Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Justerik
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Justerik

    Oliekoeler zzr-600

    Hallo wie weet er een adresje waar ik een oliekoeler van mijn Kawasaki zzr 600 uit 1990 kan kopen?? groeten
  2. Justerik

    Lekkage bij de Banjobout

    Hallo ik had al in een ander topic vragen gesteld maar nog geen antwoord dus daarom een nieuwe. Ik heb olie lekkage bij de banjobout onder de oliekoeler van mijn zzr 600. Wie weet hoe ik dit het beste kan oplossen? Koperen ringen heb ik al vervangen maar dat hielp niet. Gr Erik
  3. Justerik

    Oliekoeler zzr-600

    Ik heb nu voor de tweede keer lekkage bij de oliekoeler. Nu is mijn vraag heb ik de oliekoeler echt nodig? Of kan ik deze ook weglaten? Ik rijdt alleen woon werk ermee en dat is ongeveer een kwartier op de snelweg. Ongeveer 20 kilometer Krijg ik dan nog wel genoeg koeling?
  4. Justerik

    Kawa GPz 550

    Ik vekoop mijn gpz omdat ik geen ruimte meer heb om te klussen. De koppaking lekt. Eind van deze maand is hij belastingvrij. Eerste toelating is 22-03-1985. Kmstand is 75000 hij staat in Dordrecht. Minpunten: Koppaking dus. Er zit een klein deukje in de tank...
  5. Justerik

    Kawa gpz550 `85 geen stationair meer

    Hallo, ik heb een probleem met mijn carburateurs. Ik heb te ver aan het knopje gedraaid om stationair af te stellen. (het knopje wat aan de buitenkant zit onder de choke) Na dat ik de koppelingskabel had afgesteld en de platen had vervangen. Nu heb ik niet echt verstand van carburateurs...
  6. Justerik

    ff voorstellen

    Hallo dan, ik zal mezelf ook maar voorstellen. Ik ben Erik woon in Dordrecht en rij met een Kawasaki gpz550 uit 85. Heb in juli vorig jaar mijn rijbewijs gehaald en 2 dagen later kocht ik deze. En nog steeds geen spijt. Groeten
Terug
Bovenaan Onderaan