Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mascotte
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Mascotte

    welke voorwiel lager fireblade cs28

    Zoals de titel al aangeeft heb ik een nieuw voorwiellager nodig, echter weet ik niet wat ik moet bestellen en waar ik dit kan vinden. Gaat om fireblade uit '92
  2. Mascotte

    Knalpijpjes zx10r

    Ben opzoek naar een mooi setje knalpijpen voor onder de zx10r uit 2007 :)
  3. Mascotte

    Loten projectfiets ten behoeve Doe een wens Nederland

    Dag dames en heren, wij (van xtreme bikez) zijn bezig met een motorfiets, welke verloot gaat worden op de motorbeurs Utrecht dit jaar. Op de zondag wordt het winnende lot getrokken. De lootjes zijn te koop voor 5e per stuk en de totale opbrengst gaat naar Doe een wensstichting Nederland. Deze...
  4. Mascotte

    Gratis blok & frame Z750

    Aangezien ik een blok + frame met kenteken heb staan die gigantisch in de weg staat mag deze weg. Liefst zo snel mogelijk, vandaar gratis :) Blok en frame komen uit 87 Indien gewenst maak ik een foto.
  5. Mascotte

    Z750 uit 87 project in onderdelen

    Zoals de titel al doet vermoeden gaat m'n project de deur uit, in zn geheel of in onderdelen. Fietsje uit 87 met kenteken, zeer goed lopend blok (60k) Dikke usd poten uit een rsv mille, zitten nieuwe keerringen bij. Hele vette kroonplaat onder en abm bovenplaat + risers en stuurtje Zwarte...
  6. Mascotte

    Tegoedbon Boonstra

    Ik heb nog een tegoedbon van 75e liggen, maar ik kom er nooit. Voor 60e mag deze van eigenaar wisselen, de bon is geldig tot 8-6-2012. Dus wie o wie kan ik blij maken :)
  7. Mascotte

    Z750 onderdelen

    Aangezien ik m'n Z750 radicaal ga aanpakken komen er nogal wat onderdelen van te koop :) Complete voorkant (vork, wiel etc) Complete achterbrug met wiel etc Beugeltje achterop Uploaded with ImageShack.us Voor alles geld, tegen elk aannemelijk bod
  8. Mascotte

    Oldschool Z750 uit 87

    Zoals de titel al zegt. Aangezien mijn oog eerder op een andere motor was gevallen, maar eerst deze motor had gekocht, blijft het toch kriebelen. De motor vorige zaterdag gekocht en 300km op geprutteld. Rijdt en schakelt als een trein, ziet er echt tiptop uit voor d'r leeftijd...
  9. Mascotte

    Opknappertje ( Suzuki LS650 )

    M'n buurman heeft nog een oude Soes in de berging staan. Een Soes LS650 met letterlijk bijna niks op de teller ( 14870) Motortje heeft wel wat aandacht nodig, staat een paar jaar stil. Accu is ondertussen overleden. Fiets is volledig origineel, zitten ook nog lederen tassen bij en komt uit...
  10. Mascotte

    Vfr arm compleet

    Aangezien het geld tekort me iets te hoog komt te zitten gooi ik m'n bruggie maar in de verkoop. :( Is helemaal compleet, arm, velg, veer, wiebelsysteem, remschijf + tandwiel (530) Remklauw met remblokkies + remleiding. En de dogbones uiteraard. Dus helemaal compleet met een mooi vierkant...
  11. Mascotte

    Motor houdt in (zxr 750 )

    Dag mensen, vandaag tot de bizarre conclusie gekomen, dat m'n motor het niet fijn meer vindt om 90 of harder te rijden... Lijkt dan net alsof je het gas dichtdraait. Onder de 90 nergens last van, rijdt zoals altijd, alleen daarboven. Iemand een suggestie wat het kan zijn ? Gaat om een zxr...
  12. Mascotte

    Blauwe Kawasaki er-5 2002

    Te koop aangeboden; Kawasakie ER5 uit 2002. Km stand is 34.790 Kleur is blauw Nieuwe ketting + tandwielen 2k geleden Nieuwe bandjes 2k geleden Voorvork keerringen + olie 300km terug Volledig origineel, geen rare toeters en bellen eraan. Motor heeft 2 deukjes in de tank, maar voor de...
  13. Mascotte

