooth communicatie kit kopen...
  4. Roynrg

    Volledige Tassenset Kawasaki Vulcan 800

    Te koop aangeboden deze nieuwe, haast niet gebruikte tassenset voor een Vulcan 800. De set wordt geleverd inclusief bevestigingsbeugels. Ik weet niet of deze set ook op een ander type gemonteerd kan worden, de set heeft op een Vulcan 800 Classic uit 97 gezeten. Vraagprijs: €175
  5. Roynrg

    Van en naar de UK

    Hallo mede-vakantiegangers! Wij hebben gisteren besloten dat we deze keer Engeland een weekje gaan verkennen met de motor. Nu ben ik meerdere keren in Engeland geweest, maar nooit met de auto en/of motor. Wat is nou het makkelijkste/beste om naar Engeland te reizen? We zitten erover na te...
  6. Roynrg

    BikeLift Universele Paddockstand Achter

    Gebruikte BikeLift Universele Paddockstand voor de achterkant. Aantal keren gebruikt voor een circuitfiets, echter heb ik deze al een tijd niet meer. Ik vraag er €20 exclusief eventuele verzenden voor. PS: Voor degene die denken: "Huh? Deze was toch al verkocht?". Klopt, maar ik had er...
  7. Roynrg

    Paddockstand Enkelzijdige Ophanging Triumph

    Te koop aangeboden deze paddockstand voor een Triumph met enkelzijdige ophanging. Word verkocht ivm aanschaf andere motor. Ik vraag er €55 voor.
  8. Roynrg

    BikeLift Universele Paddockstand Achter

    Gebruikte BikeLift Universele Paddockstand voor de achterkant. Aantal keren gebruikt voor een circuitfiets, echter heb ik deze al een tijd niet meer. Ik vraag er €20 voor.
  9. Roynrg

    Setje Rizoma Dynamic Zwart inc. adapters voor naked bikes

    Compleet setje Rizoma Dynamic spiegels inclusief adapters welke benodigd zijn op naked bikes. Ik heb ze gehad op een 2010 Speed Triple SE, echter heb ik deze niet meer. Spiegels zien er goed uit en hebben een nieuwwaarde van €165 inclusief de adapters. Ik wil er €100 voor hebben.
  10. Roynrg

    Dopjes voor achterwiel as enkelvoudige ophanging Triumph

    Te koop aangeboden deze "Triumph Rear Axle Nut Covers". Oftewel, dopjes voor in de achteras wanneer je een Triumph hebt met een enkelzijdige ophanging. Ik had ze op een 2010 Speed Triple SE zitten. Deze heb ik echter verkocht en heb er nu niets meer aan. Vraagprijs: €20
  11. Roynrg

    Shoei X-Spirit II Kagayama TC-2 maat L €450

    Ik zet mijn Shoei X-Spirit II te koop. Ik draag nu al een tijdje een andere helm en vind het zonde om deze te laten staan. Deze had ik aangeschaft voornamelijk voor circuitgebruik, echter ben ik daarmee gestopt. Heb hem dan ook amper gedragen. Er zit een standaard helder vizier bij en een...
  12. Roynrg

    Advies gevraagd supermotard

    Ik heb even een vraagje aan de supermotard kenners hier. 1.5 jaar terug ongeveer heb ik op een Hypermotard 1100 en 796 gereden. Dit vond ik toentertijd al helemaal te gek. November afgelopen jaar heb ik daarom een cursus gedaan bij Marcel van Drunen en toen was ik helemaal verkocht. Wat je...
  13. Roynrg

    SBK Generations (Xbox 360, PS3 & PC)

    Een nieuwe game, dus een nieuw topic! HIER vind je het vorige deel. Platforms Xbox 360 / Playstation 3 / Windows Uitgever Milestone Developer Black Bean Games Release datum 25 mei 2012 SBK Generations is het nieuwste motorracespel van de FIM Superbike World...
  14. Roynrg

