Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: chickie1506
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. chickie1506

    Paddockstands, 1 voor, 2 achter

    Te koop: 3 paddockstands. 2 x achter. 1 x voor. vraagprijs: €25,- per stuk
  2. chickie1506

    Motoraanhanger voor 2 motoren

    Te Koop: RVS motoraanhanger voor 2 motoren incl oprijplaat Vraagprijs: €400,- (excl. wielklem)
  3. chickie1506

    Alpinestars Bionic backprotector mt :M

    Te koop: Alpinestars Bionic Backprotector Vraagprijs: €75,-
  4. chickie1506

    Dainese Tattoo dames combi

    Te koop: Dainese Tattoo dames combi. Gekocht in maart 2011 voor €719,- bij Ten Kate. Maat 48 (ik ben zelf 1.69cm en heb normale confectie maat L/42) Linkermouw heeft aan de onderkant op de elleboog iets een krasje Verder is het pak nog erg netjes. Vraagprijs: €350,-
  5. chickie1506

    Div. onderdelen voor Suzuki GSXR 600 K4/K5

    Compleet motorblok €800,- ( "ligt-in-de-weg-prijs" ) Brandstofpomp € 90,- Remklauwen voor , samen € 100,- Subframe (incompleet en licht getordeerd) € 150,- Spatbord/subframebinnenwerk € 30,- achterrem € 50,- Topkuipsteun voor circuitgebruik (nieuw) €130,- Fan + sensor...
  6. chickie1506

    Te koop: Suzuki GSX-R 600 K5

    Aangeboden: Suzuki GSX-R 600 K5 met: HyperPro CSC stuurdemper Acumen Gear indicator PP Tuning Rem/Schakel set Brembo 19 RCS Rizoma remvloeistof reservoir Pazzo koppelingshendel TRS Stage 3 ombouw voorvering TRS Stage 3 ombouw achtervering Stalen remleidingen Stompgrips...
  7. chickie1506

    Te Koop: Diverse onderdelen Suzuki GSXR 600 K4/K5

    Garageopruiming en de volgende onderdelen in de verkoop: Gerepareerde radiateur €50,- Topkuipsteun voor circuitgebruik (nieuw) €130,- Fan + sensor €25,-
  8. chickie1506

    Tank GSXR 600 K5

    Ik ben op zoek naar een tank voor en Suzuki GSXR 600 K5. Lichte krasjes / gebruiksporen geen probleem. Ook een klein deukje is geen bezwaar. Kleur maakt niet uit. Weet je er 1 te koop of heb je er zelf nog 1 liggen dan hoor ik het graag.
  9. chickie1506

    Tank GSXR 600 K5

    Ik ben op zoek naar een tank voor en Suzuki GSXR 600 K5. Lichte krasjes / gebruiksporen geen probleem. Ook een klein deukje is geen bezwaar. Kleur maakt niet uit. Weet je er 1 te koop of heb je er zelf nog 1 liggen dan hoor ik het graag. :)
  10. chickie1506

    Amersfoort Topic deel 49: NITRO! Verrekte Geslachtsdeel !!"

    *D Het topic voor mensen uit de omgeving van Amersfoort *D *:) Deel 49 *:) Het Weerbericht Klik hier voor de weersomstandigheden in Amersfoort Wat gaan we doen? Zaterdag 28 januari om 15.45 uur filmpje doen( The girl with the dragontattoo) en...
  11. chickie1506

    Dames Combi mt 42

    Aangeboden: Dames combi Merk: Tschul Maat: 42 (confectiemaat) Mag weg voor weinig. :)
  12. chickie1506

    Suzuki GSX-R 600 K4

    Bij deze bied ik mijn mooie GSXR 600 K4 aan. Het is een nette motor met 22000Km op de teller. Vorig jaar grote beurt gehad bij Suzukidealer( rekening aanwezig) Achterlicht met geïntergreerde knippers geplaatst door Suzukidealer( rekening aanwezig Specs: Yoshimura 20th anniversary...
  13. chickie1506

    Amersfoort Topic deel 48: "Kutweer!"

    *D Het topic voor mensen uit de omgeving van Amersfoort *D *O* Deel 48 *O* Het Weerbericht Klik hier voor de weersomstandigheden in Amersfoort Wat gaan we doen? Even niets in de planning :] ATrit ergens in 2011 :] Nieuwe poging #4 volgt :P...
  14. chickie1506

    Amersfoort Topic deel 46: "Yuck Fou!"

    *D Het topic voor mensen uit de omgeving van Amersfoort *D *O* Deel 46 *O* Het Weerbericht Klik hier voor de weersomstandigheden in Amersfoort Wat gaan we doen? :] ATrit 23 Juli 2011 :] Geplande route: Google Maps Vertrektijd en plaats...
  15. chickie1506

    Amersfoort Topic deel 45: "Póg mo thóin"

    *D Het topic voor mensen uit de omgeving van Amersfoort *D *O* Deel 45 *O* Het Weerbericht Klik hier voor de weersomstandigheden in Amersfoort Wat gaan we doen? :] ATrit 4 Juni 2011 :] gecanceled!!!! Geplande route: Google Maps Vertrektijd en...
  16. chickie1506

    Honda VT600 start wel,slaat af als je gas geef.

    Hoi , ff een vraagje. we hebben hier een Honda VT600 die al een aantal jaren stil heeft gestaan. de eerste keer startte en liep hij prima, maar nu start hij nog wel maar zodra je gas geeft slaat ie af. ( denk dat er niet echt vuil in de carburateur zit , benzinefilter is netjes schoon)...
  17. chickie1506

    leuke campeeradressen gezocht noord/west frankrijk

    hallo, ik ben van plan om in september richting noord/west franrijk te gaan en ben op zoek naar wat adressen van leuke campings :z in die hoek. ga niets bespreken maar gewoon op de bonnefooi rijden... :] zie wel waar we terecht koemn. wie heeft er nog leuke tips.... groetjes...
  18. chickie1506

    chickie1506 meld zich! NIEUW NIEUW!!

    ff voorstellen : chickie1506. heb een Harley FXRS( defect heel verassend) en rij een Suzuki GSXR 600 sinds 1,5 jr. hele nieuwe ervaring maar erg leuk. ben benieuwd of ik hier weer iets wijzer word.... de groeten
Terug
Bovenaan Onderaan