Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Fastmarky
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Fastmarky

    TK CAPIT bandenwarmer voorband

    Wegens defect achterste warmer en koop nieuwe set heb ik over: Capit bandenwarmer voorband zwart/geel. Betreft maat M / XL, zelf gebruikt voor bandenmaat 120/70. Doet het prima, lampje is enkel iets los (werkt wel als je iets aandrukt), geen doorbrand plekken aanwezig. Bijbehorende opbergtas...
  2. Fastmarky

    TK: Honda cbr600rr ’09 PC40 (verkocht)

    Honda cbr600rr ’09 PC40, 1e eigenaar, van oud baasje geweest ;) Motor is hoofdzakelijk gebruikt voor instructie rijden, daarnaast circuitdagen en races. Volledig opgebouwd volgens IDC regelement, 100% ready to race Km. Stand, ong.32.000 Nooit in regen bereden, verschillende podiumplekken en...
  3. Fastmarky

    (Verkocht) Valtermoto rem/schakel set 1.5 voor cbr600 PC40 '09=>

    Prijs: € 200,= of doe een redelijk bod! Wegens overbodig. Nieuwe set, was mijn reserve setje, enkel ophanging schakelpook en tuimelstuk een keer gebruikt. Extra nieuwe vervangingsdelen er ook nog bij. Mooie race set dus. Op te halen in Ede of opsturen, prijs is excl. verzendkosten.
  4. Fastmarky

    Braking B-One velgenset *Verkocht* (Honda CBR600RR PC40)

    Zeer mooie onbeschadigde set om je motorfiets dat speciale uiterlijk te geven. Dit zijn echte zwart glimmende eye-catchers! Past in ieder geval op Honda CBR600RR 2007 - nu Inclusief: Wave remschijven Braking voor en achter Tandwieldrager+43tands 520 achtertandwiel Haakse ventielen Spacers voor...
  5. Fastmarky

    2018 Pirelli circuitdag Assen

    Op CRT site gezien: CRT Pirelli Superbike Trackday all inclusieve voor € 125,00 De datum: maandag, 23 april 2018 Info: Inclusief persoonlijke ongevallen verzekering koffie bij afhalen rijnummer uitgebreide lunch in Legendclub tijdwaarneming en certificaat voor minder ervaren...
  6. Fastmarky

    Contour GPS HD Cam

    Ook hier maar even onder de aandacht brengen: ContourGPS HD Cam
  7. Fastmarky

    ContourGPS HD Cam

    Wegens aanschaf van een nieuwe camera biedt ik mijn CountourGPS camera te koop aan. Deze heeft altijd erg mooie HD beelden opgeleverd (zie mijn website onder video), maar ik wil iets anders/nieuwers. Specificaties: GPS ondersteuning Mogelijkheid tot grafisch aangeven van snelheid...
  8. Fastmarky

    Onbekende Titanium bochtenset.. iemand een idee?

    Via-via heb ik een uitlaatbocht gekregen die voor een PC40 zou kunnen zijn. Helaas past deze niet (past niet onderlangs het blok en kom iets te kort bij de aansluiting op de uitlaatpoorten), dus heb er niets aan. Er staat verder geen merk of gegevens op de bochtenset, dus wie het weet, mag...
  9. Fastmarky

    pitbox 3 april-wie komt er bij?

    We hebben 2 plekken over in de pitbox in Assen op 3 april. Wie komt er bij?
  10. Fastmarky

    Pitbox CRT 6 juni

    Wie zoekt er nog een plaatsje? Ik heb Pitbox 5. Pitbox CRT vrijdag 6 juni
  11. Fastmarky

    Pitbox CRT vrijdag 6 juni

    Ik heb op vrijdag 6 juni de hele dag sportgridtime sessies geboekt en Pitbox 5 gereserveerd. Wie nog een plekje in een pitbox voor vrijdag 6 juni zoekt, kan zich hier aanmelden :) (Pitbox 5 zit voor zaterdag 7 juni al vol)
  12. Fastmarky

    Voorbok

    Na jarenlange dienst wordt deze vervangen door een lichter exemplaar. Heb deze dus over. Is wat zwaarder dan de hypermoderne voorbokken tegenwoordig, maar is prima. Ook makkelijk af te stellen voor verschillende breedtes, dus voor elk type motor toepasbaar. Met afneembare hefboom om...
  13. Fastmarky

