Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ExploWare
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ExploWare

    PC800 laad niet, stator geeft rare voltages

    Ik heb een PC800 die niet meer laad... :( Nu heb ik de drie gele draden vanuit het blok gemeten die naar de spanningsregelaar gaan. Deze geven bij stationair alle drie rond de 20 volt. 2 van de drie combinaties geven bij gas geven een hoger voltage, maar 1 combinatie geeft juist minder als...
  2. ExploWare

    nokkenas terugplaatsen, hoe???

    Ik heb een CBX650 uit 1985 en heb net de nokasketting vervangen. Bij het terugplaatsen van de assen heb ik eerst de uitlaat-as terug gezet, deze heb ik het tandwiel nooit van los gehad. Nu wil ik de inlaat-as terugzetten en zegt het Clymer Handboek het volgende: Nou neem ik aan dat lobes...
  3. ExploWare

    Terecht! CBR1000F 1996 Zwart/Geel in Arnhem

    Hij is gejat! HIJ IS GEJAT! maar dan met originele pijpen... Zwart met geel, geen originele achter knipperlichten, want er zit een krauser kofferrek op en een Honda tanksticker Deukje in de tank links, verder in goede staat. kenteken MZ09RJ In Arnhem.
  4. ExploWare

    CBR 1000 F (Dikke Duizend) evt. met kofferset

    Ik kan mn draai niet helemaal vinden op deze motor, nu ik m een jaar heb geprobeerd... Dus ik wil m verkopen of inruilen voor eentje die me beter past. Het gaat om een CBR1000F uit 1996 (SC24) Deze is (dus) voorzien van Dual Combined Braking System (DCBS) wat wil zeggen dat de voorrem ook...
  5. ExploWare

    Honda CBR 1000F M&G deel 4: De NAKS Clinic 2010

    zaterdag 3 JULI Kom je naar *O* CBRJonnie *O* Wat gaat er gebeuren: Voor de CBR 1000F rijders gaan we de oude versleten nokkenaskettingspanners vervangen voor nieuwe. Om daarin te kunnen voorzien moet natuurlijk ruim van te voren bekend zijn dat je deelneemt, zodat ook voor jou de...
  6. ExploWare

    Tank Honda CBX 650 Nighthawk bij voorkeur blauw

    Heeft iemand een deukvrije (blauwe) Honda CBX 650 E Nighthawk tank over? Ik heb een schuiver gehad, en daarbij een redelijk nare deuk overgehouden die er niet meer zomaar uit te halen is. PB / mail / antwoord, alles mag :)
  7. ExploWare

    Voorwiel/velg Honda 19" met 11" schijven (CBx650)

    Voor mijn CBX650e Nighthawk zoek ik een nieuwe voorvelg (met of zonder band). De maten die ik heb gemeten zijn 19" velg met twee +-28cm(11") remschijven. Ik heb een schuiver gehad, waarbij de rand van van de velg een deuk heeft opgelopen op de stoeprand. De schijven zijn nog prima, dus alleen...
  8. ExploWare

    tellerunit Honda CB400, CB450, CB450N

    Ik heb een kilometerteller unit gekocht waarvan ik dacht het venster over te kunnen plaatsen, maar de maat was toch niet gelijk. Het gaat om een kilometer/touren teller die geplaatst kan worden op een honda CB 400 of 450 of 450N Ik heb een CBX 650 E Nighthawk, daarop zit een gear indicator en...
Terug
Bovenaan Onderaan