Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: gemonde
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    Motor invoeren vanuit Frankrijk

    Hallo, Iemand die mij kan vertellen welke documenten ik nodig heb voor het invoeren van een motor fiets uit Frankrijk. Ik ken het riedeltje met de rdw enzo, gaat mij in dit geval vooral om de documenten. En iemand die hier toevallig een foto van heeft, of me kan vertellen hoe ik kan...
  2. G

    Ktm exc 300 2takt uit 2006 nu 3800 euro

    Hallo mede motorfanaten. Bij deze verkoop ik mijn ktm 300 uit 2006. Het is een geweldige motor. Start altijd in 1 of 2 keer kicken (elec komt pas vanaf 2008 op 300). Ik verkoop hem om de simpele reden dat ik een nieuwe wil. De ktm heeft er nu 11 uur een zuiger inzitten. Motor heeft zwarte...
  3. G

    Ktm exc 525 enduro. 3900 euro!

    Hallo medemotorrijders, Bij deze verkoop ik mijn ktm exc 525 uit 06 (officieel 04, maar 06 pas op de weg gekomen) omdat ik iets lichters wil waar ik ook de baan mee op kan. Het is een lichte motor op papier, maar uiteraard vol vermogen. Ktm heeft recent nieuwe olie en filters gehad, en niet al...
  4. G

    Leren pak voor sm

    Hallo, Ik ben rustig aan het kijken voor een pak voor op een sm. Ik wil per se leer, zodat ik als ik zwaar mag eventueel over kan stappen op een supersport. Heeft iemand hier leuke tips qua pak. Zelf heb ik zitten kijken naar Berik en Alpinestar. Maar zijn er nog andere leuke alternatieven...
  5. G

    Gezocht: Vlaggen of spandoeken van motormerken of plaatjes

    Zoals de titel zegt zoek ik vlaggen of spandoeken van motor merken en als er plaatjes op staan van supersport motoren of supermotards of crossers/enduro. Het is om een garage aan te kleden dus is niet echt merk gebonden. Heeft iemand iets, of een site dan hoor ik het graag. Prijs komen we...
  6. G

    Intro-video tt Isle of Man

    Hallo, Weet iemand een site waar ik de intro van de IoM 09 kan downloaden? Misschien ook nog iemand die een link heeft van de samenvatting van vorig jaar en dit jaar? alvast bedankt
  7. G

    welke motor?

    hallo, over een aantal maanden begin ik aan mijn motor rijbewijs, nu zit ik te twijfelen tussen de volgende modellen: - r6 (vanaf 06) - gsx 600r (k7, 8, 9) - aprilia sxv (4,5 of 5,5) - en misschien de ducati 848 ik moet wel beginnen op 25kw, maar volgens mij kunnen deze allemaal op 25kw...
  8. G

    ik zal me even voorstellen

    Hallo, Ik ben Nick Verouden, 17 jaar en kom uit het kleine dorp gemonde in noord-brabant. Ik lees hier al een tijd mee (vooral het gsx 600 topic }) ). Ik rijd nu nog op een saai brommertje maar kan niet wachten todat ik motor mag rijden, ik heb bij de rijschool kunnen regelen dat ik 3...
Terug
Bovenaan Onderaan