Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. fretje-pitbull

    cagiva mito cafe racer?

    hallo, ik zit al ruime tijd te denken om de mito te verbouwen naar een cafe racer nu dacht ik aan een ander zitje, koplamp, tellertje en clip-ons of zou dit echt vloeken met het allu frame en de velgen?
  2. fretje-pitbull

    szr xtz raptor 660 bigbore

    bigbore cilinderkit voor yamaha 660 motorblokken compleet met JE hoge druk zuiger dit beide een goede 100km gelopen ook heb ik nog een complete xtz660 motorblok liggen samen met een szr voorbocht en olietankje dit alles te koop wegens 2takt plannen foto's volgen prijs is bieden evt alles samen
  3. fretje-pitbull

    jim lomas uitlaten yamaha rd350

    zijn dus voor een rd350lc 2dempers rechts spikslinter nieuw kan geruild worden met uitlaten voor een mito350 (deze passen niet en vindt ik zonde om aan te passen) By fretjepitbull at 2012-04-22
  4. fretje-pitbull

    top end revisie drz400e

    omdat ik een hoog olieverbruik heb ga ik m'n top end reviseren daarbij is de kans groot dat ik een big bore setje erop smijt :p nu ben ik bezig met de motor uit te bouwen, kga van dit topic een soort fotoalbum maken :p nu komt m'n eerste vraag de carbu is eruit en ik denk dat ik de reden...
  5. fretje-pitbull

    olieverbruik drz400e

    is het normaal dat m'n suzuki drz400e bj2002 redelijk wat olie verbruikt? of wilt dit zeggen dat hij een revisie nodig geeft? wat valt er hieronder dan te controleren, zuigerveren, kleppen? hoeveel km ie heeft, ik heb er geen id van, er zit een trailtech vapor km teller erop olie was eerst...
  6. fretje-pitbull

    cagiva mito 660 supermono

    hallo allemaal ik ben bezig met een xtz660 motorblok in de mito aan het steken, motorblokje zit al op z'n plaats, achterkant van het blok door de achterbrugbout zoals het origineel is, ketting uitgelijnd nu is de vraag ik vertrouw de voorste motorophangingen niet echt, daar ik zit met de...
  7. fretje-pitbull

    trappist westvleteren

    is er hier intresse in een paar bakken trappist van westvleteren? keuze uit blond 5.8% donker 8% vraagprijs is bieden kan evt per flesje verzonden worden 24 flessen per bak 33cc per fles intresse? via pb of mail (frederikATliveDOTbe) :9
  8. fretje-pitbull

    honda cbr600rr

    hoi, na lang twijfelen tussen een 98-02 r1 en een cbr600rr heb ik toch beslist voor te gaan voor een honda ik ben "beginnende" rijder, ik heb eerst paar maand gsx750r '91 gereden, daarna cagiva mito 125 en als laatst een honda cr500 SM gehad als speeltje momenteel ben ik bezig met m'n quad...
  9. fretje-pitbull

    starter kapje xtz 660 bj 1991

    hallo, ik zoek het kapje van de starter van een yamaha raptor / xtz /szr 660 zie foto's wel niet gebroken http://img713.imageshack.us/img713/5769/start1.jpg http://img809.imageshack.us/img809/2026/starth.jpg
  10. fretje-pitbull

    honda cr500

    wegens de verkoop van m'n cr in onderdelen heb ik nog over; 1x rechtse radiator 50euro kader en subframe 15euro achterveer 25euro voorlopig geresserveerd benzinebak (1rode en 1 witte) 50euro achterbrug20euro achterrem nissin bijna compleet 20euro bieden mag
  11. fretje-pitbull

    een nieuwe zuiger steken in een 2 tact

    hallo iedereen ik bezit een mito 125cc tje hij geeft 16000km en ik heb geen id van het onderhouds verleden ik heb al de cilinderkop en de uitlaat eraf gehad daardoor weet ik dat het een zuiger is met 1 zuiger veer (origineel zijn het er 2) op de zuiger staan de cijfers; 4776 en erboven 03...
  12. fretje-pitbull

    uitlaat onder kont steken cagiva mito

    wie heeft er een idee ofzo hoe ik de uitlaat van mijn mito onder mijn zadel krijg (zoals ducati 916)? het is een 2 tact
Terug
Bovenaan Onderaan