Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jaime1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. jaime1

    Aprillia RS125 voorpoten en remklauw gezocht

    Gezocht: 2 goede voorpoten van een RS125, liefst compleet met as, balhoofd hoeft inpriniepe niet wel graag een remklauw. Bouwjaar maakt niet zoveel uit als het maar een USD vork is. Dit omdat ik hem pas wil maken in een Honda dax. Heb je wat liggen hoor ik het graag via PB!
  2. jaime1

    Gezocht Honda Hornet

    Gezocht: Een Honda Hornet. Het liefst 1 gezocht waar wat aan moet gebeuren of een schade motor of iets dergelijks. Maar een goede goedkope zijn natuurlijk ook altijd welkom. Liefst een 900, maar aangezien je meer 600 tegen komt mag dat ook. Kortom graag alles aanbieden.
  3. jaime1

    partijtje fireblade onderdelen

    Tekoop: Een partijtje onderdelen voor een fireblade. Zie foto voor wat het allemaal is. Alles in 1 keer voor de vaste prijs van €50. foto:
  4. jaime1

    Remus sport demper fireblade sc28

    Tekoop een remus sport demper, gekocht voor mijn fireblade maar dit blijkt een demper te zijn voor een sc28 en de mijne is een sc33. Prijs €50
  5. jaime1

    Fireblade hielt in accu leeg en viel uit

    net terug van een ritje met de blade. Tijdens het rijden deed de blade ook appart, inhouden stotteren etc. Tijdens de pauze was de accu leeg, dus gelijk in 1 rechte weg naar huis het werd namelijk al schemer. uiteindelijk viel mijn verlichting en tellers uit die hadden geen spanning meer, net...
  6. jaime1

    uitlaat ring of andere demper

    In eerste instantie zoek ik een nieuwe ring voor mijn huidige uitlaat een Termignoni. dit is wat ik zoek: diameter demper rond 110/111 mm. Als iemand een mooie ovale carbon demper (open) heeft voor een kleine prijs mag die mij ook pben. het is voor een fireblade uit 1997.
  7. jaime1

    Uitlaat demper cbr900rr met OVER

    Ik ben opzoek naar een uitlaat demper van het merk OVER voor mij honda cbr900rr sc33. Weet je er 1 te koop of heb je er 1 die je verkoopt? dan hoor ik dat graag!
  8. jaime1

    radiateur cbr600f pc25 + orginele uitlaat

    Deze spullen nog gevonden in de schuur en mogen weg omdat de motor allang verkocht is ;) radiateur €40
  9. jaime1

    radiateur Honda cbr900rr sc28

    Heb nog een radiateur in de schuur gevonden van een Honda cbr900rr sc28. Deze is over uit een partij onderdelen, volgens mij wel wat mee gemaakt. foto: vraagprijs €30
  10. jaime1

    demper repareren met foto

    Mischien is er iemand hier die mij kan helpen. Ik heb de volgende schade aan mijn demper: Kan iemand mij vertellen of dit nog te maken is enof ik dit spul ergens kan krijgen? Bedankt!
  11. jaime1

    onderdelen yamaha xv750 1981

    Ik ben opzoek naar de volgende onderdelen voor een Xv 750 uit 1981. een remklauw van de voorrem. remleiding van de voorrem alle kabels van het stuur(zit nu zon gigantisch hoog stuur op) alle elektra van het stuur Ook zon ik nog een kentekenplaat houden chopper style.
  12. jaime1

    Werkplaats handboek Haynes Honda cbr900rr 1992/1997

    Heeft er mischien iemand zo een boek liggen en er niks meer mee doet? En kan ik hem voor weinig overnemen, dan hoor ik het graag! mvg Jaime
  13. jaime1

    Honda cbr900rr rookt in hoge toeren

    Ik werd er vandaag op geatendeerd dat mijn motor rookte als hoge toeren maakte. Ik heb de afgelopen 4 weken niet gereden omdat ik oa bezig was met de Naks te vervangen voor een handmatige. Gister voor het eerst weer gereden, eerste tijd rustig aan zodat alles warm was en door geolied. Toen ik...
  14. jaime1