    Groupdeal Contour HD 1080p €154,95 ipv €308,95

    Ik maak hiervoor even een speciaal topic aan omdat deze actie nog maar 13 uur loopt en het zo het meeste opvalt. De camera is nu behoorlijk scherp geprijsd, dus het zou zonde zijn als mede MF-ers deze deal missen. De link: €154,95 ipv €308,95 – Leg al je adrenalinemomenten eenvoudig vast...
  15. Roynrg

    Shoei X-Spirit II Kagayama TC2 maat L

    Opnieuw geplaatst
  16. Roynrg

    Helder LED achterlicht Triumph (meerdere modellen)

    Helder achterlicht te koop aangeboden. Komt van een Street Triple R 2009 af en past sowieso op een Daytona 675. Volgens mij ook op een Speed Triple 1050 en een Sprint GT 1050, maar dat zou je even bij de Triumph dealer moeten navragen. Vraagprijs is 50 euro (nieuw bij de dealer 99 euro).
  17. Roynrg

    Motor huren voor vakantie?

    Goedemorgen iedereen :W Mijn vriendin en ik willen graag eens op vakantie met de motor, echter hebben we daar niet de juiste motor voor (Speed Triple). We willen een motor met betere comfort en bagagemogelijkheden. Nu was mijn vraag, zijn er hier mensen die wel eens een motor gehuurd...
  18. Roynrg

    Shoei XR-1000 Voyager TC-6 maat M

    Te koop aangeboden deze mooie Shoei XR-1000 Voyager TC-6 in de maat M. Hij is van mijn vriendin en heeft hem niet veel gebruikt in de 2 jaar dat ze hem heeft, alleen wat ritjes achterop. Toentertijd nieuw aangeschaft voor ongeveer 500 euro. Helmzakje en helder vizier origineel van Shoei...
  19. Roynrg

    Rev'it motorpak textiel maat XXL

    Te koop aangeboden dit mooie textiele waterdichte Rev'it motorpak in de maat XXL. Met uitneembare binnenvoering en goede protectie. Jas en broek zijn aan elkaar te koppelen d.m.v. rits. S.V.P. bieden
  20. Roynrg

    MQP 25 liter motor rugtas

    Te koop aangeboden deze MQP 25 liter motor rugtas. Haast nooit gebruikt, word verkocht i.v.m. aanschaf grotere. S.V.P. bieden.
  21. Roynrg

    Alpinestars laarzen maat 46

    Te koop aangeboden Alpinestars laarzen maat 46. Perfecte (race)laarzen. Het enige wat niet zo mooi is, is de linker laars. Op de zijkant van deze laars zie je een cirkelvormige beschadiging en aan de voorkant zijn er drie van die grijze "balkjes" af. Dit is voorderest niet beschadigd, ze zijn...
  22. Roynrg

    Shoei XR-1000 Joust TC2 (Wit/Blauw/Zwart) maat XL

    Te koop aangeboden deze Shoei XR-1000 Joust TC2 in de maat XL. Dit is voor een hoofdomtrek van 61 tot 62cm. De helm is door mij gebruikt (altijd met mutsje op) en ik weet maar 1 klein plekje te vinden op de helm welke je kunt zien op de laatste foto. Dit is op de achterkant van de helm. Van deze...
  23. Roynrg

    Seatcover Triumph Daytona 675 Graphite

    Te koop aangeboden voor 120 euro. In zeer goede staat.
  24. Roynrg

    Leren motorjas Triumph maat XL/XXL

    Te koop aangeboden: Leren motorjas van Triumph (type: Hawk). Op schouders en ellebogen bescherming. Maat vergelijkbaar met XL/XXL. Ik zal hem 1 of 2 keer aangehad hebben, is dus nog als nieuw. Omdat ik flink ben afgevallen is ie mij nu te ruim geworden, dit is dus ook de rede van verkoop...
  25. Roynrg

    Rev'it Replica maat 56 (Race overall) €399,-

    Ik heb deze Rev'it Replica een tijdje terug gekocht en maar 2x gebruikt op het circuit. Hij ziet er nog uit als nieuw, nergens beschadigingen. De rede dat ik hem verkoop is omdat ik behoorlijk ben afgevallen en deze nu te ruim voor mij is. De vraagprijs is €399,- Nieuw heeft dit pak mij...
Terug
Bovenaan Onderaan