Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: G-jo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G-jo

    Motor handschoenen repareren?

    Ik heb geen idee waar ik moet zijn om mijn motorhandschoenen te repareren. Ik heb namelijk de oude motor handschoenen van mijn vader die in 2018 is overleden, maarr telkens bij het uitrekken van de handschoenen gaan de binnen handschoenen mee... die zit dus los van de buiten handschoen... Weet...
  2. G-jo

    Stylmartin Rocket waterdichte motorlaarzen te koop

    Te koop, gave Stylmartin Rocket motor waterdichte boots. Maat: 40 Niet vaak gebruikt en net te klein voor mij, kleine gebruikers sporen op het schakelstukje door minimaal gebruik Prijs: 180 euro ex verzendkosten...nieuwprijs is 250 euro De Stylmartin Rocket motorschoenen zijn een café racer...
  3. G-jo

    Harley davidson sportster 1200S custom te koop

    Nu voor goed te koop, omdat ik wat anders wil gaan rijden. Het betreft een Harley Davidson sportster 1200S XLH uit 1999. de snelste sportster van die serie, met 4 bougies en 2 bobines, snellere nokkenas, instelbare vering en 2 remschijven voor.. Hij is niet meer standaard, de motor is verbouwd...
  4. G-jo

    Harley davidson sportster 1200S uit 1999, custom te koop

    Hele gave Amerikaanse machine te koop! Zowel technisch als optisch verkeerd de Harley davidson sportster 1200S in een topstaat. De motor heeft recent nog groot onderhoud gehad, compleet verbouwd en staat op 2 avon cobra ''nieuwe'' banden die er ongeveer 1200 km s om zitten . De Harley heeft...
  5. G-jo

    Xlite X-802R Ultra Carbon helm te koop, maat S

    te koop, mijn super gave Xlite X-802R Ultra Carbon helm. Ik gebruik deze niet en daarom mag hij weg. Super lichte helm ( 1070 gr) met een gave uitstraling. Vizier lock, dubbel D sluiting Er komt een helder vizier bij die heeft de pinlock gemonteerd, het donkere vizier kan ook pinlock hebben...
  6. G-jo

    Te koop Enkelzijdige achterbrug bok

    Bij deze te koop. heb de bok over en hij mag dus weg. is voor enkel zijdige achterbruggen, ik gebruikte hem voor een triumph speedtriple. Deze is 50 euro.. Ophalen in Lelystad
  7. G-jo

    Te koop, Triumph Stockton motorjas

    Omdat ik geen triumph meer heb, verkoop ik deze gave jas! Hij is nergens meer te krijgen en koste 420 euro nieuw. Zeer gave retro leren jas van triumph maar toch lekker sportief De Stockton leren jas is gemaakt van zacht, soepel rundleer. De retro styling wordt gecombineerd met een...
  8. G-jo

    Triumph speedtriple 1050 mesh paneel kitje

    Triumph Speed ​​Triple Triple 1050 Zijpaneel Mesh Kit nieuw in de verpakking Voor 2005 -2007 Modellen De kit bevat 2 x Pre-Formed Aluminum Mesh Inserts enn siliconenkit Ze zijn erg makkelijk te plaatsen. Prijs: 20 euro ex verzendkosten Bij interesse graag een pb
  9. G-jo

    Speedtriple 1050 carbon radiator schildjes

    Triumph Speed Triple 1050 carbonnen radiator schildjes Heb geen s3 meer dus deze mogen weg. Prijs : bieden, bij interesse een pb graag.
  10. G-jo

    Triumph speed triple zadel--2005

    Triumph speedtriple 1050 uit 2005 zadel te koop. 2 kleine beschadigingen voorop Verder prima in orde. Prijs: 40 euro ex verzendkosten of ophalen in Lelystad PB bij interesse
  11. G-jo

    Motorbok voor in het frame--matzwart

    Motor bok voor het frame... Is gebruikt voor een triumph speedtriple 1050 uit 2005. Zal misschien passen op andere motoren maar dat weet ik niet zeker. Matzwart gespoten. Prijs: 40 euro. Op te halen in lelystad
  12. G-jo

    Richa dames motorpak (leer) + Rev'it handschoenen

    Hierbij zet ik het motorpak van mijn ex-vriendin te koop, ze vond motor rijden toch niet fijn & na 2 x achterop wil ze niet meer. Zonde om zo'n pak te laten hangen, dus hierbij te koop! Z.g.a.n. nieuw motorpak van Richa maar 2 x gedragen + motor handschoenen van Rev'it Mooi pak van Richa...
  13. G-jo

