Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mark2009
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Bridgestone S20

    denk dat die vragen al wel 50 keer zijn gevraagt,heb ook het banden topic al goed door gespit.zoek eigelijk een vervanger voor de Bridgestone S20 met de zelfde eigenschappen maar die wel wat meer km kan maken.
  2. M

    spiegels hornet 600

    hoi zoek een paar nieuwe spiegels voor mijn hornet 600, gisteren wezen rijden toch wel gevaarlijk met inhalen als je niet goed achteruit kunt kijken op de spiegels,welke spiegels zijn niet te duur en hebben toch goed zicht naar achteren... :]
  3. M

    Contour ROAM2

    hoi zit een beetje te kijken voor een camera en kwam deze tegen,waar kan ik hem het beste bestellen en wat vinden jullie van deze Contour ROAM2.. mvg m :)
  4. M

    afstellen vering

    hoi ik heb even hier rond zitten lezen over het afstellen van de vering,ik rijd een honda hornet 600cc bj 2009 hij veert verder prima ook in de bochten,alleen op klinker wegen trilt het stuur iets in je hand,klinker wegen vermijden is een optie :+ maar dat lukt niet altijd,ik rijd meestal met me...
  5. M

    Gipro DS Gear indicator

    hoi zit er al een tijdtje over na te denken om er 1 te kopen Gipro DS Gear indicator ,waar kan ik hem het beste bestellen,ik heb al gegoogeld :P en hoe bevalt de Gipro DS Gear indicator, en waar zit de aansluiting bij mijn motor... motor honda hornet 2009 als ik het goed heb moet ik de...
  6. M

    schuur opruiming ktm onderdelen

    hoi ben de schuur aan het opruimen voor de zomer,heb nog wat onderdelen van mijn ktm zie foto,motor is 2jaar terug verkocht dus onderdelen mogen ook weg,ik hoef niet de hoofdprijs te hebben maar een redelijk bod voor wat het waard is.. tandwiel is 48 tand Dell'Orto 41 mm er mag geboden...
  7. M

    schuur opruiming ktm onderdelen

    hoi ben de schuur aan het opruimen voor de zomer,heb nog wat onderdelen van mijn ktm zie foto,motor is 2jaar terug verkocht dus onderdelen mogen ook weg,ik hoef niet de hoofdprijs te hebben maar een redelijk bod voor wat het waard is.. tandwiel is 48 tand Dell'Orto 41 mm :]
  8. M

    WD40 voor vork

    Hoi was wel eens benieuwd wat de motor rijders er hier aan doen,in de zomer zit je voor vork vol met vliegjes,als die vliegjes hard worden kun je problemen krijgen met je voorvork keringen die gaan lekken,wat spuiten jullie er op of doen jullie eraan,leest op het forum hier WD40...ik houd het...
  9. M

    olie verversen pc41

    hoi heb aan de motorzaak gevraagd hoeveel er ollie er in een hornet 600 cc bj 2009 gaat,die vertelde mij 3.8 liter dus ook zo gedaan,ollie er af laten lopen en de oliefilter nieuwe er op, op de fles waar de olie in zit staat hoeveel er nog in zit,nu heb ik 3.75 er in gedaan motor 5 min laten...
  10. M

    luchtfilter klep vast zetten pc41

    wat je wel kan doen is het volgende, vanwege een geluidsemisie eis zit er in het luchtkanaal naar het filter een klep die automatisch dichtslaat bij een X aantal toeren. Deze klep kan je vastzetten. geeft een geweldig geluid en de motor ademt ook beter. bij het rondje zie je een...
  11. M

    Momentsleutel,Lidl

    hoi zag van de week Momentsleutel,Lidl. prijs 18,- euro niet duur voor af en toe dat je hem nodig hebt,wie heeft er al z,on Momentsleutel van de lidl en is het wat.. grt m :]
  12. M

    band breedte

    hoi wat is het verschil met een bredere band, heb nu 180/ 55 er op zitten zit te denken aan 190/55, merk je het verschil met sturen of weg ligging.. mvg m
  13. M

    remblokken vervangen honda hornet

    hou wil mij remblokjes vervangen van mijn honda hornet bj 2009, heb het zelf nog nooit gedaan, waar moet ik op letten wat is de beste volgorde om het te doen, en waar kan ik ze het beste bestellen en merk van de remblokjes.. mvg m :]
  14. M

    cat verwijderen honda hornet

    hoi zit er over na te denken om mijn cat te verwijderen, heb al rond zitten zoeken naar het verloop stuk van de uitlaat,wie heeft daar ervaring mee denk dat die ook opnieuw afgesteld moet worden,hoor het graag.. mvg m
  15. M

    Honda cb600f/s puntbak spoiler

    hoi ben aan het surfen geweest voor een Honda cb600f/s puntbak spoiler, mijn motor honda hornet bj 2009, waar kan ik die het beste bestellen, lijkt wel mooi z,on spoiler.. grt m *O*
  16. M

    hoeveel toeren stationair hornet 600 cc?

    hoi zal me effe voor stelen kom uit de achterhoek 45 jaar jong en ben pas de trotse bezitter van een honda hornet 600cc bj 2009, ik heb hier voor een ktm 620 enduro gehad,was leuk tijd met me ktm maar wilde toch meer de weg op en tour ritjes gaan maken, mijn vraag hoe hard mag de stationair...
  17. M

    hornet 900

    Hoi ben nieuw hier zit wat rond te kijken over honda hornet 900 cc, rijd nu een ktm 620 enduro die de verkoop in gaat, wil nu meer de weg op mijn oog was gevallen op een hornet sportieve motor om te zien, hoe is het rij gedrag van deze motor en de zithouding, ben zelf 1.76 groot wil er wel...
  18. M

    ktm ploft tussen het schakelen

    hoi de motor ktm ploft tussen het schakelen ik heb de uitlaat al los gehad helemaal dicht gemaakt dus daar ligt het niet aan motor is een ktm 620 met keihin 41 mm. sproeier setting hoofd 178 station 45 gasnaald staat op stand 4 van boven. heb de rubbers na gekeken ook goed weet effe niet waar ik...
  19. M

    keihin 41 mm ktm 620

    hoi wie kan me helpen aan de juiste sproeier settings het gaat om een keihin 41 mm die onder een ktm 620 bj 2000 komt met open luchtfilter. wie helpt me er even mee uit de brand.... mvg m
  20. M

    Welke sproeiers zitten er in een KTM Keihin 42 mm?

    hoi zijn hier ook ktm 620 die een keihin 41 mm er hebben onder gebouwd. ik had een 40 mm maar is aardig zoeken naar de juiste sproeier bezetting. ben al aardig op weg maar goede hulp is altijd welkom. de vraag is voor die een ktm 620 of 625 heeft met keihin welke sproeier zetting hebben jullie...
  21. M

    ktm 620

    hoi wil effe wat dingen weten over de ktm 620 heb hem nog niet zo lang. toen ik met de warme dagen een 2 uur heb rond gereden en de motor later weg zette zag ik dat er koelvloeistof op het spatbord lag niet veel paar druppels. nu heb ik gezien dat het een overloop of overdruk slangetje is waar...
  22. M

    ktm 620 slaat soms af

    Hoi heb nu 6 weken een ktm 620 rijd echt super als ik een tijdje gereden hebt en ik ga een bocht door om moment als ik de koppeling intrek slaat die wel eens af. of soms bij het stoplicht als die stationair draait . dit gebeurd niet vaak meestal in ander half uur tijd 1 keer. verder loopt die...
Terug
Bovenaan Onderaan