Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: doggy1966
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. doggy1966

    Vs600

    Oke, Tijdje niet online geweest, had andere prioriteiten om het zo maar te noemen. Maar ben nu een vs600 aan het opknappen voor mijn zoon, op zich niets bijzonders...al aardig wat vs700 opgeknapt dus een 600 moet geen probleem zijn.. Maar bij de eerste testrit valt de voorste cilinder steeds...
  2. doggy1966

    accu's drooggekookt ?

    Even een vraag, in de hoop dat enkele techneuten misschien de oorzaak weten. ik heb twee vs700 intruders staan, ik neem mij steeds voor om vaker de motor te pakken maar door het werk met de honden ontbreekt mij steeds de tijd en ben ik vaak genoodzaakt de bus te nemen omdat er honden vervoerd...
  3. doggy1966

    bougiedoppen voor een fazer

    http://www.motozoom.nl/index2.cfm?pagina=webshop ik word er zo langzamerhand moe van...misschien dat jullie kunnen helpen.. mijn vrouw haar fazer loopt erg beroerd, nu blijken de bougiedoppen door te slaan. gewoon even nieuwe bougiedoppen erop en klaar zou je denken......nou zo makkelijk...
  4. doggy1966

    gezocht, iemand in lelystad die alu kan lassen

    Enige jaren geleden een nieuwe radiateur laten maken voor mijn vs700.. nu zag ik dat de behuizing aan de zijkant op een lasnaad is gescheurd.. radiateur lekt niet want het is de afwerking.... iemand in lelystad die dit voor mij kan lassen ? Is alles bij elkaar nog geen 3cm ...
  5. doggy1966

    spanning regelaar gezocht ( merk onbekend )

    De spanning regelaar van mijn vrouw haar majesty heeft het begeven, maar volgens mij is dit geen spanning regelaar van yamaha die erop zit.. misschien heeft iemand een zelfde regelaar liggen of kan mij vertellen welke regelaar het is?
  6. doggy1966

    set originele uitlaten vs700 en windschermpje

    Ik heb nog een setje orginele uitlaten over van een vs700.. zien er op zich nog redelijk netjes uit. tevens nog een windschermpje passend op de vs700..
  7. doggy1966

    km probleem majesty 125cc

    Mijn vrouw heeft een majesty 125cc gekocht. en omdat ze nog onwennig was hadden we afgesproken dat ik met de auto zou voorrijden toen wij hem ophaalden. we spraken af dat ik100km p/uur zou rijden... thuis gekomen begon het gevloek al dat ik dik 120 had gereden.. nurijden we vandaag samen...
  8. doggy1966

    gezocht een radiateur voor een vs 700 intruder

    Heeft er iemand nog een radiateur liggen voor een vs 700 voor een schappelijke prijs ?
  9. doggy1966

    vs700 opknappen

    Ik heb al vaker een vs700 opgeknapt maar ga nu ook maar eens een projektje delen... niveau ligt misschien niet zo hoog als sommige bouwers hier op het forum maar ik doe het wel zelf allemaal.....en dat telt toch ook wel dacht ik ;) De vs was een bonk roest toen hij binnen kwam en lag voor...
  10. doggy1966

    een motor voor een goed doel

    Honda Motoren kopen? Honda Occasions Motorfietsen te koop wij hebben voor onze stichting een motor gedoneerd gekregen om te verkopen. de opbrengst komt ten goede van de stichting.. misschien dat hier nog liefhebbers zijn..
  11. doggy1966

    startkoppeling rebel 450 slipt

    Ik heb hier een rebel 450 staan waar de startmotor steeds doordraait... als ik dan de krukas een paar keer heen en weer heb gedraaid dan pakt de startmotor wel en draait de krukas rond.....tweede keer blijft de startmotor weer gewoon doordraaien... nu was er tegen de vorige eigenaar door een...
  12. doggy1966

    motor word te heet

    Oke, normaal kom ik er wel uit maar deze keer loop ik vast. ik heb voor een vriendin van mij een suzuki vs700 opgeknapt. bij aankoop liep hij perfect dus aan het blok hoefde ik niets te doen. eenmaal opgeknapt heb ik een paar keer een proefritje gemaakt en toen ik tevreden was heb ik hem bij...
  13. doggy1966

