Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: GoldSmittie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. GoldSmittie

    Zeer nette Yamaha R1 2002

    Hierbij bied ik mijn mooie R1 aan. Banden zeer goed. Ketting goed. Mooi bescheiden geluid. Stuur demper. Akroapovic demper. Motor heeft altijd in garage gestaan. Km stand: 36155. Wegens andere hobby's en 3 prachtige dochters gaat hij weg. Altijd met veel plezier op gereden. Stuur berichtje...
  2. GoldSmittie

    Winterhandschoenen mt xl

    Goede handschoenen. Lekker warm. €5,-
  3. GoldSmittie

    Spirit of TT motorjas

    Supermooie motorjas textiel met uitneembare binnenvoering. Maat L. Ook met rits om aan de broek te ritsen. €25,-
  4. GoldSmittie

    Niergordel

    Niergordel. Klittenband werkt goed. 10,-
  5. GoldSmittie

    Heren regenoverall mt XL

    Zwart met blauw regenoverall. Is maar een paar keer gedragen. Geen slijtage te zien en rits is goed. Prijs: 15,-
  6. GoldSmittie

    Dames regenoverall maat M

    Regenoverall zwart. Is maar een paar keer gedragen. Gegarandeerd geen slijtage te zien. Prijs: 15,-
  7. GoldSmittie

    Motorlaarzen mt 44

    Nog goede motorlaarzen in maat 44. Klittenband is goed. €15,-
  8. GoldSmittie

    Dames regenpak mt M zwart

    Nog goed regenpak. Maar een paar keer gedragen. Nu gaat m'n vrouw niet meer achterop de motor en heeft ze hem dus niet meer nodig. Maat M en zonder slijtgaten. Prijs 25,- lpekelsma@live.nl voor foto's.
  9. GoldSmittie

    Regenpak zwart/blauw heren XL

    Nog goed regenpak. Maar een paar keer gedragen in 1 vakantie. Nu draag ik hem niet meer. Maat XL en is nog helemaal goed. Nergens een slijtgat te bekennen. Prijs: 25,- Ook hier kan ik geen foto toevoegen. lpekelsma@live.nl bij interesse.
  10. GoldSmittie

    Zwarte leren motorlaars mt 44

    Nog goede motorlaarzen maat 44. Zool is nog goed, binnenkant is goed en klittenband is ook niks mis mee. Door aanschaf andere motor(laarzen) heb ik deze niet meer nodig. Prijs 25,- Kan geen foto toevoegen. Email: lpekelsma@live.nl bij interesse.
  11. GoldSmittie

    R1 terugval in toeren naar nul

    Hey allemaal. Heb sinds kort een R1 uit 2002. München ik vanavond gereden en tijdens het rijden ging elke keer de toerenteller terug naar nul. Levensgevaarlijk! In het begin was het af en toe, maar na een kilometer of tien werd het regelmatig en weer een aantal kilometer verder kon ik er...
  12. GoldSmittie

    Sportieve textieljas spirit of tt

    Sportieve textieljas met uitneembare wintervoering. Ziet er nog super uit. Geen slijt gaten. Jas is maat L. Vraagprijs is 50,- Echt een hele mooie jas
  13. GoldSmittie

    Triumph doorwaaibroek

    Triumph doorwaaibroek. Ideaal voor de zomerdag. Ben zelf 1,95 lang en paste mij perfect. Vraagprijs is 45,-
  14. GoldSmittie

    Textiel pak met wintervoering

    Bij deze verkoop ik mijn textielpak. Dit omdat ik een andere motor heb gekocht. Pak is super met uitneembare wintervoering. Bij de kraag zit een extra stuk om tijdens de winter je hals goed af te sluiten. Broek is maat L en van het merk revit. Jas is ook een maat L van het merk experience...
  15. GoldSmittie

    Lekt olie uit aftapplug. Wat nu?

    Ik ben zelf bezig geweest met de olie vervangen. Nu heb ik de aftapplug los gedraaid. Olie eruit laten lopen. Oliefilter vervangen. Aftapplug weer terug gemonteerd voorzien van nieuwe uitgegloeide koperen ring. Nieuwe olie erin. Maar zodra ik olie er in doe, begint hij bij de aftapplug te...
  16. GoldSmittie

    Regenoverall mt M dames

    Nog supergoeie regenoverall van het merk Motoline. Heb het alleen maar tijdens de vakantie aan gehad. Alles is nog helemaal top. Prijs is 25 euri.
  17. GoldSmittie

    Textiel motorbroek mt L

    Textiel broek die nog super goed is. Maat L. Hij is mij net iets te kort vandaar dat hij weg gaat. Prijs: 45,-
  18. GoldSmittie

    Heeft iemand driepassentour voor de garmin?

    Hey all, Ik ga over twee weken met vakantie naar Zwitserland. Nou zoek ik nog de route van de drie passen waaronder de Furka pas. Heeft iemand die voor de garmin??? Gr
  19. GoldSmittie

    Gevraagd: Ram Mount kogel en arm

    Ik zoek een RAM kogel en een arm om de navigatie op te doen. Ik heb een Garmin nuvi 550! Heeft iemand toevallig iets over wat ik kan overnemen?
  20. GoldSmittie

    Handgemaakte sleutelhanger naar keuze??

    Zomaar om even te polsen. Ik ben goudsmid en maak dus alles van goud en zilver. Heb voor mezelf ook een sleutelhanger gemaakt. En kan in overleg natuurlijk een maken die bij jou motor past. Prijzen in zilver zijn rond de 35,- Prijzen in zilver met goud zijn rond de 75,-
  21. GoldSmittie

    2 helmen, textieljas, leren alpinestarshandschoenen, laarzen

    Diverse spullen. 1 helm van merk HJC GL 14, maat XL (hoofdomtrek 62 cm). Wel flink gedragen maar NOOIT gevallen. Mag weg voor 20,- 1 helm van merk Shoei. Systeemhelm blauw. Mag weg voor 20 euro 1 helm van het merk MDS. Maat L. Mag weg voor 15 euro. 1 paar laarzen van het merk SIDI. Maat 44...
  22. GoldSmittie

    Profielnaam veranderen

    Hallo, Is het mogelijk om mijn profielnaam te veranderen? Zo ja, Hoe dan??
  23. GoldSmittie

    MDS motorhelm

    Ik gebruik de helm niet meer, en hij ligt alleen maar stof te happen. Mag weg voor een vriendenprijsje. Doe maar een laag bodje. Maak er liever iemand blij mee dan dat ik er niks mee doe.. Komt nog een foto aan...
  24. GoldSmittie

    Buse combipak

    Nog een goed leren combipak van Buse. Heb het pak wel een aantal jaar gedragen, maar hoop dat ik er nog iemand blij mee kan maken. Gaat weg i.v.m. aanschaf andere motor, dus een ander pak. Heb hem altijd goed onderhouden. Elk jaar ingevet, en altijd vliegen eraf gehaald. Ziet er nog echt...
  25. GoldSmittie

    Dainese Combi pak mt 44 dames

    Supermooi uitziende Dainese combi pak voor de dame. Is pas 1,5 jaar oud. Mooi en neutraal pak passend bij elke motor. Nieuwwaarde is 500 euro. Doe een goed aannemelijk bod en hij is van jou.
Terug
Bovenaan Onderaan