Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Do**
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Do**

    Mijn Z750 te koop

    Hoi allemaal, Daar ik de laatste jaren bijna niet meer rijd, heb ik na lang wikken en wegen besloten om mijn Z750 (Bouwjaar 2007 - kleur zwart) te verkopen. Mocht je interesse hebben in een mooie Z750, zie: Te koop: Kawasaki Z 750 abs - Bouwjaar 2007 - Zwart Groeten, Do
  2. Do**

    Te koop: Jetstream ruitje voor CBR600F

    Donkergetinte jetstream vervangingsruit voor CBR600F (Sport) van bouwjaar 2001/2002. Ik heb er maar een paar keer mee gereden. Ik had (waarschijnlijk omdat ik niet zo lang ben) meer last van windruis dan met mijn originele ruitje. Vraagprijs € 60,--
  3. Do**

    Te Koop: Honda CBR 600 F Sport 2002

    Honda CBR600F Sport Bouwjaar: 2002 Kleur: zwart/zilver Aantal km: ± 39.000 Extra's: - hugger van carbon (originele kettingkast ook aanwezig) - Vervangingsruit donkergetint (ook jetstream donker getint en standaard donkergetint aanwezig) Extra opties tegen meerprijs mogelijk: -...
  4. Do**

    Te Koop: CBR 600 F Sport

    Honda CBR600F Sport Bouwjaar: 2002 Kleur: zwart/zilver Aantal km: 36.000 Vraagprijs: € 6.950,- Extra's: - hugger van carbon (originele kettingkast ook aanwezig) - Vervangingsruit donkergetint (jetstream donker getint en standaard donkergetint ook aanwezig) - Scorpion carbon uitlaat -...
  5. Do**

    ff voorstellen

    Hallo allemaal, *D Ik had van dit motorforum gehoord via Honda CBR club Nederland http://www.cbrclub.nl Heb al eerder op deze site gezeten bij algemene motorpraat: Honda CBR Club Nederland. Heb me nog niet voorgesteld! Dus bij deze dan alsnog: Ik ben Do, heb een zilvergrijze Honda CBR 600...
Terug
Bovenaan Onderaan