Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Maksor
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Sito doorstart

    ik kreeg juist deze mail Beste klant, Enige weken geleden bereikte ons het nieuws dat Sito/Leovince in Italie failliet was gegaan. Ze hebben inmiddels een doorstart gemaakt en kunnen pas weer gaan produceren zodra de reorganisatie klaar is. Levertijden voor Leo pijpen gaan dus...
  2. M

    DR pulley bestellen

    Zijn er meer mensen geintresseerd in Dr- Pulley ik wil er een redelijke bestelling doen heb al meerdere mailtje rechtstreeks naar Taiwan gestuurd en krijg binnen kort hoop ik een definitieve prijs opgave voor 4 Hitclutch Piaggio en 20 setjes voor Piaggio 4 voor Honda 4 voor Yamaha en 2...
  3. M

    Aeon Quadro

    vanf 1 juli is er een importeur voor de Quadro in nederland zie bericht Scooterxpress 20 juli persintroductie Wie is de eerst ?????
  4. M

    onderhoud van scooter en kleding

    Wat gebruiken jullie zo al voor onderhoud?? Gisteren de Scooter gepolijst met prof polijst middel en uit gepoetst met spul van de action daarna in de speedwax (Action) en Silliconenspray gezet as smooth as a baby's bottum :P vandaag de kleding onderhanden genomen Jas handschoenen...
  5. M

    toertocht 16 april 2011 te zwolle

    om alvast te noteren in je agenda Salland motoren Piaggio/ Triumph dealer organiseert 16 april 2011 een toertocht voor Triumphs motoren en alle merken scooters, ik ben o.a. voorrijder dus :P de rit is ongeveer 125km lang en wordt verreden in de regio Zwolle Ommen en Deventer...
  6. M

    Hoeveel wijkt jou teller af

    de aanleiding is de wat is jou topsnelheid topic mijn FP3 heeft een afwijking van rond de 10km vergeleken met Navigatie zowel Tomtom als Garmin 30 km/u op de teller = op de navi 26km 50 = 43 60 = 51 70 = 60 80 = 69 90 = 79 100 = 89 110 = 98 120 = 109 130 = 118 140 = 127 150 =...
  7. M

    iemand ervaring met een Polinikoppeling voor 400/500cc

    toch maar een aparte topic heeft iemand ervaring met een Polini koppeling voor een 400/500cc mijn Malossi heeft 2 verschoven /los kommende schoenen, de koppeling is nog geen 3 maanden out en heeft nog geen 6000km Dus ik ben opzoek naar een andere, iemand ideeën
  8. M

    Welke koppeling is de beste waar voor je geld?

    Na een zoek actie hier deze vraag Welke koppeling kun je het beste monteren, Aftermarket zoals DR Pulley Malossi e.d. of een orginele en maakt het dan nog uit of je een koppeling van een 500 op een 400 zet zijn de veren anders e.d. of is Piaggio echt zo lui en gooit overal de...
  9. M

    Waarom gaan er zo weinig scooteraars naar de TT?

    Vandaag naar de grootste toertocht gekeken op de A28 de uittocht van de TT Assen Wat mij vooral opviel was dat er heel weinig scooters meereden, 4 mp3tjes (duitsers), een burgman, een DN-01 en 2 silverwings en ik dacht ineens daar heb je Eddd maar dan moet die ook nog een duitse plaat...
  10. M

    Het Grote Piaggio MP3 Topic deeltje 3a

    Aangezien "het grote Piaggio MP3 topic deel 2 " inmiddels over de 2500 posts aan zit, er een heel kort deeltje 3 was wordt het tijd hiervoor een vervolg topic aan te maken. Vandaar dit Deel 3a. Hier kan iedereen gewoon verder gaan met alles wat er te doen en te vertellen is rond de Piaggio...
  11. M

    Zit er muziek in de hybride techniek voor scooters?

    Omdat de vorige topic geopend door zuunig, gesloten is en ik hem wel intressant vond openen we deze maar ik ben wel benieuwd wat de verbruiks cijfers van andere scooters zijn. Zoals zuunig de topic begonnen is wat filmpjes van de Piaggio MP3 Hybrid 125 cc motor met 15 pk en...
  12. M

    Nog een MP3 Rijder

    Hoi Even voorstellen Nico AKA Maksor en ik is nieuw hier Ik ben vanaf 17 maart de dol gelukkige bezitter van een Piaggio MP3 LT 400 eindelijk weer een beetje het motor gevoel na ongeveer 15 jaar (ja jong begonnen met crossen in parken weilanden en overal waar het niet mocht ;) )...
Terug
Bovenaan Onderaan