    Kleine klapperpijp met deuken

    Aangezien ik nu een gp pijp onder mn fiets heb mag deze de deur uit. Pijpje is half ingekort en heeft hier en daar een deuk. Het is/ was een lazer hotcam. Ik heb er ook nog een db killer bij, deze heeft wat krassen van de waterpomptang om 'm eruit te porren. Past 1 op 1 op een zxr 750 '93...
  14. Mascotte

    CDI zxr 750

    Zoals de titel zegt ben ik opzoek naar een cdi unit voor een zxr 750 uit 1993 :)
  15. Mascotte

    Contactslot voor een Zxr 750 uit 1993 gezocht

    Zoals de titel zegt ben ik opzoek naar een contactslot. Graag wel eentje met een passende sleutel :P
  16. Mascotte

    Mijn ervaring met Wegenwacht van ANWB

    Bij deze ben ik benieuwd hoe jullie ervaringen zijn met hen. Vandaag wilde ik wegrijden met m'n motor, maar had een probleem met een kabel naar mijn accu. De beste man, heel vriendelijk, hielp me hiermee en na wat dollen ging hij weg en ik ook. Nog geen 50 meter daarna motor weer uit... Ik de...
  17. Mascotte

    Rsv Mille Achterbrug

    Dag mensen, ik heb nog een rsv achterbrug liggen. Wilde deze gebruiken in m'n project, alleen toch besloten om de vfr brug te pakken :) Dus daarom mag deze weer weg. Heb er destijds 80e voor betaald en dat zie ik graag weer terug. De inbouwmaat is 260mm voor onze zelfbouwers *D
  18. Mascotte

    Wie heeft er brand gesticht ?

    Wie o wie :P http://www.nu.nl/binnenland/2500200/brandweer-drenthe-druk-met-natuurbranden.html
  19. Mascotte

    Remblokjes

    Kan iemand mij vertellen of de remblokjes achter van een zxr 400 ook op een 750 passen ?
  20. Mascotte

    Zxr 750 spullletjes

    Dag mensen, motor verbouwen is spulletjes overhouden. Rechter kontkap heeft een scheur, en de remhendel heeft een schaafplekje. Verder alles prima in orde. Voor alles geld, doe maar een leuk bod :) Zadel verkocht. Spiegeltje verkocht Achterlicht verkocht Powerfilter verkocht...
  21. Mascotte

    vraagje over rempomp

    Dag mensen, weer eens een vraagje Ik heb op m'n zxr 750 '93 de originele rem en koppelingspomp. Nu wil ik een mooi cnc dingetje hebben, maar hoe weet ik hoeveel mm de pompjes zijn ? Kan het ook niet terugvinden op internet, en weinig zin om straks met pompjes te zitten die te krachtig of...
  22. Mascotte

    Schetsplaat

    Dag mensen, ik zoek een schetsplaat rechts, stepje en rempedaal voor m'n zxr 750 uit 93. Deze zijn blijven hangen in het asfalt en mn schetsplaat brak af :+ Wie of wie heeft er nog wat liggen voor me ? :)
  23. Mascotte

    Wielen vraagje

    Dag mensen, ik ben benieuwd of een wiel van een R6 uit 2001 ook in de achterbrug van een 2005 model past. Mooi achterbrugje gevonden voor een leuk prijsje net als een wiel, nu alleen de vraag of het allemaal wel past :P Wie kan mij dat vertellen ?
  24. Mascotte

    Op zoek naar een aantal dingetjes

    Halloooooo, ik zoek een aantal dingetjes. R6 03/04/05 achterbrug & wiel Rem en koppelingsleiding Fighterkontje Belly pan voor de zxr. Iemand die mij aan 1, of meerdere van deze dingen kan helpen ?
  25. Mascotte

    Pekelfiets gezocht

    Ben opzoek naar een lekker goedkoop, zo lelijk mogelijk fietsje om de winter door te komen. Heb je iets staan, laat het me maar weten. Het liefst in de buurt van Utrecht :)
Terug
Bovenaan Onderaan