    Te koop--Harley-Davidson geschiedenis en legende

    Te koop Harley-Davidson boek/"encyclopedie"van Oluf F. Zierl & Dieter Rebmann. Dit boek kan beschouwd worden als de bijbel voor Harley Davidson-bezitters, 680 bladzijde aan geschiedenis, informatie etc. a Alleen het gewicht is al kolossaal met 4.5 kg Opsturen kan, verzendkosten en risico...
  14. G-jo

    Alpinestars SP-1 motorhandschoenen

    Alpinestars sp-1 handschoenen te koop. Gezien ik meer urban/casual rij komen deze te koop. Niet mee gevallen en geen andere beschadigingen Maat M Prijs: 70 euro.
  15. G-jo

    Forma Freccia dry motor laarzen te koop

    Hierbij verkoop ik mijn laarzen. Ik ben opzoek naar andere motorkleding en daar passen deze motorlaarzen niet bij. Het betreft de Forma Freccia dry. Dus de waterdichte variant. Erg fijne laars. Natuurlijk wel gebruikers sporen maar geen scheuren etc etc niet meegevallen. Nieuw waren ze...
  16. G-jo

    Dainese Crono leren combi te koop mt 48

    Hierbij verkoop ik mijn mooie leren combi. Ik merk dat ik er niet meer mee rij omdat hij niet meer lekker zit sinds ik een andere motor heb. Zonde om te laten hangen en daarom te koop. Het betreft een leren combi in de maat 48 (jas en broek) van Dainese, de Dainese Crono. Erg mooi pak...
  17. G-jo

    Richa dames pak te koop + handschoenen

    Hierbij zet ik het motorpak van mijn vriendin te koop, ze vind motor rijden toch niet fijn & na 2 x achterop wil ze niet meer. Zonde om zo'n pak te laten hangen, dus hierbij te koop! Z.g.a nieuw motorpak, maar 2 x gedragen + motorhanden van Rev'it Mooi pak van Richa, leren broek & jas...
  18. G-jo

    Triumph regenpak, Triple T collection, nieuw!!

    Te koop, Erg mooi Triumph regenpak, van de Triple T collection. Nooit gedragen, is mij echt ruim een maat te groot. Maat: XL Zit in handig tasje, Prijs: 50 euro
  19. G-jo

    Triumph Speedtriple 1050 '05 onderdelen

    Te koop Triumph Speedtriple 1050 '05 onderdelen Hieronder een lijstje van de onderdelen Originele dempers + achterste uitlaatbocht Zijn gebruikt en dus voorzien van wat gebruikers sporen, niks ernstigs en zien er verder prima uit Prijs: 120 euro Originele undertail/achterkant +...
  20. G-jo

    Oxford Sports Panniers/ zadeltassen te koop!

    Te koop, mijn Oxford Sports Panniers. De tassen zijn 2 x gebruikt op motor weekenden, maar omdat er teveel in kwijt kan inverhouding de dagen dat ik weg ga rij ik liever met een tailpack of een rugtasje....zijn goed en stevig te bevestigen onder het zadel met riemen, ook zitten er alle extra...
  21. G-jo

    Paddock bobbins te koop

    Omdat ik deze bobbins niet meer nodig en dus niet gebruik mogen ze weg. Ze zijn goed gebruikt, maar werken nog perfect. Prijs: 5 euro, ex verzend.
  22. G-jo

    Diverse Harley parts, benzinekraan, rem pedaal, oliedop etc!

    Ik heb hier nog liggen, Een Benzinekraan met reserve stand en filtertje: prijs €7,50 Een rempedaal, ziet er goed uit!: Prijs €10 euro Een chrome olie dop: prijs € 7,50 2 voet stepjes, gebruikt maar nog wel goed: prijs €10 euro Tevens heb ik nog een ontstekings module liggen voor...
  23. G-jo

    Bankschroef, Parkinson Perfect Vise 14...Antiek

    Te koop, Antieke?? bankschroef. Ligt hier in de schuur niks te doen daar mijn werkbank te klein in voor deze bankschroef. Zit een vergrendeling op en gaatjes op het object vast te zetten... Prijs: Doe een goed bod!
  24. G-jo

    Bridgestone Battle axe BT016 voorband

    Te koop, wegens niet gebruiken. Heb voor de zomer hier een setje Bridgestone Battle axe banden gekocht, heb alleen de achterband gebruikt. Dus bij deze de voorband te koop. Band is gebruikt op het circuit door de vorige verkoper, maar zit nog meer dan voldoende profiel op voor op de weg...
  25. G-jo

    gezocht, paddock adapters

    Gezocht, paddock adapters voor bobbins voor een leuk prijsje. . Graag degene met vierkante aansluiting op de paddock stand. Gr Gerjo
Terug
Bovenaan Onderaan