Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Marco1978
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Marco1978

    Ben ik paranoide?

    :)
  2. Marco1978

    Kuipruitje en Buddyseat voor GSXR 750/1100....1990/91 NIEUW!

    Nieuw kuipruitje,besteld bij Suzuki toen ik mijn kuipen had laten spuiten maar liep na bestelling tegen een blauwe aan... Dus deze is nog nooit gemonteerd geweest en is nieuw en geheel onbeschadigd!!! Ook nog een buddy seat,die 500 km op de motor heeft gezeten en toen kwam er een seatcover...
  3. Marco1978

    Zgan Shark Special Edition maat M

    Zeer mooie Shark S900 helm die alleen gebruikt is door mn vriendin tijdens het lessen(3 maandjes ) De helm is voorzien van ingebouwd zonnevizier. Maat M Helm is eventueel te passen in Nieuwkoop.ZH T.e.a.b
  4. Marco1978

    Zgan textiele jas van Held

    Mooie textiele jas die alleen gedragen is door mn vriendin tijdens het lessen(3 maandjes)... Van het bekende en geprezen duitse merk Held. Jas is voorzien van schouder, elleboog, rug bescherming. Zit in de jas een wintervoering, maar die is er uit te halen voor de warme zomerdagen... Maat...
  5. Marco1978

    Esquad motorjeans Strong!

    Te koop aangeboden omdat hij te groot geworden is voor mij... Maar nog goede (op 2schaafplekjes op knieen na) jeans gemaakt van Armalith, nog sterker en beschermender als Kevlar! Inc protectie op de knieën en de heupen zitten bij deze broek... Dit is de duurste uitvoering van Esquad en...
  6. Marco1978

    Benzinepomp echt nodig of niet???

    Misschien een domme vraag,maar kan er even niks over terugvinden op het forum... Ik ben bezig een Yamaha XV1600 Wildstar om te bouwen en nu wil ik het contact om gaan liggen en zit een beetje met verschillende ideeen in mn hoofd... Nu is 1 idee daarvan dus op de plek aan de zijkant van me...
  7. Marco1978

    Het Algemene Bobber Topic!

    Ik was hem nog niet tegengekomen hier,dus dacht laat ik er eens 1 aan maken! *D Dit topic is bedoeld voor liefhebbers en/of bobberrijders die hun projecten of favoriete bobbers willen delen! Heb je tips of leuke adressen,zet ze hier neer. Maakt niet uit wat voor merk bobber! Ik ben...
  8. Marco1978

    ZXR-750 H1 streetfighter "lange termijn" project

    Nou zal zelf eens een topic aanmaken,want ik zit nu alleen maar andere topics te "vervuilen" ;) Ik ben Marco 34 jaar en rij al een aantal jaren motor... Vooral samen met me zwager,ook een motorverslaafde! 2 jaar geleden ofzo eens een keer een oude GSXR-750 gekocht met de bedoeling die op...
  9. Marco1978

    Vraagjes over Gixxer 750 uit 91..

    Sinds kort heb ik voor "erbij"een Gixxer uit 91 gekocht via het Forum.... De motor liep niet,maar dat is inmiddels verholpen! De bedoeling was om hem op te knappen en in orginele staat te houden,maar nu ik alle kappen en dergelijke eraf gehaald heb vind ik hem toch een stuk bruter als met...
  10. Marco1978

    2007 KTM 625 smc Supermoto in nieuwstaat!!!

    Hallo, Nu dus echt in de verkoop Een KTM 625 smc uit 2007. 15.000 km op de teller. Akrapovic uitlaatsyteem.(orginele aanwezig) Red Bull stickerset(zeldzaam) Compleet met KTM map/tas met handleiding. KTM oranje crossbok krijg je er ook bij. Heeft vorig jaar (2010) grote beurt...
  11. Marco1978

    2007 KTM 625 smc Supermoto....

    Te koop aangeboden mijn KTM 625 smc uit 2007. 15.000 km op de teller. Akrapovic uitlaatsyteem.(orginele aanwezig) Red Bull stickerset(zeldzaam) Compleet met KTM map/tas met handleiding. Inc.oranje crossbok Heeft vorig jaar (2010) grote beurt gehad bij DIPIMOTO(Officieel KTM-dealer)...
  12. Marco1978

    Ik sta op het punt om me KTM in de fik te steken!!!

    GRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, Gek wordt ik van dat ding.... Sorry maar ik moet me ff afreageren! Vandaag dacht ik nou redelijk weer,laat ik ff een stukkie gaan knallen... Maar de pret was al snel omgeslagen in donderslag! Want ik krijg hem geen eens aan de praat. Ik kon trappen...
  13. Marco1978

    Supermoto/Supermotard fotografie topic...

    Naast mijn (nieuwe) grote liefde,Supermoto's heb ik ook een andere hobby namelijk fotograferen... Nu leek het mij leuk om een topic te maken met je mooiste supermoto foto's,zowel wedstrijd foto's als prive foto's.... Zoals gezegd zit ik nog niet zolang in de Supermotolarij ;) ,dus ik ben nog...
  14. Marco1978

    Stickers voor KTM 625 smc????

    Dag mensen,misschien is de vraag hier al talloze keren gesteld maar ik kan er niets over vinden :$ Ik ben opzoek naar stickers/decals voor op m'n 625smc,maar het enige wat ik kan vinden zijn sets voor de 400/500 series... Of passen die gewoon? Weet iemand websites of bedijven waar je die...
  15. Marco1978

    Sportmotor vs. Supermotard

    Dag mensen, Ik loop nu al een hele tijd te dubben over wat ik nou moet doen... Misschien zijn er hier mensen met ervaring,dus vandaar mijn vraag... Ik rij nu een Yamaha FZ1,razendsnel ding en trekt natuurlijk als een malle... Maar ik wil graag naar een supermotard toe,komt door mijn...
  16. Marco1978

    kunststof...plamuren, plakken, lijmen, spuiten???

    Dag mensen, Ik heb een Seatcover op m'n Suzuki GSR zitten,maar nu heb ik voor me (houvast)beugel een Saddle shutter in de plaats... Maar nu sluit m'n seatcover niet meer goed aan ivm het ontbreken van de beugel! Je ziet nu dus een kier,waar eerst dus de beugel zat! Je kijkt dus regelrecht...
  17. Marco1978

    Stuur vervangen.....moeilijk???

    Goedemorgen deze morgen, Ik rij een Suzuki GSR600 uit 2008,en nu heb ik een superbikestuur bestelt van Rizoma,inc risers en Rizoma stuurgewichten... En aangezien de manuren tegenwoordig rond de 60 euro liggen vroeg ik me af....kan ik dat zelf niet!? Mijn vraag is dus,is dat nu moeilijk ivm...
Terug
Bovenaan Onderaan