Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Turboturtle
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Turboturtle

    Gezocht: Yamaha R6 2006/2007 RJ111 Tankdop

    Hi, Bij de tankdop heb je die bevestigings bouten, daar is tussen 2 bouten een stuk metaal van die ring afgebroken. Heeft er iemand 1 liggen of weet je waar ik die kan vinden? Ik kan hem alleen origineel vinden van Yamaha, maar dan kost die mij weer ietsie te duur O_o Zie le feauteuxx :)...
  2. Turboturtle

    R6 uit 2004. Daglicht (led?) lampjes vervangen

    Oiiii In mijn koplamp, zitten er aan weerzijden van die kleine ronde led lampjes die altijd branden...nouja altijd...nu niet meer. Heeft iemand ze wel eens moeten vervangen? Welke lampjes moeten er dan in, en hoe krijg je ze vervangen? Ik heb zitten googlen, maar krijg geen hits -O-...
  3. Turboturtle

    R6 onder 5000 toeren stotteren en 3 cylinders

    Hi, Me net gekochte R6, en zou aankomende weekend naar Duitsland gaan gebeurd er dit...ppfff Yamaha R6 uit 2004 18000 km De vorige eigenaar heeft er enorm weinig op gereden. Hopelijk heeft er iemand een oplossing. Vanmiddag wilde ik een stukje gaan rijden, maar de motor starte...
  4. Turboturtle

    Hoe controleren accu/startrelais of spanningsregelaar stuk?

    Hi, Himmelfart komt eraan dus lang weekend DUitsland, betekend motor moet in orde zijn. Vandaar ff de vraag. Gaat om een NL R6 uit 2004, met erg weinig KMs 17.500. Accu Varta 12v. 8ah 2 seizoenen geleden erin gezet.En de vorige eigenaar heeft er amper mee gereden. Ik heb deze afgelopen...
  5. Turboturtle

    Bos uiteinddemper voor Kawasaki ZX-6R 98' en 99'

    Deze mooie Bos einddemper staat en klinkt een stuk mooier dan je standaard uitlaat. Dit is een Bolt on eindemper dus past op de kawasaki ninja 98' en 99' en kan je met 4 bouten los en vast zetten. Ik verkoop hem, omdat ik een andere motor heb gekocht. Vraagprijs €150
  6. Turboturtle

    ZX6R '99 Carb overzetten wel of niet nodig afstellen?

    Ik heb een zx6r '98 staan die ik beetje kort heb gereden. Nu is hij vorig jaar door de garage de Carb/gaskleppen afgesteld. Dus liep als een zonnetje. heb een andere zx6r '99 24000KM gereden. gekocht die veel stil heeft gestaan laatste 2 jaar. hij rijdt prima en reageert goed. Alleen 1 x...
  7. Turboturtle

    5x20 min. MSL racen op circuit. klopt dit wel?

    Vraagie, Op de MSL website staat dat je 5x20 min. rijdt. Laatst was ik in groep 1 aan rijden en had ik ronde tijden van ~2.35. We reden 5 labs en dan van de baan. 5x2.35=ruim 12 minuten. Zouden we niet 20 min. op de baan moeten rijden als er 5x20 min. op de website staat? greetz
  8. Turboturtle

    gezocht : Kawa ZX 6r 1998 rechter zijkap gezocht rood\zwart

    hi, Ik zoek voor me motahh het volgende. Kawa ZX 6r 1998 rechter zijkap gezocht rood\zwart. Ik hoor graag van je als je deze hebt en wilt verkopen. Bedankt, Ray
  9. Turboturtle

    ZX6R '98 onderdelen gezocht

    ben dus beetje op me smoel gegaan dus zoek nog wat onderdelen, zodat ik weer kan rijden :] Als je deze onderdelen hebt of iemand weet dan lees ik dat graag. remhendel rechter voor knipperlicht voetrem rechter spiegel rechter voor kuip deel ( rood\blauw ) koplamp unit Bij de buddy de...
  10. Turboturtle

    Help pls.Motor slaat soms af bij het terug schakelen ZX6-r 9

    HI, Ik heb een nieuwe koppeling erop laten zetten. Maar nu heb ik soms bij verschillende snelheden en versnellingen dat de motor afslaat, zodra ik terug schakel. Dus zodra ik de koppeling inknijp valt de motor stil en als ik dan de koppeling weer inknijp en snel loslaat dan slaat de motor...
  11. Turboturtle

    Whoehoeeeeeeeeee eindelijk me rijbewijs

    Moguhhh, Na 5 lessen 9 les uurtjes eindelijk me rijbewijs gehaald. Elke les was het mooi weer en natuurlijk met de dag van het examen regenen hehehe. Ach zelfs met regen is motor rijden leuk 8-) Had de week ervoor al een ZX6-r 98' gekocht. Dus kon zaterdag meteen knallen en...
Terug
Bovenaan Onderaan