Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dieter--
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Gezocht Ohlins achterschokbreker ophangvork

    Gezocht, volgend onderdeel voor een Ohlins schokbreker: Het gaat dus over de vork onderaan, is los te schroeven. Tussen de vork 30mm, is M17x1,0 als ik het goed heb.
  2. D

    Uitlaatdemper Leovince

    Te koop, slip-on demper. Aansluitdiameter 50mm Inclusief db-killer en ophangbeugel TEAB
  3. D

    Diverse onderdelen

    Diverse onderdelen te koop, prijs? Bied maar iets via PB ;) : Achterveren Marzocchi, zijn lek en moeten dus geserviced worden. Nieuw likje verf zouden ze ook niet erg vinden. Is zelf redelijk makkelijk te doen: klik voor handleiding klik voor rebuild kit Benzinetank Z1R, lak niet...
  4. D

    Kroonplaat Suzuki GSX-R K3-K4

    Wat de titel zegt :)
  5. D

    Öhlins schokbreker voor R1

    Gekocht voor m'n project maar gaat niet passen. Terug de verkoop in dan maar. Model is YA343 en past volgens Öhlins op de modellen van 2004 tot 2006. €500
  6. D

    Diverse onderdelen (GS750, Z900, RSV, Marzocchi, ...)

    Aprillia RSV achterwiel Achterveren Marzocchi (Zijn lek, moeten gereviseerd worden. Opnieuw lakken zou ook niet misstaan.) Kont van een GS750, is aan gebeund geweest, maar is nog te gebruiken) Verder heb ik nog hopen onderdelen liggen voor een GS750, zoek je iets specifiek...
  7. D

    Kawasaki Gpz1100 - Z1R

    Mijn caféracerproject loopt zo stilletjes aan op z'n eind (nog spuiten, afstellen en enkele kleine zaken), dus het wordt tijd voor een nieuw project :] Voor de mensen die het gemist hebben: Suzuki GS750 '77 Caféracer Wat gaan we doen? Een mooi fietsje bouwen natuurlijk: Basis heb ik...
  8. D

    Caféracer einddemper

    Helemaal gloedje nieuw, nooit gebruikt (had er 2 gekocht omdat ik een 4 in 2 ging doen, is toch maar 4 in 1 geworden) Binnendiameter 36mm, buitendiameter 38mm
  9. D

    Elektronische ontsteking

    Hallo, Ik ben op zoek naar een elektronische onsteking, ik heb daarvoor 2 verschillende modellen op het oog: Ofwel een Boyer-Bransden ontsteking: http://www.japparts.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=79_89_102_461&products_id=5325&zenid=dsh5g98lnaok4mr616rq8lv9m7 Ofwel een...
  10. D

    Werken met glasvezelmatten

    Beste medeforummers, eerst en vooral, bedankt voor het aanklikken *O* Het gaat over het volgende zitje: Zoals jullie kunnen zien is deze volledig open onderaan, dit moet dicht worden. Ondertussen heb ik al 2 van de volgende aangeschaft: [hr] Omschrijving Polyset is een...
  11. D

    Rempomp gezocht

    Ik ben op zoek naar een rempomp met de volgende criteria: 16mm pomp Passend op een 22mm stuur :W
  12. D

    Stalen remleidingen gezocht

    Op zoek naar stalen remleiding. Afmeting die ik nodig heb (ongeveer): 36cm! Roep maar als je iets hebt! :W
  13. D

    Suzuki GS750 '77 Caféracer

    Eindelijk is hij er dan, mijn topic *O* Mijn naam is Dieter, 18 19 jaar oud en afkomstig van Roeselare, West-Vlaanderen, België. Ik ben begonnen met motorrijden op een Kawasaki Ninja (ondertussen verkocht). Nadat ik deze verkocht had miste ik toch een motorfiets en ben dus aan de slag...
  14. D

    Olievraag; condens achter glaasje en temp

    Zit hier met 2 vragen over mn motor, een expert ben ik niet dus wend ik me tot jullie, 1: Toen ik thuis kwam na een ritje daarstraks keek ik even naar het oliepeil glas onderaan het motorblok en ik merkte dat er condensvorming was aan de binnenkant van het glas. Betekent dit dat er water in...
Terug
Bovenaan Onderaan