Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: rudolf86
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. rudolf86

    Gezocht: CBR1000RR luchtinlaten 12-16

    Heeft iemand misschien nog een setje luchtinlaten liggen voor een Honda CBR1000RR model 12->16?
  2. rudolf86

    Te koop: Suzuki GSXR1000K5

    Te koop: hierbij bied ik mijn Suzuki gsxr1000k5 te koop aan met VEEL extra onderdelen. De motor is helaas twee weken terug kapot gegaan op Spa waarbij een klep gesneuveld is. Afgelopen winter zijn alle krukas en drijfstanglagers vervangen, daarna is er 2.5 circuitdag mee gereden. De motor ziet...
  3. rudolf86

    Gezocht: Ecuyers 6&7mei trackdays4all

    Ik ben opzoek naar iemand die graag van zijn circuitdagen af wil voor Ecuyers op 6&7mei van trackdays4all. Als iemand de dagen over heeft dan neem ik die graag over.
  4. rudolf86

    Gezocht: racecracks 17 augustus niveau 4

    Wie heeft er nog een plek over voor de circuitdag van 17 augustus niveau 4 Assen met racecracks? O-)
  5. rudolf86

    Yamaha r6 met veel onderdelen

    Hierbij bied ik mijn Yamaha R6 bj 99/00 te koop aan. De motor is sinds 2008 in mijn bezit geweest en altijd netjes onderhouden. De motor gaat weg omdat ik over ben gestapt naar een 1000. Motorblok is standaard op het uit-/en inlaat systeem na. De motor is voorzien van de volgende onderdelen...
  6. rudolf86

    GSX-R1000 zuiger sproeier

    Ik ben opzoek naar een zuiger koeler sproeier voor een Suzuki gsxr 1000. Bouwjaar vanaf 01 t/m 06 zijn allemaal het zelfde. Ik heb er helaas één beschadigd tijdens het demonteren van een zuiger/drijfstang. Als iemand er één heeft liggen of in een verrot blok heeft zitten dan hoor ik het graag.
  7. rudolf86

    Dunlop gp racer slick

    Te koop: Dunlop gp racer E 190/55 R17 Dotcode is 1813. De band is helemaal nieuw is wel gemonteerd geweest maar heeft geen warmer of baan gezien. Altijd donker en droog bewaard. Vraagprijs: 125euro
  8. rudolf86

    gezocht: GSXR 1000 of universele undertray

    Heeft iemand nog een undertray liggen voor een gsxr 1000 k5 k6? Mag ook een universele undertray zijn.
  9. rudolf86

    Gezocht: GSXR 1000 k5 k6 achterzit

    Ik ben opzoek naar een achterzitje voor een Suzuki GSXR 1000 k5/k6. Mag schade hebben. Als je iets hebt liggen dan hoor ik het graag.
  10. rudolf86

    WP schrokbreker gsx-r 1000

    Bij deze bied ik een nette WP achterschokbreker aan voor een gsxr 1000 bj. 00/02, past misschien ook op andere modellen (lengte met ingedraaide spindel is 330mm). De schokbreker heeft een hydraulische preload versteller. Vraagprijs: 275euro
  11. rudolf86

    WP achterschokbreker gsxr 1000

    Bij deze bied ik een nette WP achterschokbreker aan voor een gsxr 1000 bj. 00/02, past misschien ook op andere modellen (lengte met ingedraaide spindel is 330mm). De schokbreker heeft een hydraulische preload versteller. Vraagprijs: 300euro
  12. rudolf86

    gsxr 1000 rapid bike 3

    Bij deze bied ik een rapid bike 3 aan voor een gsxr 1000 k5/k6. Er zit een map schakelaar bij om te kunnen schakelen tussen verschillende ontsteking/injectie mappen. Daarnaast zit er een programeerkabel bij. Prijs: 150euro
  13. rudolf86

    Gezocht: GSXR 1000 schokbreker

    Ik ben opzoek naar een achter schokbreker voor een GSXR1000 k5 k6. Wie heeft er nog een Ohlins/WP/Wilbers/etc. liggen die in deze brommer past? *O*
  14. rudolf86

    Gezocht: ABM remschijf r6 99-02

    Heeft iemand toevallig nog een ABM wave remschijf voor een yamaha r6 99-02?? In principe heb ik maar één schijf nodig.
  15. rudolf86

    Gezocht: ABM wave remschijf Yamaha R6

    Ik ben opzoek naar een ABM wave remschijf voor aan Yamaha r6 bouwjaar 99-02. Wie o wie heeft er toevallig nog ééntje liggen?
  16. rudolf86

    Gezocht: Baken 26-aug Zolder

    Ik ben afgelopen donderdag (26-aug.) op het circuit van Zolder geweest. Ik heb tijdens de laatste sessie mijn baken (transmitter aim laptimer) op de pitmuur gezet maar ik ben totaal vergeten om hem na de sessie weer mee te nemen. Heeft iemand dit baken toevallig gevonden. Mijn naam, adres en...
  17. rudolf86

    Honda CBR1000RR 06-07 racezit

    Bij deze wil ik een zitje van een honda CBR1000RR aanbieden. Nooit gemonteerd geweest dus gaten moeten er nog ingeboord worden. Dikke kwaliteit met versteviging onder het zitvlak. Vraagprijs 110euro of goed bod
  18. rudolf86

    Olie WP cartridge

    Ik heb sinds kort andere voorvorkpoten voor mijn R6 (99-02) gekocht met daarin een WP cartridge. Deze voorpoten zijn ooit klaar gemaakt maar alleen als reserve gebruikt dus hebben weinig te lijden gehad. Maar nu wil ik (aangezien ik er nu goed bij kan) in ieder geval nieuwe olie, keerringen en...
  19. rudolf86

    Wilbers veren

    Ik heb een maand geleden een yamaha R6 (99-02 model) circuit motor gekocht. *O* Omdat dit een inruil gevalletje was bij een autogarage is er helemaal niks bekend van de historie van de motor. Nou ben ik laatst bezig geweest met het vervangen van de voorvorkkeringen en ik vroeg me af of dit een...
Terug
Bovenaan Onderaan