Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: malaga
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Matte blanke lak

    Een vraag voor de spuiters hier! Welke merk matte blanke lak geeft een mooie echt matte finish.
  2. M

    Alpinestars NYC leren jas maat 54

    Jas is zo goed als nieuw, mij iets te klein. Zit een windbreker in voor de iets koudere dagen. Vraagprijs €160,-
  3. M

    Te Koop diversen onderdelen BMW S1000XR

    PUIG donker ruitje, even hoog als standaard ruit. Bagster Tankhoes rood Mivv Demper hoog model, compleet met linkpijp en bevestigingsmateriaal. Indien interesse even pbtje sturen.
  4. M

    Wielen en wat klein spul cb1300

    Van deze fiets heb ik nog een set wielen en wat klein spul te koop. Wielen zijn zoals op de foto inclusief remschijven en banden Dunlop sportsmart 3 mm profiel € 350,- Fatbar stuurtje plus de rizers van LSL € 60,- verkocht Heb ook de originele zwarte remtangen voor en achter...
  5. M

    PC3 usb R1150RT

    Te koop voor een BMW R 1150 RT (2001-2005) een powercommander 3 usb. Heeft op mijn RT gezeten maar die gaat in de verkoop. Het ding is helemaal compleet met cd en lambdasonde. Nieuwprijs is € 539,- doe een goed bod en hij is van jouw. Hoeft niet de hoofdprijs op te brengen ;)
  6. M

    Alpinestars Bat Pants mt56

    Kwaliteitsbroek van nog geen half jaar oud. Ik ben een kilotje of 10 gekrompen en de broek is nu echt te groot. Voor productinfo, meer Foto's en maten zie www.alpinestars.com Vraagprijs €150
  7. M

    Old Skool Stuurkuipje

    Ik ben op zoek naar een Old Skool Stuurkuipje. Zoiets dat op de jaren zeventig superbikes zat zoals de GS1000 en de Z1000. Mag ook wel iets moderner zijn en krasje, deukje, scheurtje maakt niet uit. Zoiets als op de foto mag ook.
Terug
Bovenaan Onderaan