Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ffos
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    ***

    .........
  2. F

    Bell Helmet

    Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen
  3. F

    Geraak er maar niet aan uit

    Jupse allemaal, Heb over een tijdje foute keuze gemaakt in het kiezen van een motard en wil dit nu geen 2e maal gaan doen, daarom kom ik hier om advies vragen. Zoek me een goeie naked bike, vereisten zijn volgende Moet aangename zondagfiets zijn maar moet ook dienen om naar het werk te...
  4. F

    Nieuwe Husqvarna 610sm

    Nieuwe Husqvarna 610sm gekocht JUNI 2009 950Km (nog in rodatie dus) Niks op aan te merken Simpele reden van verkoop: motor ligt me niet!! Nieuwprijs 6990€ Nu 4weken oud 6000€ Spotprijs voor een nieuwe Husqvarna. 2 jaar fabrieksgarantie Wordt bijgeleverd, nog te monteren zwarte...
  5. F

    supermotard sport

    omdat dit voor mij allemaal nogal nieuw is kom ik hier dus maar effe (waarschijnlijk domme) vragen stellen * waar kan je supermotard sport terugvinden, wordt dit uitgezonden op tv, zoja welke zender * bestaan er ook leuke mnd magazines omtrent supermoto ??? alvast ne dikke merci
  6. F

    me & my husky

    jupse guys sinds gisteren trotse eigenaar van een nieuwe husky 610 sm en I love it rijdt echt zalig, kijk al uit om aan mijn 1000km´s te zitten zodat ie nog wilder wordt is mijn eerste motard dat ik koop, was van plan een ktm aan te schaffen maar dan zag ik deze en twas ware liefde op het...
Terug
Bovenaan Onderaan