Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ronster S4
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Ronster S4

    Hoe mijn banden oppompen?

    Wellicht een domme vraag, maar na 3 winkels te hebben gehad en niks op Google kunnen vinden begin ik lichtelijk groen aan te lopen van ergernis... Dus, indien nodig, forgive me my stupidity, maar hopelijk kan iemand hier me helpen. Op mijn fiets met spaakwielen zitten deze ventielen...
  2. Ronster S4

    TE KOOP: Ducati Monster S4 van 7-2002

    Zorgzame Duc liefhebber gezocht voor deze Monster S4 van 7-2002 met hoge Sil uitlaten. 22500 km op de teller. 2000 km geleden grote beurt gehad (ook distributieriem vervangen en kleppen gesteld). Alle originele onderdelen zitten er uiteraard bij. Gaat met pijn in het Duc hart weg ivm chronisch...
  3. Ronster S4

    Ducati Monster Meeting Den Bosch - editie III

    Na de succesvolle Den Bosch Monstermeeting 2004 en DBMM 2005, staat dit evenement dit jaar alweer voor derde keer op de agenda. Het ziet ernaar uit dat deze meeting zal uitgroeien tot een monsterlijke traditie! De Den Bosch Monstermeeting 2006 zal plaatsvinden op 28 MEI 2006 vanaf 11.00 uur...
  4. Ronster S4

    Den Bosch Monster Meeting 2005!!

    In navolging op de Den Bosch Monstermeeting 2004, wat ondanks de lichtelijk humeurige weergoden is uitgedraaid op een gezellig dagje met een leuk aantal monsters op een rij, zal er dit jaar wederom op dezelfde lokatie een meeting worden georganiseerd. De Den Bosch Monstermeeting 2005 zal...
  5. Ronster S4

    Ducati S4 koppeling werkt niet meer..

    Godverde k*t… heb ik mn koppelingsveren van roest ontdaan, ingespoten met blanke tectyl (zoals men mij heeft aangeraden) zodat ze mooi blinken. Draai ik ze weer in het koppelingshuis, kan ik nu de koppelingshendel niet meer inknijpen… :( Het lijkt wel of de veren al maximaal ingeveerd zijn...
  6. Ronster S4

    Ducati Special Dag zondag 1 augustus in Geulle (L)

    Voor de geinteresseerden: www.ducaticlub.nl/tijdelijk/1augustusSpecialdag.doc
  7. Ronster S4

    MF Duc Monstermeeting 27 juni in Den Bosch!!

    Zie ook hier: MF Monster Meeting topic
  8. Ronster S4

    MF Monster Meeting!

    De MF Monster Meeting vind plaats op zondag 4 juli te Den Bosch. Verzamelen om 11 12 uur. Ons aller Racesmurf heeft een leuke route uitgestippeld van 55 kilometer (download hier: KLIK). Het plan is om deze op ons gemak in [tourmodus] af te leggen, vertrekken rond 13.30 uur. :] Dus geen gerace...
  9. Ronster S4

    Ronster wil S4 importeren... wie heeft advies?

    Gisteren mn M900 gepikt... dus op zoek naar een andere fiets... Wie van de heren heeft bruikbaar advies? Vrijdag kan ik gaan kijken naar een S4 in Duitsland... BJ 07/02, 10.800KM. Voor 7600 eurootjes ben ik de man. Komt dan ongeveer 1000 euro bij aan BPM + keuring, dus op de weg voor +- 8600...
  10. Ronster S4

    Monster van Ronster gejat!!! :(((

    Mooi man, om je eigen motor weg te horen rijden... Gisteren na de middag hoor ik opeens een Duc met een noodgang wegrijden. 2 seconden later staat mede MF-er Gav met grote ogen in de deuropening... Weg monster... meteen naar buiten gerend, in de auto gesprongen en gaan rondrijden. Tevergeefs...
  11. Ronster S4

    Monster van Ronster gejat!!! ;(

    Mooi man, om je eigen motor weg te horen rijden... Gisteren na de middag hoor ik opeens een Duc met een noodgang wegrijden. 2 seconden later staat mede MF-er Gav met grote ogen in de deuropening... Weg monster... meteen naar buiten gerend, in de auto gesprongen en gaan rondrijden. Tevergeefs...
  12. Ronster S4

    Intensievere controles motorrijders in Heuvelland

    MAASTRICHT/VALKENBURG - De politie voert sinds enkele weken intensievere controles uit op motorrijders in het Heuvelland. Die controles zijn vooral gericht op geluidsoverlast en te hard rijden. Aanleiding voor die extra oplettendheid zijn de inspraakbijeenkomsten geweest die de provincie Limburg...
  13. Ronster S4

    Verven / spuiten motorpak

    Heeft iemand ervaring met het verven of spuiten van een motorjas? Ik heb namelijk een zwarte dainese combi met oranje strepen op de mouwen. OP mn monsterdark zag dit tof uit, maar ik heb nu een rode monster. ZOu dit geverfd o.i.d. kunnen worden? Zonet een zaak gebeld waar ze lederen meubels...
Terug
Bovenaan Onderaan