Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mijnfz1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. mijnfz1

    Zuid Engeland route tips..

    Jaja daar istie weer. hallo allemaal volgend jaar tussen hemelvaart en pinksteren willen we een rondje zuid engeland doen. Voor mij helemaal nieuw op de motor!! wie heeft er tips we willen van oost helemaal naar west ..... volgens mij is het een beetje saai rijden daar...verbeter me als...
  2. mijnfz1

    scala rider Q3 conect niet goed met scala rider G4

    Hallo allemaal, Sinds enige tijd is mn scala rider g4 teamset kapot,de ontvanger werkt nog super alleen de helm beugel met speakers en mic is kapot(wss kabel breuk) . Ik naar de motorzaak met mn verhaal en dat ik graag een nieuwe helm beugel wil bestellen......KAN NIET :? !! Ok dan maar...
  3. mijnfz1

    Bags connection tanktas trial

    Wie heeft er nog zon tanktas en wil er van af...
  4. mijnfz1

    Tandwiel verhouding veranderen voor lange rit?

    Hallo Wie weet of het raadzaam is de tanwiel verhouding te veranderen voor een lange rit? Dit om minder toeren te maken in de hooste vernelling, en zo brandstof te besparen! Is het dan verstandiger het voor tandwiel met 1 tand te vergroten , of achter met 2 tanden te verkleinen?? Ik...
  5. mijnfz1

    xenon inbouwen

    Is er iemand die xenon in een yamaha fz1 fazer gebouwd heeft?? :? lastig om netjes weg te werken??
  6. mijnfz1

    Bags connection trial xl

    Wie wil er van een tankas af of gebruikt hem niet meer......
  7. mijnfz1

    Reis verslag Sauerland >>Winterberg

    Het is zo'n beetje een traditie geworden om elk jaar met de groep ( varierend van 5 tot 9 personen )een weekje met de motor op vakantie te gaan :) Het was de bedoeling om dit jaar 2 wkn naar de Dolomiten te gaan, alles was al in kannen en kruiken, alleen nog bevestigen....>> Maar helaas door...
  8. mijnfz1

    krakend geluid G4

    Ik heb van het voorjaar mn scala rider Q2 omgeruild voor een nieuwe G4powerset Nu is het geval dat bij ong 75 kmh het geluid STOREND gaat kraken zowel gesproken vanuit de Garmin doos als van mede rijders.... Iemand enig idee?????? Ik vind dat de Q2 zowiezo een beter geluid produceert...
  9. mijnfz1

    Ervaring mer givi kofferset

    Hallo Wie heeft er ervaring met een givi kofferset? Ik heb zon set aangeschaft,nu staat er op het top koffer frame max belasting 6 kg In de top koffer (52liter) staat max 3 kg en max speed 120km ph. Wie kan me vertellen of daar nog wat marge in zit of dat het echt het max is Lijkt me...
  10. mijnfz1

    Gezocht Bags connection speedpack WIDE

    Ik ben op zoek naar een goede zadeltas van Bags connection en dan de wide uitvoering Wie wil dr vanaf........ Tanktas Bags connection trial quick lock fz1.. ik hoor het wel
  11. mijnfz1

    cardo scala rider Q2 teamset wired

    Te koop cardo scala rider Q2 teamset wired 1jaar oud 1 set is nieuw alleen op de helm gemonteerd(was voor mn wederhelft) 1 set is 1 x op vakantie geweest dus bijna hagel nieuw!!!! nieuwprijs bij waypoint was 340 euro doe een goed bod..........
  12. mijnfz1

    Motorrit rondje Spanje 2012

    Hallo het is nog een beetje vroeg,maar Wij zijn van plan om 2012 een motor rit van ong 4 wkn te maken naar Spanje. We willen alles binnendoor gaan rijden,op het eerste stuk na. Tot ongeveer Normandie,snelweg daarna langs de kust naar de Pyrineen noord spanje dan rechts af naar basken...
Terug
Bovenaan Onderaan