Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: KonradW
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. KonradW

    Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 77

    *O* Welkom bij Deel 77*O* Deel 78 zal verzorgd worden door :? Om niet constant te moeten wachten tot alle "Poser-pics" geladen zijn bij deze eerst de FAQ Section [hr] Honda CBR1000RR Fireblade 2004 t/m 2007 Verlichting Aansluiten andere knipperlichten dan orgineel...
  2. KonradW

    Het Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 76

    *O* Welkom bij Deel 76*O* Deel 77 zal verzorgd worden door :? Om niet constant te moeten wachten tot alle "Poser-pics" geladen zijn bij deze eerst de FAQ Section Honda CBR1000RR Fireblade 2004 t/m 2007 Verlichting Aansluiten andere knipperlichten dan orgineel Klik hier voor schema...
  3. KonradW

    Newbies #58 Waar het tempo zomerse snelheden aanneemt

    Newbies #58 Waar het tempo zomerse snelheden aanneemt Welkom bij het Newbies topic! :) --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Een groep motorrijders, waarvan de leeftijden behoorlijk uiteen lopen. Waar de ene nog aan het na-puberen is kijkt de ander alvast om zich heen voor een set...
  4. KonradW

    Newbie's #49 - Waar diploma's vliegen en werk moeilijk is

    Newbie's #49 - Waar diploma's vliegen en werk moeilijk is Welkom bij het Newbies topic! :) --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Wie zijn jullie? Een groep motorrijders, waarvan de leeftijden behoorlijk uiteen lopen. Waar de ene nog aan het na-puberen is kijkt de ander alvast om zich...
  5. KonradW

    Het Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 75

    *O* Welkom bij Deel 75*O* Deel 76 zal verzorgd worden door :? Om niet constant te moeten wachten tot alle "Poser-pics" geladen zijn bij deze eerst de FAQ Section [hr] Honda CBR1000RR Fireblade 2004 t/m 2007 Verlichting Aansluiten andere knipperlichten dan orgineel...
  6. KonradW

    Newbies #41: Waar Bibi´s verwoede koppels ontstaan

    Newbies #41: Waar Bibi´s verwoede koppels ontstaan [hr] Ga snel naar: - De Newbie-huiscrew - De Agenda [hr] --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Wie zijn jullie? Een groep motorrijders, waarvan de leeftijden behoorlijk uiteen lopen. Waar de ene nog aan het na-puberen is kijkt de...
  7. KonradW

    Het Honda CBR 900RR FireBlade Topic deel 77

    :P *O* 900RR-topic Deeltje 77 *O* :P Het Weer Actueel en verwacht weer Onze meetings: 2010 29 augustus 2010 Motor Forum Mega Meeting Veenendaal Wie zijn er (weer) bij? - MRT187 - Bill - Oerblade - VFRoemvroem - Fast'nSweet - Detox - Benno - Marcel24...
  8. KonradW

    motor rijder verongelukt

    Ik was net een rondje aan het rijden richting beuningen. staat daar op de afrit van de a73 richting beuningen vanaf knooppunt ewijk een motor bij het stoplicht. op de schoenaker een suzuki gsx. beetje ouder model. blauw wit. hele voorkap in puin. deze was zo in de zijkant gereden van een...
  9. KonradW

    buddyseat voor een 2001 cbr900 (sc44)

    ik ben dus op zoek naar een buddyseat voor mijn honda fireblade uit 2001. als iemand wat weet te liggen of heeft. gaarne een mailtje naar c_wolthuis @ online.nl mvg. Conrad
  10. KonradW

    KonradW

    Hallo, zal me even voorstellen hier ;) ik ben dus conrad. 24 jaar en verslaafd knutselaar. heb sinds kort een honda cbr900 rr fireblade gekocht. maar hoop stiekem toch ooit nog eens een suzuki RE-5 op de stoep te mogen hebben staan. vreemd genoeg bevat 1 van mijn hobby's dus ook het...
Terug
Bovenaan Onderaan