Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: larsonyt
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. larsonyt

    type koffers advies

    Goedemiddag mederijders Ik heb een vraagje want ik ben me al geruime tijd aan het oriënteren op een nieuwe motorfiets... De keuze hangt nu rond een versys 650, nc750x (DCT) of vulcan s. De duurdere motoren zijn helaas buiten beeld zoals een ktm 1050 of een tiger 800. Als student ben ik...
  2. larsonyt

    Waarheen van de zomer

    Hallo mede-rijders, Dit jaar heb ik een dilemma, want ik ben dit jaar als student bewust armlastig (jaja nieuwe motor bij de dealer gaan kopen kost geld :$ ) Afgelopen drie jaar zijn wij als groep vrienden met de motor op vakantie geweest naar achtereenvolgend Frankrijk (Reims en...
  3. larsonyt

    GS500 wankelt op voorwiel

    Hoi allemaal, ik heb een probleem met mijn GS500, hij wankelt namelijk opmhet voorwiel. natuurlijk ben ik een beginnende diy monteur. Maar ik heb samen met een ervaren monteur mijn balhoofdlager vervangen en op moment gezet. Voorvork is gereviseerd na mijn ongeluk, er liggen nieuwe banden...
  4. larsonyt

    Plaatsen TCP kuip GS500e uit 1990-1991

    hoi mensen, vandaag een TCP kuipt gekocht voor mijn GS500.. alleen ontbrak de montagehandleiding.. Heeft iemand deze toevallig? of misschien een micro fiche? ik ben al lang aan het zoeken en sommige leden hebben dit al gevraagd... maar mensen vergaten om dan de uitkomst te plaatsen...
  5. larsonyt

    Wat kunnen sommige mensen toch de "beunhaas" uithangen

    Hoi allemaal, Ik heb mij gisteravond zeer verbaasd! Natuurlijk kennen we allemaal wel sleutelblunders... maar dit vond ik toch wel heel bizar! Mijn motor is een oud beestje, 21 jaar om precies te zijn! In die 21 jaar is er weinig onderhoud gepleegd. Dit ben ik in rap tempo aan het...
  6. larsonyt

    Met de motor naar zweden

    hoi mensen, nu zijn er vele topics over het wel of niet aankunnen van een toertocht vanwege kilometers etc.. Ik weet hoeveel KM ik kan maken op een dag (met een veilige rijstijl.. nee niet per se kwa snelheid, maar eerder vanwege vermoeidheid) Maar mijn vraag is als volgt. we willen met...
  7. larsonyt

    Motorframe verven/spuiten? Hammer-rite of normaal verf

    Hee mensen! beste kenners en (hobby)professionals, Mijn motor ligt bijna helemaal uit elkaar, na het ongeluk (lees tank, kappen en al het overige bodywork wordt proffessioneel gespoten) nu had ik oorspronkelijk het plan het complete frame te demonteren en laten poedercoaten, maar door een...
  8. larsonyt

    aangereden en dader doorgereden

    goeie morgen heren en dames, ik mag nu ook toetreden tot de groep gevallenen.... Vannacht vanuit Eemdijk naar Baarn op de motor. Met ze drieen gezellig aan het toeren al de hele avond. Ik rijd achteraan de groep. in de bocht kwam een auto ons tegemoet. toen hij ter hoogte van mij was...
  9. larsonyt

    GS500 slaat af op de snelweg

    Hee mede-MFérs, Ik zal ook nog een korte samenvatting neerzetten, maar ik denk ik doe het zo uitgebreid mogelijk, dan kunnen we het eerder achterhalen. Ik ben al een aantal weken nagedacht wat het nou toch zou kunnen zijn. Even ter informatie, Ik heb een GS500e uit 1990 met 49.000 km op...
  10. larsonyt

    doorgewinterde 25kw'ers??

    zoals de titel al zegt, ik ben benieuwd wat voor type 25kw rijders zijn... zijn we mooi weer rijders, of zijn we juist doorgewinterde bestuurders die elke kans pakken om te rijden, want ja we hebben natuurlijk al die jaren moeten wachten!! Deeldus je ervaringen, voorkeuren etc met alle...
  11. larsonyt

    Ook eindelijk mijn (bijna) 25KW fiets

    Zo ben alweer een tijdje geen topicstarter geweest, maar vandaag 156 km heen en 156 km terug gereden om een GS500e uit 1990 te bekijken, echt heb zoveel mazzel gehad, eerst viel die advertentie niet echt op en leek te mooi om waar te zijn, maar niets is minder waar *O* *O* Die GS500 is...
  12. larsonyt

    larsonyt

    eey mensen, ik ben lars, bijna 18:p ik wil natuurlijk gaan :] nu alleennog kijken of ik race of cruiser ga rijden:p najah ik houd gewoon van motoren:p lachen forum trouwens...
Terug
Bovenaan Onderaan