Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MotoBunny
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MotoBunny

    Diverse onderdelen Yamaha R6 2005

    Hallo, Vanwege de verkoop van mijn R6 heb ik nog wat onderdelen over. Ze zijn allemaal voor het modeljaar 2005, een handige harry weet of het ook voor andere jaren past. Verzenden kan, kosten zijn voor jou. Biedingen zijn vrij maar zou fijn zijn als we allebei niet afgezet worden :+ ~...
  2. MotoBunny

    Mapping powercommander 3 yamaha r6 2005 Bos slip-on

    :W Hallo, Vraagje! Ik ben op zoek naar een PCIII mapping voor mijn 2005 R6 met Bos Oval Slip-on en BMC airfilter. Weet iemand toevallig een goede map file? Zo niet, dan ga ik alle standaard PCIII presets proberen voor de 2005 R6 met aftermarket demper en luchtfilter. Alvast bedankt...
  3. MotoBunny

    MSU Deel 21 - Alle pekelfietsen gaan in zomerslaap

    Wij zijn allemaal jonge (ex) studenten, die houden van een "sportief" ritje :] We rijden vaak samen, wil je graag mee rijden? En ben je een vrouw? Kom gezellig klessebessen. Klachten kunnen naar de MSU-mamma MotoBunny of MSU dokter Vinnie ;) Aankomende meetings TT Assen 30 juni...
  4. MotoBunny

    Twee TT Strubben Kaarten

    Vanwege twee afmeldingen hebben wij twee TT kaarten over. Prijs p/st €80,00 Prijs voor twee €150,00 Af te halen in Utrecht of zaterdag op het terrein zelf. Wij hopen er rond 11u te zijn.
  5. MotoBunny

    Yamaha R6 '05 clip-on gezocht

    Voor mijn r6 ben ik opzoek naar een zwarte rechter clip-on. Hopelijk dat iemand me hier blij kan maken!
  6. MotoBunny

    MSU Deel 14 - Waar SuperMotards de macht overnemen!

    Welkom :W Biertje? Wij zijn allemaal jonge (ex) studenten, die houden van een sportief ritje :] We rijden vaak samen, wil je graag mee rijden? En ben je een vrouw? Kom gezellig kletsen. Klachten kunnen naar de MSU-mamma MotoBunny ;) Aankomende meetings 25 Juni Dutch TT Assen...
  7. MotoBunny

    Super nette Kawasaki zxr 400 met 16000km! 25kw

    Verkocht! Voor mijn motor ben ik op zoek naar een nieuw baasje. Het gaat hier om een Kawasaki ZXR-400 L9, uit 1999. De motor heeft rond de 16.000 km gelopen. De motor is momenteel onbegrensd, maar is wel 25kw op kenteken en ik heb de 25kw kit erbij. De motor is altijd goed...
  8. MotoBunny

    Motorstudenten Utrecht Deel 11 - De grote zoektocht naar A!

    Welkom :W Biertje? *:) Wij zijn allemaal jonge (ex) studenten, die houden van een sportief ritje :] We rijden vaak samen, wil je graag mee rijden? En ben je een vrouw? Kom gezellig kletsen. Klachten kunnen naar de MSU-mamma MotoBunny ;) Aankomende meeting Vrijdag Zaterdag 15...
  9. MotoBunny

    Motorstudenten Utrecht Deel 7 - Let the sun shine!

    Welkom :W Biertje? Wij zijn allemaal jonge (ex) studenten, die houden van een sportief ritje :] We rijden vaak samen, wil je graag mee rijden? En ben je een vrouw? Kom gezellig kletsen. Klachten kunnen naar de MSU-mamma MotoBunny ;) De geschiedenis: Motorstudenten Utrecht...
Terug
Bovenaan Onderaan