Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: visi0n
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. visi0n

    Dainese Leren Combipak Maat 38

    Hallo Dames, Ik heb hier nog een gloednieuwe combipak liggen die een aantal keren gebruikt is om alleen achterop te zitten. Ik zal even de link plaatsen naar marktplaats https://www.marktplaats.nl/seller/view/m1984058428 , daar ik niet zoveel reacties krijg op marktplaats probeer ik het even hier.
  2. visi0n

    TK: Paddockstand central lift van bsmotoparts

    Iemand interesse hier ? Centrale stand paddock lift YZF-R1 07-14 Let me know :) :W
  3. visi0n

    Centrale stand paddock lift YZF-R1 07-14

    Hallo daar :W , Ik heb een tijdje terug deze paddock stand besteld en tot op heden eigenlijk niet eens gebruikt, half in elkaar gezet en staat nu voor paar maanden in me kamer. Hij is dus nog echt helemaal nieuw. Aangezien ik ook op zoek ben naar een andere motor doe ik deze dus weg...
  4. visi0n

    Yamaha R6 2003 RESET probleem

    Bij het starten van me motor reset alle instellingen. Al mijn instellingen zoals tijd, km's wat ik gereden heb (trip1,trip2) instellingen van display etc, dit doe hij niet altijd maar toch wel af en toe. Kan het zijn dat mijn accu aan vervanging toe is ? Vanmorgen deed hij er ook lang over om te...
  5. visi0n

    Powerplustools Paddock stand universeel PP-T 0365

    Beste MF'ers, Bij deze bied ik mijn paddock stand aan omdat ik het bijna toch niet gebruik, hij verkeerd in nieuwstaat ( motor is paar keer opgebokt ) en kan afgehaald worden in Rotterdam ( Schiebroek ). € 15 mag het weg :)
  6. visi0n

    Kentekenplaathouder voor R6 2003

    Ik ben op zoek naar een korte kentekenplaathouder, ik heb er twee gezien op motozoom 1 van Protech & 1 van Tuning Cop. Ik zit te twijfelen tussen deze twee, bij de Tuning Cop kan je een reflector eronder monteren, is dat ook het geval bij de Protech? Ook wil ik hierbij dan LED kentekenplaat...
  7. visi0n

    Xenon Stadslichten voor Yamaha R6 2003

    Beste MFers, Ik wil binnenkort zo'n xenon kit gaan inbouwen, alleen blijven mijn stadslichten natuurlijk dat gele kleur, liefst wil ik het allemaal 1 kleur hebben. Ik heb op internet zitten zoeken naar xenon stadslichten maar heb niks kunnen vinden, weet er iemand misschien of er uberhaupt...
  8. visi0n

    Even voorstellen

    Dag MF'ers, Ik wil me bij deze even voorstellen, ik ben al een tijdje hier op deze forum alleen was het altijd lezen en niet veel tot bijna geen berichten achterlaten. Hier is dus verandering ingekomen. Mijn naam is Ekrem, ik ben 22 jaar oud en werk fulltime. Ik heb vorig jaar mijn...
Terug
Bovenaan Onderaan