    Lazer uitlaat steun Honda cbr900rr

    Ik ben opzoek naar een uitlaat steun voor een Lazer hotcam carbon, voor een Honda cbr900rr sc33. Wie o Wie
  15. jaime1

    Honda cbr600f(f3),cbr900rr of vfr remschijven voor

    Deze schijven zaten bij een 17inch voorwiel welke ik nodig had voor mijn blade. schijven zijn zo te zien in zeer goede/nieuw staat. Prijs €75 de set
  16. jaime1

    Honda cbr600f pc25 radiateur en orginele uitlaat

    Weer spullen gevonden met het opruimen van de schuur. Een in goede staat verkerende radiator van een pc25 met fan, sensoren en bescherm kap. Prijs €65 En een in goede staat orinele uitlaat(orgineel honda) Prijs €50 Ook heb ik nog een achterband liggen met goed profiel, deze is...
  17. jaime1

    Honda cbr600f pc23 hele doos onderdelen €60

    Ik heb een doos vol Honda cbr600f pc 23 onderdelen. deze moet snel mijn schuur uit want heb ruimte gebrek. vandaar de mooie prijs van €60
  18. jaime1

    nog meer fireblade spullen gezocht

    Ik zoek nog een paar spullen voor mijn sc33 fireblade. het lijstje: Flush Mount knippers voor de voorkant. Led achterlicht liefst met knippers maar mag ook zonder. Topkuip steun in alu kleur 17 inch voorwiel Achterwiel hugger Carbon voorspadboard Carbon heelpads mvg Jaime
  19. jaime1

    Honda cbr900rr onderdelen alles €100

    HIer het lijstje en foto's van de fireblade: Voorvelg 16inch met band (kan nog even mee gereden worden. €30 remklauwen voor €40 voorrempomp met reservoir €35 koppelingsplaten €25 radiateur met fan €25 kroonplaat voor stuur €40 stuur...
  20. jaime1

    onderdelen Honda cbr900rr

    Ik ben op zoek naar de volgende onderdelen: Linker schakelset/stepje houder voor op het frame (het drie hoekje) Linker stuurschakelaar rem licht schakelaar voor de voorrem alles is voor een Honda cbr900rr sc33 heb je iets liggen hoor ik dat graag :)
  21. jaime1

    topkuip en zijkap gezocht cbr900rr

    Ik ben opzoek naar een topkuip in de kleur zoals op de afbeelding. Ook zoek ik het linker achterkapje van deze kleur stelling Heeft u wat liggen hoor ik dat graag. mvg Jaime voorbeeld:
  22. jaime1

    gezocht motorblok kapje cbr900rr sc33

    Ik ben opzoek naar het kapje waar de geele pijl heen wijst. wie o wie heeft er een liggen? fototje: mvg Jaime
  23. jaime1

    werkplaatshandboeken gs500 en cbr600f enmeer

    tekoop: Haynes werkplaats handboek voor Suzuki Gs500 van 1989 tot 2002 €25 Instructie boekje Honda cbr600F F4 €10 Verzenden van de boeken kan. mvg Jaime
  24. jaime1

    balhoofdlagers vervangen? Honda cbr600f

    Vorig jaar toen ik mijn ketting mocht vervangen bij de dealer werd mij verteld dat mijn balhoofd lagers ook aan het einden waren. er zat een zwaar punt in. Nu vraag ik me af of ik die lagers kan vervangen zonder een bok aan de voorkant? zoja hoe doen jullie dit? en is dit heel lastig deze...
  25. jaime1

    Onderdelen Honda cbr600f

    Ik heb bijna alle onderdelen van een HOnda cbr600f wegens het slopen van 1 van mijn cbr's. de cbr komt uit 1993. Oa: voorvork zonder remmerij. €75 complete voorrem €55 complete achterrem €40 puig ruitje. €15 zadel waar volgens mij het een en ander aan aangepast is...
Terug
Bovenaan Onderaan