    rubber ringetjes zijkappen intruder

    ik ben op zoek naar 4 rubber ringetjes die in de zijkappen zitten van een vs750..
  14. doggy1966

    virago 920 ruilen voor een vs700

    Omdat de virago 920 uit '87 toch een beetje te groot is voor mijn vrouw, wil ik deze omruilen voor een vs700 of verkopen tegen een goed bod. De virago is net helemaal uit elkaar geweest en is opnieuw gespoten, tevens zijn de volgende onderdelen vernieuwd: Banden, accu, startrelais,tandwielen...
  15. doggy1966

    gezocht duo koplampen, 10cm dia

    Wie heeft er nog twee koplampen liggen, zwart of chroom maakt niet uit. Ik zoek iets van ongeveer 10cm diameter Mag eventueel ook een streetfighterkuipje wezen
  16. doggy1966

    vraagje over uitlaatbocht virago 920

    vandaag een set nieuwe bandjes op de virago 920 van mijn vrouw gezet en gelijk een proefritje gemaakt. toen vielen mij twee glimmende streepjes op die op de roestige uitlaatbocht zaten van de achterste cilinder, nu blijkt dus dat de achterband aanloopt op de uitlaatbocht bij het inveren. Ik...
  17. doggy1966

    virago 920 afstelproblemen

    nadat ik de virago 920 uit '87 voor mijn vrouw heb opgeknapt vond ik dat hij bij een proefritje niet helemaal lekker liep en dacht het probleem te vinden in de synchronisatie. Er was inderdaad een aardig verschil, de voorste carberateur gaf 0,4 aan terwijl de achterste 0,2 aangaf. Nadat hij...
  18. doggy1966

    dop linker carterhelft virago 920 uit '87

    Wie heeft er nog zo een dop liggen voor mij? deze dop zit achter de plaat aan de linkerzijde van het blok waar YAMAHA op staat.
  19. doggy1966

    setje standaard risers vs700

    Ik ben op zoek naar een standaard setje risers van een vs 700/750 of 800 wie heeft er nog een setje ergens liggen?
  20. doggy1966

    paar nette uitlaatbochten ( evt met dempers ) virago 920

    Ik heb voor het vrouwtje een virago 920 uit '87 gekocht maar de uitlaatbochten beginnen behoorlijk te rotten.... wie heeft er nog een paar nette bochten liggen.... ze wil uiteindelijk twee dempers aan een zijde dus als je een compleet systeem hebt liggen dan zou dat ook mooi zijn..
  21. doggy1966

    waar haal jij je materiaal?

    Tja de naam zegt het al.... ik zie iedereen er hier maar vrolijk op los slijpen en lassen...en uiteraard kan ik mij daar ook vrolijk mee vermaken....ik word alleen af en toe schijtziek ervan dat ik nergens wat kan vinden hier... Als ik plaatstaal nodig heb dan kan ik dat maar met moeite kopen...
  22. doggy1966

    Grijze HD FXR gestolen in Rosmalen

    Een of andere teringlijer heeft het in zijn kop gehaald om een motor van een BACA lid te stelen. Een motor die word gebruikt voor een zeer goed doel... Kenteken MK-62-NB Ik word er al pissig om als iemand met zijn poten aan een ander zijn motor zit maar dit vind ik toch wel heel erg laag..
  23. doggy1966

    radiateur vs700

    Wie heeft er nog een nette radiateur liggen voor een vs700 tegen een normale prijs..
  24. doggy1966

    bandje gezocht 100/90/H19

    Heeft iemand in omgeving lelystad toevallig nog een redelijk bandje liggen?
  25. doggy1966

    niet echt nieuw hier

    Tja een tijd geleden mij al eens geregistreerd maar door computer problemen mijn inlog en dergelijk kwijt geraakt...maar zal me toch maar even opnieuw voorstellen ik ben henk, woonachtig in lelystad. al jaren getrouwd en heb drie kids...als werk doe ik airbrush en rommel wat met bromfietsen...
Terug
Bovenaan Onderaan