Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. D

    Vespa Cosa LX 200 houd in - Wat is de TIP?

    Motorscooter Vespa Cosa LX 200 '90 Vanmorgen bij ca 40km per uur hield de motor ineens wat in. Alsof de tank leeg was, dat was ook mijn vermoeden. Maar bij wat meer gasgeven (dicht, open, dicht, open) pakte hij hem weer op. Onderweg verder bleef hij wat terug geven, iets minder gas geven...
  2. D

    Waar koplamp frontkuipje voor Suzuki Intruder 700 te koop?

    Ik zoek zo'n zwart klein frontkuipje voor op mijn Intruder 700 uit 1986. Het is een klein model dat eigenlijk alleen om de koplamp gaat. Weet jij waar dit te krijgen is? Hier een voorbeeld van het model: http://www.bikebound.com/wp-content/uploads/2015/05/Jax-Bike-SOA.jpg
  3. D

    Gezocht: Honda Elite 250CC - Zwart

    Heb ooit een witte Honda Elite 250 gehad, helaas weer verkocht. Nu zoek ik de zelfde van rond de jaren 1986, maar nu een Zwarte. Heeft iemand deze te koop, of weet iemand waar hij eventueel te koop staat? Alvast bedankt!
  4. D

    Kawasaki ZL-1000 hoe krijg ik tandwiel eraf

    Onlangs is mijn ketting geknapt. Nu heb ik een nieuwe en wil ik deze plaatsen, echter hij past er niet zomaar omheen. De kleine tandwiel rechts moet eraf, ding draait mee als ik de moer eraf wil halen. Ik heb geen speciaal motor of tandwiel blokkeer gereedschap. Hoe krijg ik het beste die...
Terug
Bovenaan Onderaan