    TK: Voorbok

    Na jarenlange dienst wordt deze vervangen door een lichter exemplaar. Heb deze dus over. Is wat zwaarder dan de hypermoderne voorbokken tegenwoordig, maar is prima. Ook makkelijk af te stellen voor verschillende breedtes, dus voor elk type motor toepasbaar. Met afneembare hefboom om...
  14. Fastmarky

    TK Nieuw Supercorsa SC2 3x Achter + 2x voor

    Te koop: 3 nieuwe achterbanden Pirelli Diablo Supercorsa SC2 180/55/ZR17, dotcode 2913 Per stuk: 150 Euro edit: 2 gekocht door zunne maat 1 gekocht door Tyl 2 nieuwe voorbanden Pirelli Dragon Supercorsa SC2 120/70/ZR17, dotcode 2712 Per stuk: 110 Euro edit: 1 gekocht door tyl 1...
  15. Fastmarky

    Gestolen Honda CRF450

    :( :( In de nacht van 6 augustus gestolen uit showroom garage Zuid op de Parkweg 90, te Ede: HONDA CRF450, chassisnr: JH2PE06A89K400932 Alle relevante info die kan leiden tot het terugvinden wordt zeer gewaardeerd...!! Stuur me een mail aub.
  16. Fastmarky

    Najaarstraining Cartagena oktober

    Ook even hier melden voor de collega OW-cuppers/ZAC-ers, want hoe meer mensen, des te meer vreugd. Het is dan wel bijna zomer, tenminste dat zou het moeten worden, maar het seizoen wordt wel erg kort zo na de late start. Heb me dus alvast ingeschreven voor oktober 8-) Wil je er ook nog een...
  17. Fastmarky

    2x pirelli superbike pro

    Te koop, 2 stuks Pirelli diablo superbike pro slicks 120/70 ZR 17 58W, dotcode 1011 100 Euro p.st. excl. verzendkosten, of op te halen natuurlijk. Interesse? Mail mij: mark at fastmarky.nl
  18. Fastmarky

    TK Continental Race attack nieuw

    Ik heb nog een aantal nieuwe banden over: 1x ContiRaceAttack Comp. Medium 120/70 ZR 17 M/C 58W TL, prijs: 100 Euro Fabricageweek: 15-2011 2x ContiRaceAttack Comp. Medium 180/55 ZR 17 M/C 73W TL, prijs: 125 Euro p/st. Fabricageweek: 14-2011 Prijzen zijn excl. verzendkosten. Afhalen...
  19. Fastmarky

    AIM MyChron Light IR laptimer

    Ligt al een poosje ongebruikt te liggen hier: AIM MyChron Light IR laptimer zonder baken Batterij is prima Prijs: 150 Euro excl. verzendkosten Indien interesse, mail me op: mark at fastmarky punt nl
  20. Fastmarky

    Valencia 18,19,20 maart

    Ook even hier melden, want hoe meer mensen, des te meer vreugd. VOORJAARSTRAINING 2013 - VALENCIA Dit weekend de MOTO-GP op het circuit van Valencia. Wil je daar ook eens rijden en het komende seizoen goed beginnen? Lees dan verder... ALGEMENE DETAILS Rijdagen...
  21. Fastmarky

    TK: ZX6RR 2004

    Kawasaki ZX6RR 2004 supersport ex-IDM motor van Kai Borre Andersen Ideaal voor circuit, CRT of CUP. In perfecte schone raceklare staat. voor meer pics, zie www.fastmarky.nl Gegevens: Motor: 1200 kilometer, sinds laatste motorservice Complete Kawasaki Supersport specificatie...
  22. Fastmarky

    TZ250 productieracer

    Yamaha TZ250, bouwjaar 2001 Originele Yamaha TZ 250 bouwjaar 2001 van eerste eigenaar, geen crashes. Het betreft 2e reservemachine van Docshop Racing, welke alleen gebruikt is voor 800 testkilometers op Cartagena. De racer is in absolute nieuwstaat en in compleet originele staat, er is alleen...
  23. Fastmarky

    Tk 4 x TKR CBR600RR

    Het machinepark wordt gedeeltelijk ververst, daarom nu voor de liefhebbers te koop: 4x Ten Kate Racing opgebouwde CBR600RR, bouwjaar 2009. nr 44, 1.959 kilometer gelopen nr 65, 955 kilometer gelopen nr 96, 1.236 kilometer gelopen nr 66, 443 kilometer gelopen, met ABS (geen pic) Alle...
Terug
Bovenaan Onderaan