Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. smokey_rs250

    Druppellader bij de Lidl

    'k heb al een optimate III maar voor wie nog een lader zoekt : http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20061030.p.Accu_druppelaar Lijkt verdacht veel op deze
  2. smokey_rs250

    IRIS O-ring ketting

    Als bovenstaand maar niet meer in de verpakking en zonder sluitschakel EUR 25,= Eventueel ook een nieuw 42 tands achtertandwiel voor een Appie RS250
  3. smokey_rs250

    Iemand nog een paar banden voor de SM ?

    set regenbanden mezler 160/120 en nog een gebruikte pirelli supercorsa sc2achterband (160), een gebruikte dunlop D206 (150) en een pirelli diablo voorband 120/60
  4. smokey_rs250

    Gericke motorlaarzen maat 42

    doe een bod, ietwat versleten maar kunnen nog prima.
  5. smokey_rs250

    AGV helm met extra vizier

    AGV helm, ca 5 jaar oud, niet gestuiterd of mee gevallen. Met helder en spiegel vizier. Zitten nog 2 luidsprekertjes in met stekker van intercom. (en volgens mij ook nog een microfoontje) Stekkertje is voor de aansluiting ervan. EUR 35 en hij is van jou.
  6. smokey_rs250

    Bayard classic helm

    Voor wie een goeie goedkope helm zoekt, alleen gebruikt bij lessen (10x) Voor EUR 25 gaat ie weg.
  7. smokey_rs250

    set regenbanden mezler 160/120

    160-er ME04Z achter, 120 ME01Z voor Doe een goed bod
  8. smokey_rs250

    Hoe oplichters aan te pakken...

    http://thescambaiter.com/forum/showthread.php?t=8156 het is ff lezen maar zeer de moeite waard :)
  9. smokey_rs250

    Cagiva Freccia C10R opknapper

    125cc voorloper van de Mito, studiemodel van de Duc Paso. Voorzien van nieuwe zuiger en pakkingen en sindsdien alleen even gelopen om te kijken of ie het deed. (en dat deed ie) Opknapper, alle kuipdelen e.d. los er bij. Doe een aardig bod en je mag 'm komen ophalen.
  10. smokey_rs250

    Dyno run met Classic Bakker RD350

    Bij Mobu in Enkhuizen op de bank, ik met m'n RS (nog niet op de film) William met z'n BakkeRD : www.xs4all.nl/~xsnow/temp/Dynorun%20BakkeRD350.wmv geluid op 10 !!!!
  11. smokey_rs250

    Vermogens op dyno's en werkelijke vermogens

    klik leuk verhaal over dyno's en vermogensmetingen
  12. smokey_rs250

    Kneesliders maken

    Ik vond dit wel aardig, moeite waard om eens te proberen. Het spul is in allerlei kleuren te krijgen, ook met glitters e.d. dus je kan het zo mooi maken als je wilt :)
  13. smokey_rs250

    supercorsa's op voorraad ?

    Gister gvd beetje slordig geweest een veel olie op m'n voorband terecht gekomen.... Band had al eens een flinke steen erin gehad dus nu moet er maar een ander op, al is ie nog niet op. Nu wil ik graag eens een supercorsa maar wie (in de buurt van harderwijk of amersfoort) heeft die dingen liggen...
  14. smokey_rs250

    Waarom toch altijd......

    Net even de remake van "The Italian Job" gezien (van vorig jaar) en daar komt er een aanrijden op een Duc.....schandalig (en hij legt 'em nog gewoon neer ook !!!!) En dan ook nog zo'n gillend 4 cylinder geluid eronder :( Waarom ?? Ik zie/hoor dat wel vaker in films en series, wat is dat...
  15. smokey_rs250

    Nieto vs. Jet

    www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?s=b058f6bb13d97d4ec9cb83958fa6d2a0&threadid=18810 kijk maar eens, erg gaaf !!!!!!!
  16. smokey_rs250

    freccia met dubbele uitlaat

    cagiva freccia 125 cc maar met dubbele uitlaat (links en rechts naast acherlicht een pijpje). Natuurijk 1 cylinder en ook 1 expasiestuk maar daarna splitst ie in 2. Ik kan deze nergens vinden, wel c9, c10 en c12 maar nergens deze uitvoering. iemand dit ooit gezien en suggesties welk type dit...
  17. smokey_rs250

    lekkere geluiden

    http://www.honda.co.jp/SoundofHonda/ Heerlijke geluidjes (ook motoren)
  18. smokey_rs250

    motor onderuit op A28

    Ik zag vanochtend op de A28 om een uur of 8 tussen Nijkerk en Nulde een motor (oude fireblade ?) op de vluchtstrook liggen met schade, olie, politie en berijder ?? MF-er ??
  19. smokey_rs250

    Kentekenplaathouder/achterlicht RS250

    Ik wil eigenlijk wel eens een ander achterlicht en kentekeplaathouder. Iemand die zoiets al eens heeft gedaan / gezien bij een RS250 (model 2001)?? Sorry voor de topic titel, ik typ nogal onhandig....
  20. smokey_rs250

    RS250 stuurdemper

    Iemand ooit deze demperpositie op een RS250 gezien ?? Schijnt te kunnen met een "challenge" kuip-subframe
  21. smokey_rs250

    Leuk 2-takkie

    Kijk eens op http://www.rsvr.net/BIMOTA/welcome.asp Errug lekkerrrrr !! (maar de kans dat dit nog op kenteken kan in NL lijkt mij klein als een RS250 al niet meer lukt...)
  22. smokey_rs250

    dyno

    Ik wil eens kijken of ik m'n brommer eens op de dyno kan zetten. Als je een adres daarvoor weet, laat het hier even weten (en je ervaring erbij ?)
  23. smokey_rs250

    versnellinsbak olie aprilia RS250

    Wat voor olie gooi je in je bak van je RS250 ? std. volgens boek moet er 75W90 GL4 olie in maar ik hoor wel andere dingen ?!?
  24. smokey_rs250

    metaal in versnellingsbak RS250

    Ik haalde m'n olie uit m'n bak en tot mijn schrik zat er een stuk metaal aan de magneetplug. Het leek op een stuk van een ring van veerstaal of een shim. Iemand enig idee wat het is en hoe schadelijk / ernstig dit is ?? Motor loopt als een tiet en schakelen gaat prima, net als altijd...
Terug
Bovenaan Onderaan