Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: larsonyt
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. larsonyt

    type koffers advies

    Goedemiddag mederijders Ik heb een vraagje want ik ben me al geruime tijd aan het oriënteren op een nieuwe motorfiets... De keuze hangt nu rond een versys 650, nc750x (DCT) of vulcan s. De duurdere motoren zijn helaas buiten beeld zoals een ktm 1050 of een tiger 800. Als student ben ik...
  2. larsonyt

    Waarheen van de zomer

    Hallo mede-rijders, Dit jaar heb ik een dilemma, want ik ben dit jaar als student bewust armlastig (jaja nieuwe motor bij de dealer gaan kopen kost geld :$ ) Afgelopen drie jaar zijn wij als groep vrienden met de motor op vakantie geweest naar achtereenvolgend Frankrijk (Reims en...
  3. larsonyt

    GS500 wankelt op voorwiel

    Hoi allemaal, ik heb een probleem met mijn GS500, hij wankelt namelijk opmhet voorwiel. natuurlijk ben ik een beginnende diy monteur. Maar ik heb samen met een ervaren monteur mijn balhoofdlager vervangen en op moment gezet. Voorvork is gereviseerd na mijn ongeluk, er liggen nieuwe banden...
  4. larsonyt

    Plaatsen TCP kuip GS500e uit 1990-1991

    hoi mensen, vandaag een TCP kuipt gekocht voor mijn GS500.. alleen ontbrak de montagehandleiding.. Heeft iemand deze toevallig? of misschien een micro fiche? ik ben al lang aan het zoeken en sommige leden hebben dit al gevraagd... maar mensen vergaten om dan de uitkomst te plaatsen...
  5. larsonyt

    Wat kunnen sommige mensen toch de "beunhaas" uithangen

    Hoi allemaal, Ik heb mij gisteravond zeer verbaasd! Natuurlijk kennen we allemaal wel sleutelblunders... maar dit vond ik toch wel heel bizar! Mijn motor is een oud beestje, 21 jaar om precies te zijn! In die 21 jaar is er weinig onderhoud gepleegd. Dit ben ik in rap tempo aan het...
  6. larsonyt

    Met de motor naar zweden