Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: dekster
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Shoei Hornet adventure XL

    Te koop: Shoei hornet helm XL Ik heb mijn motor verkocht omdat ik te weing reed. (GS1200). ( komt nog wel eens een cafe racertje ) Shoei Hornet Adventure Sovereign Pinlock Op 29 maart 2022 heb ik de helm nieuw gekocht en slechts enkele keren gedragen omdat mijn motor dus vaker stil stond dan...
  2. D

    Garmin Zumo 350 LM te koop

    Te koop Garmin Zumo 350 LM motornavigatie 180 euro!!!!! - Lifetime kaarten Ik heb geen motor meer en gebruik de Garmin niet meer. Hij mag weg.
  3. D

    Buse Speed Squad combi blauw 52/54

    Ik heb een lederen Buse Speed Squad. De maat is 52 of 54. Ik ben in ieder geval 1.96 en 93 kg en ik pas het pak. Ik ga dit pak niet meer gebruiken. Als je interesse hebt en je past het pak dan mag je hem voor 125 euro meenemen. Lijkt mij een goede deal voor een leren combi.
  4. D

    Dempers Ducati 748

    Hoi, Ik heb een set standaarddempers van een ducati 748 liggen. De dempers zijn in goede staat, bevestingsbeugels zitten er bij. Als je interesse hebt hoor ik het graag. Eventueel ruilen voor een paddock stand of non-hoofdprijs. :)
  5. D

    Datona paddockstand eenzijdig

    Een Datona eenzijdige paddockstand. 20 euro. Zie foto, als nieuw. amper gebruikt.
  6. D

    Ducati standaarddempers

    Hoi, Ik heb twee sets standaarddempers liggen. - Ducati SS 750/900 - Ducati 748 1999 Als ik er iemand voor 25 euro per set blij mee kan maken hoor ik het graag.
  7. D

    ervaringen met BRAKING.nl

    Interessante site om direct via de importeur /dealer onderdelen te bestellen. De moeite waard om eens te bekijken? Zijn er mensen die ervaring hebben met deze site? (krijg een berg gezeur over spam, niet mijn bedoeling)
  8. D

    Datona paddock stand enkelzijdige ophanging

    Deze paddockstand is te gebruiken bij motoren met een enkzelzijdige achterwiel ophanging. De bijgeleverde as is 60 mm lang en 25 mm breed. Ik heb hem in maart 2011 aangeschaft en inmiddels een motor gekocht met "normale"achterbrug. Ik kan deze paddockstand niet meer gebruiken. Hij is...
  9. D

    Brembo rechter remklauw ducati supersport

    Ik heb voor een ducati supersport een nieuwe brembo remklauw voor een tweede remschijf voor. (dus alleen de rechter remklauw inclusief remblokken) Ik heb een supersport gereden maar heb inmiddels een andere motor (748 ) , de remklauw nooit gemonteerd. Als je interesse hebt hoor ik het graag.
Terug
Bovenaan Onderaan