Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sahaja
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. sahaja

    Het nieuwe Kawasaki Z1000 forum (deel 1)

    Na 1,5 jaar fijn mee gelezen en soms reacties te hebben gegeven, is naar mijn mening al weken het forum omgevormd tot een soms 1 op 1 babbelbox. Zou graag weer een forum willen startte waarin er ruimte is voor "normaal" gesprek waarin het motorrijden centraal staat. Aangezien veel van de...
  2. sahaja

    Kawasaki z1000 6400km tot november dealer garantie

    Hierbij gebruik ik het profiel van mijn man om mijn mooi rode Kawasaki z1000 te koop aan te bieden. bouwjaar eind 2004. km stand is 6453 km - Motor heeft bij 6000 km een onderhousdbeurt gehad ( bonnen zijn aanwezig) - Motor heeft bij 6000 km nieuwe banden gekregen. - Handvaten zijn...
  3. sahaja

    Kawasaki z1000 6400km tot november dealer garantie

    Hierbij gebruik ik het profiel van mijn man om mijn mooi rode Kawasaki z1000 te koop aan te bieden. bouwjaar eind 2004. - Motor heeft bij 6000 km een onderhousdbeurt gehad ( bonnen zijn aanwezig) - Motor heeft bij 6000 km nieuwe banden gekregen. - Handvaten zijn voorzien van...
  4. sahaja

    Te koop gevraagd koplampunit Kawasaki Z1000 ( 2008)

    I.v.m import motor uit Engeland ben ik op zoek naar een unit die wel de goede kant op schijnt.
  5. sahaja

    Kawasaki Z750,met veel extra,s 6300 km ABS

    Te koop aangeboden mijn zwarte Kawasaki Z750. Bouwjaar juni 2007. Km Stand 6300. ABS. Hyperpro-veren voorkant. Hyperpro-veer achter.(kleur paars) Nieuwe banden Michelin Pilot Power 2 ( bon aanwezig zijn 6 weken oud) 6000 km beurt gehad ( 6 weken geleden bon aanwezig)...
  6. sahaja

    Pekelfiets of winterklus Yamaha diversion voor 350,00

    Te koop aangeboden een rode Yamaha Diversion uit 1993 met 78000 km op de teller. Ik wilde deze winter zelf gaan rijden maar kreeg olie uit mijn motorblok en ben zelf niet handig genoeg om dit te repareren. Motor is in goede staat. Banden, remblokken, uitlaten (ixil ) ketting, tandwielen...
  7. sahaja

    Leuke opknapper (Yamaha Diversion) aangeboden

    Omdat wij er nu 3 hebben staan en de tijd mij ontbreekt, mag deze Diversion wisselen van eigenaar. Motor stamt uit ,93 en heeft de meeste vervangingen gehad waaronder: 1 maand geleden. Olie ververst Oliefilter Luchtfilter Bougies Nieuwe witte knipperlichten Nieuwe...
  8. sahaja

    New Member

    IK zal mij en de Bike even voorstellen. Mijn naam is Frank Lijesen, woonachtig in Papendrecht. Ben sinds 4 weken in bezit van fel begeerde papiertje en sinds 3 weken een Yamaha diversion 93 xj 600 in rood. Mijn vriendin heeft al 2 jaar haar rijbewijs, en heeft een kawasaki ER-5. Volg dit...
Terug
Bovenaan Onderaan